Gaat dit niet over de 1500 meter?quote:
Ik hoop dat Leon Haan hier eindelijk eens wat over zegt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Wisten jullie al dat het heel bijzonder is dat er twee Nederlanders in de finale staan?
Ah, je voelt je aangesproken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hebben we de viesdikke Salina Dijkshoorn ook weer hoor
Misschien kan Tara Davis-Woodhall eens een poging doen om Syd likeable te maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef Remco het volgende:
Hier word je toch blij van tegenover die ontzettend onsympathieke McLaughlin. En dat heeft echt niets met het vlaggetje te maken.
Dan krijg je Kerr.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:48 schreef Remco het volgende:
Alles behalve de ontzettend onsympathieke Ingebrigtsen vind ik goed.
Ik like Sydney hartstikke. Heb niks met die onnozele blijheid van Us Fem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien kan Tara Davis-Woodhall eens een poging doen om Syd likeable te maken.
In Noorwegen noemen ze dat soort paupers geen Tookies, maar Ingebrigtsens.quote:
Ik ben zelf in die tijd blijven hangen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er waren tijden dat wij Nederlanders niet lekker konden rennen
Han Kulker?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toen reden er nog meerdere NS-treinen per uur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hassan moet een patent zetten op deze techniekquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Remember Simon Vroemen en Bram Somquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die keek nog weleens de verkeerde kant op.quote:
Passende achternaam welquote:
Inge niet kennenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe donkerder hoe meer conditie, Kenya gaat winnen
Dat heeft Peter van Petegem al.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hassan moet een patent zetten op deze techniek
Dit lijkt me geen goed voorbeeld.quote:
Dafne Schippers niet kennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |