Dacht vooral 'ga eens wat eten'.quote:
Ook zo'n sport waar ik dan weer niks mee kan totdat we er als NL goed in wordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zapte langs dat turnen met ballen en lintjes. Wat ziet dat er gedateerd uit vergeleken met dit zeg.
Dat vind ik helemaal belachelijk eigenlijk, als er dan een sport wordt toegevoegd doe dat dan ook meteen voor een langere tijd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja. Wel wat gek dat het uitgerekend in de VS niet is eigenlijk.
Dan ben je vanaf nu een expertquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
9-0 voor die Amerikaanse mag ik hopen
edit: JA, begin het al te snappen
Ja deze zijn wat gratig.quote:
Mja, ze hebben altijd wel een nieuwe demonstratiesport toch? Karate in Japan...wat wmb ook best had mogen blijven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal belachelijk eigenlijk, als er dan een sport wordt toegevoegd doe dat dan ook meteen voor een langere tijd.
Toen er nog goede TV was.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
Over 4 jaar gaan we rapbattles doen. MCBiggah weer die kant op.
Doet commentaar voor NBC, dus wel iets meer dan aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:25 schreef PippenScottie het volgende:
De D O double G is er ook.
Ik hoorde dat hij 500k per dag krijgt om aanwezig te zijn. Wat een gig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |