Ja en @heywoodu is jaloersquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:25 schreef PippenScottie het volgende:
De D O double G is er ook.
Ik hoorde dat hij 500k per dag krijgt om aanwezig te zijn. Wat een gig
Vanaf dat moment was ik verslaafd aan FOK!, veel gelachen in het TV topicquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
Over 4 jaar gaan we rapbattles doen. MCBiggah weer die kant op.
Met de losersvlucht naar Vilniusquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:26 schreef Martino11 het volgende:
Tegenvaller voor de Litouwse, die was nogal gehypet (vooral ook in Litouwen zelf) als topfavoriet. Nu begonnen met een gelijkspel
Die commentator heeft het steeds over muziek, maar ik hoor het niet hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Beetje jammer dat NOS gelijk naar een of andere onbelangrijke hockeywedstrijd gaat. Is er een keer wat nieuws te zien zenden ze het niet uit.
Met wat betere muziek heeft deze sport zeker potentie.
Laatste keer dat ik Lee Towers zag kon hij nauwelijks meer lopen dus dat vind ik niet gekquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:26 schreef Martino11 het volgende:
Tegenvaller voor de Litouwse, die was nogal gehypet (vooral ook in Litouwen zelf) als topfavoriet. Nu begonnen met een gelijkspel
Nu wel harderquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die commentator heeft het steeds over muziek, maar ik hoor het niet hoor.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die commentator heeft het steeds over muziek, maar ik hoor het niet hoor.
Die had laatst nog een hit in China met You never wok alonequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik Lee Towers zag kon hij nauwelijks meer lopen dus dat vind ik niet gek
Als er iets SWAG is is het wel een gouden microfoon. You'll never break alonequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik Lee Towers zag kon hij nauwelijks meer lopen dus dat vind ik niet gek
Ik wil het alleen nog geen muziek noemen.quote:
Had hij nog wel een grote gouden microfoon bij zich?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |