Maar geef toe, hoe dat gaat tov Trump/Vance is toch zo schattig?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, Minnesota State Fair...de enige keer in mijn leven dat ik deep fried everything gezien heb
Dat zag ik ook ergens een keer in een filmpje. Echt bizarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, Minnesota State Fair...de enige keer in mijn leven dat ik deep fried everything gezien heb
Recht in de rugkussens!quote:
quote:55 Things to Know About Tim Walz, Kamala Harris’ Pick for VP
The governor of Minnesota had a career in the National Guard and as a high school teacher before he got into politics in the early 2000s.
https://www.politico.com/(...)s-harris-vp-00172790
Ik ben ook helemaal vergeten fragmenten te posten. Zat echt geboeid te kijkenquote:
Zoveel meer energie dan met Biden of met Biden mogelijk was.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal vergeten fragmenten te posten. Zat echt geboeid te kijken
Alsof er een lont is aangestoken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zoveel meer energie dan met Biden of met Biden mogelijk was.
Dat lijkt mij ook, ja. Niets tegen Joe Biden maar nog een termijn was gewoon geen goed idee naar mijn gevoel.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 01:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zoveel meer energie dan met Biden of met Biden mogelijk was.
En over Vance:quote:Walz echoed Harris’s emphasis on reproductive freedom, saying Republicans believe the “government should be free to invade your doctor’s office.” In his state, Walz said, “we respect our neighbors and their personal choices,” adding: “Even if we wouldn’t make the same choice for ourselves, there’s a golden rule: mind your own damn business.”
Trump en misdaad:quote:Walz went hard after Vance in his speech on several fronts. He pointed out Vance wrote the foreward for Kevin Roberts, who ran the Heritage Foundation’s controversial Project 2025, a group that proposed policies for a second Trump term but was criticized by Trump himself. And he cited Vance’s Ivy League education and connections to Silicon Valley, casting him as an elite.
“Like all regular people I grew up with in the heartland, J.D. studied at Yale, had his career funded by Silicon Valley billionaires, and then wrote a bestseller trashing that community,” he said, referring to Vance’s memoir “Hillbilly Elegy.” “Come on, that’s not what middle America is.”
Walz added he was looking forward to debating Vance.
quote:One of the loudest applause lines of Walz’s speech: “Violent crime was up under Donald Trump. That’s not even counting the crimes he committed.”
A New York jury found Trump guilty in his hush money trial in May, and he is still facing charges in two other cases, one in D.C. federal court and one in Georgia state court. A federal judge in Florida threw out an indictment accusing him of illegally keeping classified documents last month.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, hij komt echt supernatuurlijk over. In dat kader, zie hier met zijn dochter, echt zo waanzinnig schattig: https://www.reddit.com/r/(...)_in_the_white_house/
Lol het was zo ongeloofelijk duidelijk dat dit het resultaat zou zijn. Heb daar nogal wat posts over geplaatst. Natuurlijk zou niet Biden veel meer enthusiasme opleveren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als iemand dat kan is het wel Pelosi. Ik heb een enorme bewondering voor haar hoor! Was het niet eens met haar besluit maar ze had gewoon gelijk, dat zie ik nu ook wel
Hoewel niemand dit enthousiasme van te voren zag aankomen. Achteraf is het altijd makkelijk praten.
Nonsens. Dat het nieuwe energie zou geven was de verwachting wel maar echt niemand verwachtte deze mate van enthousiasme. Het komt ook zelden voor. Obama kreeg dit voor elkaar maar Harris is zeker geen Obama. Het is niet iets wat zij oproept maar waar de Democratische aanhang een enorme behoefte aan had blijkbaar als reactie op Trump.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 03:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Lol het was zo ongeloofelijk duidelijk dat dit het resultaat zou zijn. Heb daar nogal wat posts over geplaatst. Natuurlijk zou niet Biden veel meer enthusiasme opleveren.
Toch zullen ze uiteraard nog uit moeten kijken, ze zitten nu nog in de wittebroodsweken en het Maga kamp moet hergroeperen. Maar zoveel heb ik Kamela eigenlijk niet zien presteren. Ja ze scoort geweldig maar dat is meer omdat er de wissel was, hernieuwd enthusiasme. De meeste memes komen natuurlijk meer van supporters dan vanuit de campagne.
Ik denk dat nog moet blijken of ze ook scoort in debatten of als bijvoorbeeld de beurs blijft crashen, er een flinke oorlog start rondom Israel. Maargoed voorlopig is ze alles wat Biden niet was, inspirerend, vrij ad-rem goede anti-Trump.
Topshowquote:Op woensdag 7 augustus 2024 03:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)ay-night-2024-08-06/
Trump says he will do interview with Elon Musk on Monday night
2 van de grootste dombo's in politiek gaan een gesprek proberen te hebben
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 03:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 03:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wenken bediend. Popcorn McDonald's klaarzetten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:00 schreef nostra het volgende:
Moeten mooie gesprekken worden als Elon hem belt na zelf wat snoepjes en plantjes genuttigd te hebben.
O ja, dat is nu zijn grootste wens.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Haha, dat zou-ie wel willen dat Biden weer de kandidaat wordt.
De benamingen die hij gebruikt, het ontstijgt nergens het basisschoolniveau name-calling. Ik kan niet zo goed begrijpen dat dat zoveel mensen aantrekt. Er zijn hele volksstammen die het prachtig vinden. Waarom is dat, vraag ik me af.quote:
Genant dekt de lading niet eens meerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
O ja, dat is nu zijn grootste wens. [ x ]
Hij heeft zelfs een beweging gevonden (=wensdroom of gerecruteerd MAGA-volk): Bring back Crooked Joe.
Crooked geeft het weg: MAGA wil dit, en Trump.
Er zijn heel veel mensen met een laag IQ en die wonen voor een groot deel in centraal VS. Die komen amper hun eigen staat uit, hebben geen idee wat er in de wereld gebeurt en geven graag anderen de schuld van hun 'gebrek aan' bestaan....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De benamingen die hij gebruikt, het ontstijgt nergens het basisschoolniveau name-calling. Ik kan niet zo goed begrijpen dat dat zoveel mensen aantrekt. Er zijn hele volksstammen die het prachtig vinden. Waarom is dat, vraag ik me af.
Het is en blijft een bully.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De benamingen die hij gebruikt, het ontstijgt nergens het basisschoolniveau name-calling. Ik kan niet zo goed begrijpen dat dat zoveel mensen aantrekt. Er zijn hele volksstammen die het prachtig vinden. Waarom is dat, vraag ik me af.
Het is maar zelden dat je een politicus zo treffend een dergerlijk fenomeen ziet uitleggen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:05 schreef AnneX het volgende:
Eigenlijk hoort deze tekst bij bovenstaande clip.
[ x ]
Dat zou de eerste Zweedse humor zijn. Ooit waargenomen.quote:
Borkborkborkquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat zou de eerste Zweedse humor zijn. Ooit waargenomen.
Timmermans heeft wel hetzelfde postuur en probeert dit ook maar het komt niet persee oprecht over. Gelukkig hoeven amerikanen daar zich geen zorgen over te maken die komen nooit oprecht overquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Gewoon een leuke, warme vent. Wat een verademing in vergelijking met Trump en Vance.
Sterker, in ons eigen land ontbreekt het juist als politici zoals Walz.
Jij vindt Harris serieus een enorm goede speecher?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:05 schreef TheVulture het volgende:
Zowel Harris als Waltz zijn echt enorm goede speechers blijkt nu... zij verrast denk ik echt heel veel mensen nu ze vrij baan heeft en niet in de schaduw van Biden hoeft te opereren. Laat het vliegwiel maar blijven draaien
Die probeert te aardig te blijven. Hij kan beter naar zijn voorhoofd wijzen als Wilders weer wat idioots roept.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Timmermans heeft wel hetzelfde postuur en probeert dit ook maar het komt niet persee oprecht over. Gelukkig hoeven amerikanen daar zich geen zorgen over te maken die komen nooit oprecht over
WORST STOLEN HUSSEIN CRASHES DEBATE COUP NOW!!!quote:
Sowieso hoe kinderachtig moet je zijn om Kamabla te schrijven, dan spoor je toch niet als oudste presidentskandidaat ooit?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
O ja, dat is nu zijn grootste wens. [ x ]
Hij heeft zelfs een beweging gevonden (=wensdroom of gerecruteerd MAGA-volk): Bring back Crooked Joe.
Crooked geeft het weg: MAGA wil dit, en Trump.
Tja, als je het vergelijkt met de tegenstanders is het een wereld van verschil.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij vindt Harris serieus een enorm goede speecher?
Wat ik er van voorbij zie komen vind ik veel beter dan ik had verwacht ja... ze weet het goed over te brengenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zelfs zijn verborgen boodschappen zijn niet verborgen en complete nonsensequote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
WORST STOLEN HUSSEIN CRASHES DEBATE COUP NOW!!!
Ik vond Obama een goede en getalenteerde speecher.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:24 schreef Vis1980 het volgende:
Tja, als je het vergelijkt met de tegenstanders is het een wereld van verschil.
Oh ha ik lees de hele tijd Kambala maar hij schrijft idd Kamablaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sowieso hoe kinderachtig moet je zijn om Kamabla te schrijven, dan spoor je toch niet als oudste presidentskandidaat ooit?
[..]
Tja, als je het vergelijkt met de tegenstanders is het een wereld van verschil.
Ik vind haar een gewoon goede speecher. Voor echt goed kun je terugkijken naar eerder op de rally naar de speech van Shapiro.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |