SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik vrees weer voor een chocolade medaille, maar ze heeft sowieso wel een enorme stap gezet nadat ze toch een periode bleef "hangen"quote:
Ik hoop vooral op een Nederlands record. En dan zien we wel wat het waard is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vrees weer voor een chocolade medaille, maar ze heeft sowieso wel een enorme stap gezet nadat ze toch een periode bleef "hangen"
Van de zijkant zie je dat het meer ongelukkig was dan een bewuste beukquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:55 schreef Nober het volgende:
Tecuceanu geen DQ ook niet door gelukkig. Wat een mafkees.
[ x ]
Mindgames, Lyles kan niet ineens als een dood vogeltje de baan op komen lopenquote:
quote:19:30 uur: finale 4x100m estafette (v) - met TeamNL
19:40 uur: finale kogelstoten (v) - met Jessica Schilder
20:15 uur: finale zevenkamp #7 – met Emma Oosterwegel en Sofie Dokter
20:55 uur: finale 10.000 (v) - met Diane van Es, Sifan Hassan
Jazeker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:06 schreef Alpha0 het volgende:
Is de hink-stap-sprong nog een onderdeel deze olympische spelen.
Die is wel degene om daar advies over te geven ja...quote:
Ik vind het atletiekprogramma sowieso wat rommelig. 200m gisteren was al vrij vroeg op de avond.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar om de estafettes als eerste te doen
Bij dit onderdeel is het vooral niet of buiten vak wisselen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:27 schreef PippenScottie het volgende:
Hopen op taditioneel vallend stokje bij de Amerikanen
Lang niet gezien, dat een stokje vielquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:27 schreef PippenScottie het volgende:
Hopen op taditioneel vallend stokje bij de Amerikanen
Zevende worden, twee diskwalificaties, dopingschorsing over drie jaar bij Jamaica, kan je zomaar vierde wordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:27 schreef BillDauterive het volgende:
Zou leuk zijn als ze geen laatste worden.
Eerst maar eens goed wisselen. Lang geleden dat ze dat twee keer is gelukt op een OS of een WK.quote:
Hopelijk niet op een al te groot gat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In principe wordt Nederland laatste.
Als geluksamulet Amalia er is kan het alleen maar goed komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:28 schreef Redefine het volgende:
Bij het AD zullen ze wel weer goud verwachten net zoals bij Konijn/Vorsselman.
Dat ook, dat ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerst maar eens goed wisselen. Lang geleden dat ze dat twee keer is gelukt op een OS of een WK.
Lekker even die paal tusssen je tetten opwarmen jatoggquote:
Enter Sha'carri Richardsonquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:30 schreef Bugno3 het volgende:
Weet iemand waarom Sha'carri als Shi-carri wordt uitgesproken?
Regionale spreektaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:30 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira vindt dat niet leukquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:30 schreef Bugno3 het volgende:
Xherdan schiet m straks in de kruising.quote:
Met deze regen is de kans wel groter.quote:
Altijd goed op grote toernooien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Xherdan schiet m straks in de kruising.
Hassan lijkt mij iemand die een hekel heeft aan regen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi dat het regent.
We presteren alleen in water.
Ene laatste ook?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:34 schreef Szura het volgende:
Hahahaha die laatste wissel van GB verneukt alles
Muziek stond te hard voor Haase.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat de laatste Duitse het niet kon flikken
Shakiri, hoor ik steedsquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Shaqarri hapt hem er zo af
Terechte juich.quote:
Ik zag die ene Duitse al naar de Nederlanders rennenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
Wat leuk voor Duitsland. Ik hoop dat ze nu, na de hockeyfinale van gisteren, niet meer boos zijn.
Oh nee, de jinx. Daar gaan we morgen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:36 schreef Gremen het volgende:
Vroeger ging het altijd wel ergens mis met die stokjes. Lijkt de laatste jaren beter te gaan bij iedereen
Volgens de moraalridders die ook Telgenkamp afbrandden is dit not dun.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel heerlijk arrogant van Richardson
Daar zijn we buren voor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zag die ene Duitse al naar de Nederlanders rennen
We mogen nog hopenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:32 schreef kilon het volgende:
Dit is wel vervelend voor Schilder. Dit is toch bang geworden voor een natte ring?
onvergelijkbaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Volgens de moraalridders die ook Telgenkamp afbrandden is dit not dun.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:32 schreef kilon het volgende:
Dit is wel vervelend voor Schilder. Dit is toch bang geworden voor een natte ring?
Wtfquote:
Erg mooi. Wegwezen met idiote acts.quote:
Tocht door de grachtenquote:
In ieder geval deze ronde eerst afmakenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:49 schreef Redefine het volgende:
Ogunleye glijdt ook uit. Echt stop er maar mee met die wedstrijd.
De eerste?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Die laatste USA wissel, roflmao.
Die heb ik gemist omdat ik nog even ziedend zat te zijn om wat er zojuist op de baan is gebeurd.quote:
Je verwacht het niet...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Haan zag iedereen winnen, behalve de winnaar.
Dat heb ik niet?quote:
Nee, geen man en geen vrouw.quote:
Waarom zetten ze geen partytent neer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:56 schreef kilon het volgende:
Schilder is klaar. In regen is ze gewoon weg.
Full wetts eronder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:56 schreef kilon het volgende:
Haar PR was in de regen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:56 schreef kilon het volgende:
Ik neig naar te laat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:57 schreef Pino112 het volgende:
TR24.7 dus stokje te laat danwel te vroeg.
18.70 gok ik, voldoende voor plek 4 op dit momentquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:55 schreef Redefine het volgende:
Die tweede ongeldige worp van Schilder was overigens wel aardig ver.
Maar ze is nog bang van 2023 toen ze een paar keer was gevallen. Het PR was omdat de druk dan ook weg was.quote:
Al besproken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:59 schreef ijs_beer het volgende:
Zwitserland nog dq bij 4x100m (v). Zijn we toch nog niet laatste,
Merde.quote:
Zij kan goed zingen.quote:
Die zijn nu live aan het opnemenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand ff melden als NOS live is?
Dan moet je in het hokkietopic zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand ff melden als NOS live is?
Welk land bedoel je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:02 schreef Nober het volgende:
Na Sint Lucia en Botswana is Barbados ook wel weer zo'n land...
Ik weet niet hoe Fatima kan zingen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoals Fatima Moreira de Melo Sluijter kan zingen?
Bahrein zometeen dat is pas echt geen land.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:02 schreef Nober het volgende:
Na Sint Lucia en Botswana is Barbados ook wel weer zo'n land...
Hebben al goud met Yavi.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:04 schreef Remco het volgende:
[..]
Bahrein zometeen dat is pas echt geen land.
Neequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:05 schreef Nober het volgende:
Stelling: in deze omstandigheden had Bol de 400mh gewonnen
neequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:05 schreef Nober het volgende:
Stelling: in deze omstandigheden had Bol de 400mh gewonnen
Denk niet dat dat zoveel scheelt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Koch zou op een droge baan misschien mogelijk zijn geweest?
Er zullen er toch niet 4 verder gooien?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
In ieder geval nog 3 pogingen (lijkt mij)
Uiteindelijk toch weer de beste Europesequote:
Zeker omdat Polen daar opeens niet meer echt goed in is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kaczmarek terecht de relays geskipt
Yep, maar er moet nog minstens een meter bij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:09 schreef kilon het volgende:
Schilder toch nog wat pogingen lijkt het, nou het is iets
Klopt. Maar zou best kunnen dat de stress nu weg is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, maar er moet nog minstens een meter bij.
Buiten @heywoodu juicht dit topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |