SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Ik achter de Zambiaanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik sta volledig achter Grenada.
Akkoord.quote:
Geen last vanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:18 schreef Slobeend het volgende:
Klinkt NPO3 bij jullie ook heel zacht? Moet het volumeniveau enorm opschroeven.
Snel weg uit Birmingham dan.quote:
Niet heel zacht maar wel zachter dan normaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:18 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zou je vrijwillig naar NPO3 kijken?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:18 schreef Slobeend het volgende:
Maandagquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Kut vergeten te kijken, wanneer moet Lieke gaan rennen?
Komende dagen ergens.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet in de finale.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Samen met Bol om 22:00.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Ja, wordt een week verlengd ivm de rellen en het slechte water.quote:
Jaquote:
Komt ze daar even goed wegquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Atletiek | Klaver in tranen
Lieke Klaver is in tranen na de halve finale van de 400 meter. Ze wil liever ook geen interview geven, ze is nog te emotioneel na het missen van de finale.
Stekelenburg niet eens nodig gehad voor de tranen
Die moet eens een goede poffert op den MUIL krijgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Lieke Klaver is in tranen na de halve finale van de 400 meter. Ze wil liever ook geen interview geven, ze is nog te emotioneel na het missen van de finale.
Touchequote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij had zogenaamd ook geen last van Foks serverproblemen.
En het gebrek aan wind in Marseillequote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, wordt een week verlengd ivm de rellen en het slechte water.
Raad hier welke onnozele vragen hij in petto had!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wel last van problemen met Ziggo.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij had zogenaamd ook geen last van Foks serverproblemen.
Dikke streep door de estafettequote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ben je teleurgesteld?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Raad hier welke onnozele vragen hij in petto had!
Dat is inmiddels opgelostquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel last van problemen met Ziggo.
Wonderlijke jongen, die R-woud93.
Antistall ging aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Maar Lieke ligt eruit vanwege een te trage start lees ik?
Wat zegt dit voor de 4x400 meter?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
@:R-woud93 kun jij even de nummering in de TT fixen?
Vierkante wielen en afgelopen hakken!quote:
Dat vinden wij niet jammer, dat vinden wij alleen maar heel mooi.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:22 schreef Em31 het volgende:
Gaat echt vaak net nog mis deze Spelen bij de Britten
Het kan dus toch.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet jammer, dat vinden wij alleen maar heel mooi.
Die Belgen zijn HELEMAAL NERGENS!quote:
Pidcock heeft gewonnen toch, voor de rest geen ideequote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:22 schreef Em31 het volgende:
Gaat echt vaak net nog mis deze Spelen bij de Britten
Urn me er niet op vast.quote:
Ik wil je niet affikken maar...quote:
800 vind ik wel mooierquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:24 schreef H.Vviv het volgende:
400 meter blijft leveren. Mooiste afstand die er is.
Eurosport is 100x beterquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:24 schreef VoMy het volgende:
Leon Haan zat te slapen bij het commentaar.
Er werd hard geschroeid ja!quote:
- Dit was het niet he?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is natuurlijk gewoon een Zamboniquote:
Australië ook, Pieter in shambles.quote:
800 is denk ik gemiddeld gezien nog mooier. Maar sowieso zijn de middellange afstanden (400 tot 1500 meter) het leukst.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:24 schreef H.Vviv het volgende:
400 meter blijft leveren. Mooiste afstand die er is.
Nee dit kan nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:27 schreef Salina het volgende:
Net noemde hij (Leon Haan) die Litouwse duscuswerper een Oekraïner.
Werken bij er NOS genot.
Verliezen op 3 cm zou wel extreem zuur zijn.quote:
Van de bank naar de koelkast.quote:
Ik ga niet kiezen.quote:
Eens.quote:
Dan ben je iemand zonder mening. Die houden doorgaans van snelwandelen.quote:
Haar split bij 4x400 gemengd was ook niet fantastischquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:28 schreef Aguero het volgende:
[..]
Revancheren op de 4x400, niks aan de hand
Rudishaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
800 is denk ik gemiddeld gezien nog mooier. Maar sowieso zijn de middellange afstanden (400 tot 1500 meter) het leukst.
Die Antilliaan is anders wel blij met haar split bohhhh.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Haar split bij 4x400 gemengd was ook niet fantastisch
Nee, ik heb wel een mening: snelwandelen is geen sport. Maar ik kan niet kiezen tussen 100m en 800m en de andere afstanden en ik mis de marathon.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan ben je iemand zonder mening. Die houden doorgaans van snelwandelen.
Nog een extra reden om zich te revancheren, kan niet misgaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Haar split bij 4x400 gemengd was ook niet fantastisch
Koude lichamen, geen records meer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:30 schreef Redefine het volgende:
Polsstokhoog finale ligt nu wel erg lang stil.
Lichtquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:31 schreef SolarStorm het volgende:
Pols al vanaf 18:15 bezig. Licht nu al ruim 15 min stil want 400m M.... en dan nu laatste pogingen van discus.
Lichtquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:31 schreef SolarStorm het volgende:
Pols al vanaf 18:15 bezig. Licht nu al ruim 15 min stil want 400m M.... en dan nu laatste pogingen van discus.
lijkt nu eindelijk verder te gaan
Nu wel ja, de hele middag aan de HJ gezeten op het terras genotquote:
Licht, man man manquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:31 schreef SolarStorm het volgende:
Pols al vanaf 18:15 bezig. Ligt nu al ruim 15 min stil want 400m M.... en dan nu laatste pogingen van discus.
lijkt nu eindelijk verder te gaan
Genieten van het leven is een schande!quote:
Lekker.quote:
Linkje?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:33 schreef silverhill het volgende:
Oh damn. Die Newman heeft ook echt OF, omdat ze vond dat ze gesexualiseerd werd![]()
Niet geklikt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:34 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100099783_bd515bf0
![]()
![]()
Een tokkie zegt geen pilsje.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Genieten van het leven is een schande!
- Is dit dan de extra druk die de Spelen met zich meebrengen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
- Dit was het niet he?
- Had je meer verwacht?
- Je zit ver af van je PR, ben je teleurgesteld dat je het niet kon laten zien?
- Ik zag dat je het emotioneel zwaar had, waar was je nou het meest verdrietig over?
- Ik zag je familie op de tribune zitten. Heb je het gevoel dat je ze hebt teleurgesteld?
Dumpert moeten ze opheffen. Woke bende.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:34 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100099783_bd515bf0
![]()
![]()
Lekker maatquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dumpert moeten ze opheffen. Woke bende.
Wat is OF?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:33 schreef silverhill het volgende:
Oh damn. Die Newman heeft ook echt OF, omdat ze vond dat ze gesexualiseerd werd![]()
Dat kan ook met wijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Genieten van het leven is een schande!
Geniet er maar even lekker vanquote:
Goedenavond Chevy, wanneer weer race?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geniet er maar even lekker van
Alleen maar fans.quote:
Vroeger was dat minder, nu mag je niks meer zeggen. Alleen brave huisvadertjes daar.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dumpert moeten ze opheffen. Woke bende.
OnlyFans, een site om een gezellige fanclub te startenquote:
Al besproken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:36 schreef Falco het volgende:
[..]
OnlyFans, een site om een gezellige fanclub te starten
Iedereen op het internet wordt oud.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vroeger was dat minder, nu mag je niks meer zeggen. Alleen brave huisvadertjes daar.
Zaterdag uit eten, dan pak ik wel even een Frans rood wijntje mee ja.quote:
Decadent, toe maar.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zaterdag uit eten, dan pak ik wel even een Frans rood wijntje mee ja.
Ik mis de link tussen discus en de NFL wel een beetje.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:35 schreef kilon het volgende:
Ik mag toch hopen dat hij niet naar de NFL gaat. Maar het is een leuke salaris voor een paar jaar natuurlijk.
Leuk voor jequote:
oh dacht dat je daar alleen ventilatoren kon kopenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:36 schreef Falco het volgende:
[..]
OnlyFans, een site om een gezellige fanclub te starten
Nou wat geweldig.quote:
De Steeple nog.quote:
Nu wel.quote:
Stona heeft aanbiedingen vanuit de NFL liggen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik mis de link tussen discus en de NFL wel een beetje.
5.07 KAMMAAAAAANquote:
Ja, maar voor welke positie? Quarterback dan? Lijkt mij een totaal andere worp.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:39 schreef kilon het volgende:
[..]
Stona heeft aanbiedingen vanuit de NFL liggen.
Nergens voor nodig.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die Jamaicaan bij de vrouwen zou ook niet eerlijk zijn.
Wij waarderen natuur.quote:
Geen idee. Hij heeft het hele spelletje uberhaupt nog nooit gespeeld.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, maar voor welke positie? Quarterback dan? Lijkt mij een totaal andere worp.
Toetje van de avondquote:
Da's toch een voetballer?quote:
Ja wat een anticlimaxquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:41 schreef kilon het volgende:
Steeple is wel een van de slechtere disciplines om een sessie mee af te sluiten.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is een familievriendelijk forum.
Bijzonderquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:41 schreef kilon het volgende:
[..]
Geen idee. Hij heeft het hele spelletje uberhaupt nog nooit gespeeld.
Erg teleurstellend.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[modbreak]Dat gegeil is niet nodig.
Posts hierover worden gewist.[/modbreak]
Eens. Dan denk je dat het afgelopen is en dan krijg je dit nog.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:41 schreef kilon het volgende:
Steeple is wel een van de slechtere disciplines om een sessie mee af te sluiten.
Welke sfeer?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vrouwen komen hier ook even meeoosten hoor. Sfeer gelijk verpest.
Chopra gemist?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:43 schreef hhh38 het volgende:
India! Op een atletieknummer nog niet eerder gezien.
Altijd weer die jaloeziequote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vrouwen komen hier ook even meeoosten hoor. Sfeer gelijk verpest.
Is de haas.quote:
Geen atletiek gekeken?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:43 schreef hhh38 het volgende:
India! Op een atletieknummer nog niet eerder gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |