Ik probeer te posten wat ik bedoel, niet iets wat toch anders moet worden geinterpreteerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, neem alles maar weer letterlijk. Scroll dan zelf eens naarboven en zie de post vol tweets die meteen enorm lovend zijn, die zonder veel toevoeging gepost worden met eenemoji.
Dat is uiteraard de kliek waar ik op ageer met mijn posts.
En ik heb helemaal niet de illusie dat ik iemand op andere gedachten zal brengen, dat heeft echt niemand hier op FOK!.
Graag gedaan man! Misschien even wat rusten deze middag, zo'n gestrekt been kan behoorlijk wat kramp op leveren. Jij ook nog een prettige dag!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
[..]
En als we klaar zijn nog even een paar sneren er tussendoor, en we zijn er weer.
I rest my case maar weer voor vandaag, bedankt allemaal.
Als congreslid een beetje aan de rechterzijde van de Democraten, als gouverneur ook wel weer wat progressiever in de zin van gratis school maaltijden en meer van dat soort zaken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Even mijn oninhoudelijke Waltz post, hij schijnt hüsker dü fan te zijnen heeft er voor gezorgd dat een hond burgemeester kon blijven. Top kandidaat
[ twitter ]
Verder ken ik de man niet, en heb ik geen idee waar hij politiek staat.
[ afbeelding ]
Nah, ze ruiken vooral sterk. En ze zijn weirdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef Vis1980 het volgende:
Tegenwoordig zijn de sterke mensen erg snel slachtoffer, lijkt wel.
Ik ben erg benieuwd naar de aankomende maanden, ook deze race kan zomaar een prachtige film opleveren. Vroeg of laat komt het ervan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik ken Walz verder (nog) niet. Dat het een witte niet zo heel jonge man zou worden, was wel al redelijk duidelijk. Strategisch wellicht ook wel slim.
Ik lees dat hij 20 jaar leerkracht is geweest op een openbare school, dat vind ik dan wel voor hem spreken. In ieder geval iemand die weet wat er bij de gewone mensen omgaat.
Ofwel, die gaat geframed worden als iemand die eigenhandig geslachtsveranderende operaties uitvoert.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als congreslid een beetje aan de rechterzijde van de Democraten, als gouverneur ook wel weer wat progressiever in de zin van gratis school maaltijden en meer van dat soort zaken.
Zelfs gematigde Republikeinen zoals Hogan spreken momenteel hun steun uit voor Walz. Dat zegt best veel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik ken Walz verder (nog) niet. Dat het een witte niet zo heel jonge man zou worden, was wel al redelijk duidelijk. Strategisch wellicht ook wel slim.
Ik lees dat hij 20 jaar leerkracht is geweest op een openbare school, dat vind ik dan wel voor hem spreken. In ieder geval iemand die weet wat er bij de gewone mensen omgaat.
De MAGA's en hun aanhang zijn sowieso niet te bereiken of relevant, het gaat om de mensen die in het midden staan en dat is de grootste groep tenslotte. Als Walz daar goed bij scoort dan kan het wel eens een hele goede keuze geweest zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:36 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ofwel, die gaat geframed worden als iemand die eigenhandig geslachtsveranderende operaties uitvoert.
Er is sowieso wel wat steun vanuit Republikeinse hoek voor de Democraten, omdat er ook bij de Republikeinen mensen tussen zitten die liever een Democraat dan Trump in office hebben. En dat kan ik best begrijpen. Als Walz van (een deel van) diezelfde Republikeinen die Harris endorsen steun kan krijgen, dan is het ene goede pick, inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zelfs gematigde Republikeinen zoals Hogan spreken momenteel hun steun uit voor Walz. Dat zegt best veel.
Als je steun krijgt van de Squad tot een Republikein dan doe je iets goed, denk ik.
Ja, dat klopt, veel ouderwetse Republikeinen voelen zich helemaal niet thuis bij Trump en in 2016 dachten ze nog dat Trump met de juiste mensen om hem heen wel in toom te houden was maar dat bleek al snel een blunder te zijn. Nu zijn er meer die gewoon openlijk zeggen "Anyone but Trump" en de intentie uitspreken om zo te gaan stemmen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is sowieso wel wat steun vanuit Republikeinse hoek voor de Democraten, omdat er ook bij de Republikeinen mensen tussen zitten die liever een Democraat dan Trump in office hebben. En dat kan ik best begrijpen. Als Walz van (een deel van) diezelfde Republikeinen die Harris endorsen steun kan krijgen, dan is het ene goede pick, inderdaad.
https://www.thenation.com/article/politics/tim-walz-harris-vp/quote:In naming Minnesota Gov. Tim Walz as her running mate, Democratic presidential nominee Kamala Harris has begun to redress a major deficit in the party’s leadership. After a generation-plus of recruiting Ivy-matriculated coastal knowledge professionals to lead the party, the Democrats have laid aside that dead-end class geography in favor of a prospective vice president who has logged decades as a union member after graduating from a regional branch of the University of Minnesota system.
It’s true that Joe Biden was educated at the University of Delaware—but it’s also true that Biden duly proceeded to Syracuse University Law School before launching his political career and embedding himself within the Delaware business establishment. Walz, amazingly, is the first Democrat on a presidential ticket not to have attended law school in half a century—going back to the 1976 run of Naval Academy physicist Jimmy Carter. The longtime high school social studies teacher and principal is also the first former union member on a presidential ticket since former Screen Actors Guild president Ronald Reagan’s 1980 campaign.
Hij heeft gratis schoolmaaltijden gerealiseerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op basis waarvan is hij spontaanposts waard?
Hij heeft een extreem linkse visie en zijn beleid was rampzalig, vanwaar de enorme kritiekloze liefde, meteen, zonder aarzeling?
Misschien moet je even een paar dagen vrijaf nemen om even rustig te reflecteren op de recente gebeurtenissen. Dat geeft de burger weer moed, niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
[..]
En als we klaar zijn nog even een paar sneren er tussendoor, en we zijn er weer.
I rest my case maar weer voor vandaag, bedankt allemaal.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heeft iemand al gezegd dat Harris 'ghetto' praat? Want dat is wel een probleem natuurlijk, en wat blijkt, heel Amerika heeft een accent en zelfs in Nederland hebben we dat. Ik heb een dikker Rotterdams accent dan wanneer ik op kantoor ben.
Het punt is dat MAGA-sekteleden altijd liegen of misleiden. De verhalen die zij vertellen worden dus gewoon niet serieus genomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So?
Mogen hier alleen Democratische pundits, zealots en aanbidders hun propaganda posten?
Is dat je punt?
Trump zou ook eens plannen kunnen delen ipv alleen maar op de man aanvallen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:07 schreef MoreDakka het volgende:
Beetje een maffe keuze, maar veel zal het niet gaan uit maken. Hij is makkelijk aan te vallen op landelijk impopulair beleid maar dat was (en is) Harris zelf ook.
Haatwave heeft ook niet echt een idee waar ie over praat, lult waarschijnlijk gewoon wat talking points na.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:58 schreef soeverein het volgende:
[..]
Hij heeft gratis schoolmaaltijden gerealiseerd.
Hij heeft wiet gelegaliseerd.
Hij heeft abortus rechten gecodificeerd.
Hij zet zich in voor het klimaat.
Hij was tegen bail out van de banken in 2008.
Hij heeft wetgeving omtrent betaald ziekte verlof gefixt.
Dit genoeg beleid voor je?
Als zij dit posten weet je wel dat het goed zit met Tim Walshquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:34 schreef pullup het volgende:
Heerlijk dat ik niet naar Libs of Tiktok of Jack Posobiec hoef te vluchten om te checken wat ik van iemand moet vinden
Heritage heeft een prachtig plan voor hem geschreven, Project 2025 heet dat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Trump zou ook eens plannen kunnen delen ipv alleen maar op de man aanvallen.
Trump heeft geen plannen behalve het implementeren van project2025.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Trump zou ook eens plannen kunnen delen ipv alleen maar op de man aanvallen.
Niet zo negatief. Twee weken geduld nog.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens mij wachten we al sinds 2017 op het "grote Trump health care plan"
Komt over 2 weken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef Dutch_view het volgende:
En minder overheidsbemoeienis, behalve dan als het op mensenrechten aankomt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Trump heeft geen plannen behalve het implementeren van project2025.
Men zegt wel eens alleen anti-Trump te zijn, maar dat is ergens wel logisch: er is geen echte visie of beleid om aan te vallen, alleen project2025.
Je zou hooguit kunnen zeggen dat het zijn visie is om alles kapot te maken wat de gewone Amerikaan beschermt: healthcare, reguleringen van werk, reguleringen van voedsel, regulering van het klimaat om de gewone Amerikaan heen. Alles moet kapot.
Wat begrijp je niet aan 'over twee weken'?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een goed idee SnertMetChoco in POL / [AMV] #1078 Roadkillquote:
Ikke spuitelfquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat een goed idee SnertMetChoco in POL / [AMV] #1078 Roadkill
Wow shapiro is echt een geweldige spreker, moet gezegd worden.quote:
En deze energie kan hij de komende maanden gebruiken in Pennsylvania.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wow shapiro is echt een geweldige spreker, moet gezegd worden.
Ik wist niet dat het kon maar hij lijkt met de dag gekker te wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:31 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
LOL! Het breekt...hij breekt. Ik kijk nu al uit naar de clips van zijn rally van vrijdag.
Hij begint wild om zich heen te slaan...geflipte opa
Ik denk dat Shapiro ook best blij is met deze rol en gang van zaken. Die kan mooi opwarmen om zelf over een paar jaar een gooi te doen naar het Witte Huisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En deze energie kan hij de komende maanden gebruiken in Pennsylvania.
Ik verwacht dat het nog veel gekker wordt... De aanvallen op Obama destijds met het Kenya muslim frame in het kwadraat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het kon maar hij lijkt met de dag gekker te worden
Over 4 jaar kan hij een gooi doen naar het presidentschap. Het is wel handig dat hij nu gouverneur van Pennsylvania blijft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wow shapiro is echt een geweldige spreker, moet gezegd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |