SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donderdagavondquote:
Zo'n gore Klopp smilequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zon porseleinen Gerard Joling smile
Idd ze gaat zo even een sigaretje roken. Niks mis meequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb geen problemen met haar gebit.
Een hoger niveau valt niet te verwachten van die user.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef skysherrif het volgende:
Gewoon een normaal gebit, doe normaal mensen.
Of geen gebitquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Femke is echt een schatje ja, daar zit geen kwaad in.
Je merkt het bij het publiek ook wel. Bij Bol wordt er altijd het hardste gejuicht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef Remco het volgende:
Hier word je toch blij van tegenover die ontzettend onsympathieke McLaughlin. En dat heeft echt niets met het vlaggetje te maken.
KLB/VBL incel genot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:38 schreef Em31 het volgende:
God wat zullen alle users hier knap zijnwat een niveau.
Is een applausbandquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je merkt het bij het publiek ook wel. Bij Bol wordt er altijd het hardste gejuicht.
Ik vond Schippuuurs ondanks het vlaggetje ook altijd enorm kut, vooral in haar latere jaren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef Remco het volgende:
Hier word je toch blij van tegenover die ontzettend onsympathieke McLaughlin. En dat heeft echt niets met het vlaggetje te maken.
Niet jouw sigaar rokenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd ze gaat zo even een sigaretje roken. Niks mis mee
Ik ook, had ik ook veel minder mee, net als Hasan daar kan ik ook lastig voor juichen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Schippuuurs ondanks het vlaggetje ook altijd enorm kut, vooral in haar latere jaren.
Laros strijdt met 5/6 man om de bronzen plak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:41 schreef Pedroso het volgende:
Wel heel erg benieuwd wat Laros en Nillessen kunnen, ze liepen beide wel erg makkelijk in de halve finale.
Zal je zien dat ze elkaar laten struikelen
Bij de mannen zie je ook geen iele mannen he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand voorbeelden van dunne kogelslingeraarsters die goed zijn/waren?
Als meerkampster was ze op haar leukst.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Schippuuurs ondanks het vlaggetje ook altijd enorm kut, vooral in haar latere jaren.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als meerkampster was ze op haar leukst.
Leek mij in orde. 8.48quote:
Dat was ook chanant met die Amerikaanse coach die er zichtbaar voor zorgde dat ze alleen maar slechter werdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij de uitspraak 'Op punt staan' staat een foto van hem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Perfect uitgekomen van Tentoglou
Hebben we de viesdikke Salina Dijkshoorn ook weer hoorquote:
TR gemachtquote:
Ik zou mezelf niet lelijk noemen maar ik ben ook geen model. Ik moet in ieder geval nodig eens naar de kapper maar ik weet niet wat voor kapsel me staat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
Wil wel weten hoe de users er hier uit zien
Het uiterlijk bekritiseren van 's werelds grootste atleten![]()
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Mikeytt het volgende:
wat moet je nou volgen? Hbo of NOS? blijkbaar mis is interviews op HBO????
sterker nogquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik krijg bij haar altijd het idee dat ze heel erg van donkere mannen houdtGroot/sterk/etc
Uiteraard zenden ze geen NOS interviews uit op HBOquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Mikeytt het volgende:
Dat is, gezien haar vriend, ook het geval ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik krijg bij haar altijd het idee dat ze heel erg van donkere mannen houdtGroot/sterk/etc
Ga jij maar gewoon de pride terugkijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Mikeytt het volgende:
begin jij maar met het mbo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Mikeytt het volgende:
Hebben ze neal weer gestuurd?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ongemakelijk interview van ES met Femke Bol
Sydney onder de 50quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef Aguero het volgende:
Dit wordt een heerlijke race, enorm veel zin in
SOOWquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ga jij maar gewoon de pride terugkijken
Ik pas niet in je dm.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Pedroso het volgende:
Wordt wel eens tijd dat het WR verspringen verbeterd wordt, is ook alweer van 1991 (Powell, 8,95 mtr).
ja, klopt, maar waar gaan NEderlandse atleten vaker voor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Uiteraard zenden ze geen NOS interviews uit op HBO
Haar gebit is gewoon smerig. Dit kan je niet goedpraten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En het OR uit 1968.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Pedroso het volgende:
Wordt wel eens tijd dat het WR verspringen verbeterd wordt, is ook alweer van 1991 (Powell, 8,95 mtr).
Allemaal knappe kerels met 30+cmquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
Ze doen wel af en toe interview ook bij de HBO hoor. Vaak op de achtergrond tijdens live sport.quote:
Schroeiwerk van Jakob, 3.26quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef Aguero het volgende:
Dit wordt een heerlijke race, enorm veel zin in
Een Lyles-kapsel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet lelijk noemen maar ik ben ook geen model. Ik moet in ieder geval nodig eens naar de kapper maar ik weet niet wat voor kapsel me staat.
quote:
Gaat dit niet over de 1500 meter?quote:
Ik hoop dat Leon Haan hier eindelijk eens wat over zegt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Wisten jullie al dat het heel bijzonder is dat er twee Nederlanders in de finale staan?
Ah, je voelt je aangesproken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hebben we de viesdikke Salina Dijkshoorn ook weer hoor
Misschien kan Tara Davis-Woodhall eens een poging doen om Syd likeable te maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef Remco het volgende:
Dan krijg je Kerr.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:48 schreef Remco het volgende:
Alles behalve de ontzettend onsympathieke Ingebrigtsen vind ik goed.
Ik like Sydney hartstikke. Heb niks met die onnozele blijheid van Us Fem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien kan Tara Davis-Woodhall eens een poging doen om Syd likeable te maken.
In Noorwegen noemen ze dat soort paupers geen Tookies, maar Ingebrigtsens.quote:
Ik ben zelf in die tijd blijven hangen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er waren tijden dat wij Nederlanders niet lekker konden rennen
Han Kulker?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toen reden er nog meerdere NS-treinen per uur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hassan moet een patent zetten op deze techniekquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Remember Simon Vroemen en Bram Somquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die keek nog weleens de verkeerde kant op.quote:
Passende achternaam welquote:
Inge niet kennenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe donkerder hoe meer conditie, Kenya gaat winnen
Dat heeft Peter van Petegem al.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hassan moet een patent zetten op deze techniek
Dit lijkt me geen goed voorbeeld.quote:
Dafne Schippers niet kennenquote:
Nieuw supplement genotquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, de Amerikanen die het doen.
Als je dit gespeeld had was je steenrijk geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:54 schreef Redefine het volgende:
Wat is dit voor knotsgekke uitslag joh
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je dit gespeeld had was je steenrijk geweest.
Mooi nieuw NR ook.quote:
Vidts doet niet mee met de zevenkamp?quote:
Leon Haan hoopte dat hij nog ff naar podium ging sprinten vanaf 10 meter achterstandquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Laros niet zo ver had gezeten had het zomaar gekund.
Hij is viezmadquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:54 schreef RipCity het volgende:
Waarom doet die noorweegse gast zo onsympathiek
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vidts doet niet mee met de zevenkamp?
Op naar de grachtenquote:
Bijna 2 seconden van zijn oude recordquote:
Dagjesmensed!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Laros niet zo ver had gezeten had het zomaar gekund.
Geen PLAK dus losersvluchtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bijna 2 seconden van zijn oude record
Vliegen vanuit Parijsquote:
Ja, die kon er ook niets van.quote:
Was een grapje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]![]()
Ik had het over de 1500 meter.
Die is al 20 jaar in diepe slaapquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:57 schreef Felagund het volgende:
Wim Slijkhuis kan weer rustig gaan slapen.
Zegt je vriendin dat om je zelfvertrouwen op te krikken?quote:
Owww, nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was een grapje.
Noor Vidts doet voor België mee aan de zevenkamp.
Ook dat wisten we vantevorenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland doet weer voor spek en bonen mee jaaaa
Die wilden maar niet Komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:58 schreef Remco het volgende:
Die Keniaantjes vielen er echt gigantisch doorheen.
Top 3 over 4 jaarquote:
Een vriendin, ik?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zegt je vriendin dat om je zelfvertrouwen op te krikken?
Het ging erg hard, dus mogelijk geen keusquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Is het verstandig van vooral Nillessen om zo achterin te blijven lopen? Uiteindelijk een wereldtijd gelopen dus daar is eigenlijk niets mis mee.
Nee helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:58 schreef RipCity het volgende:
Er komt niks Nederlands meer vanavond toch he?
Hopelijk ook wat records.quote:
Maar wat een verhaal hè, groetjes Pieter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland doet weer voor spek en bonen mee jaaaa
Lekker manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |