Als zij dit posten weet je wel dat het goed zit met Tim Walshquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:34 schreef pullup het volgende:
Heerlijk dat ik niet naar Libs of Tiktok of Jack Posobiec hoef te vluchten om te checken wat ik van iemand moet vinden
Heritage heeft een prachtig plan voor hem geschreven, Project 2025 heet dat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Trump zou ook eens plannen kunnen delen ipv alleen maar op de man aanvallen.
Trump heeft geen plannen behalve het implementeren van project2025.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Trump zou ook eens plannen kunnen delen ipv alleen maar op de man aanvallen.
Niet zo negatief. Twee weken geduld nog.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens mij wachten we al sinds 2017 op het "grote Trump health care plan"
Komt over 2 weken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef Dutch_view het volgende:
En minder overheidsbemoeienis, behalve dan als het op mensenrechten aankomt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Trump heeft geen plannen behalve het implementeren van project2025.
Men zegt wel eens alleen anti-Trump te zijn, maar dat is ergens wel logisch: er is geen echte visie of beleid om aan te vallen, alleen project2025.
Je zou hooguit kunnen zeggen dat het zijn visie is om alles kapot te maken wat de gewone Amerikaan beschermt: healthcare, reguleringen van werk, reguleringen van voedsel, regulering van het klimaat om de gewone Amerikaan heen. Alles moet kapot.
Wat begrijp je niet aan 'over twee weken'?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een goed idee SnertMetChoco in POL / [AMV] #1078 Roadkillquote:
Ikke spuitelfquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat een goed idee SnertMetChoco in POL / [AMV] #1078 Roadkill
Wow shapiro is echt een geweldige spreker, moet gezegd worden.quote:
En deze energie kan hij de komende maanden gebruiken in Pennsylvania.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wow shapiro is echt een geweldige spreker, moet gezegd worden.
Ik wist niet dat het kon maar hij lijkt met de dag gekker te wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:31 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
LOL! Het breekt...hij breekt. Ik kijk nu al uit naar de clips van zijn rally van vrijdag.
Hij begint wild om zich heen te slaan...geflipte opa
Ik denk dat Shapiro ook best blij is met deze rol en gang van zaken. Die kan mooi opwarmen om zelf over een paar jaar een gooi te doen naar het Witte Huisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En deze energie kan hij de komende maanden gebruiken in Pennsylvania.
Ik verwacht dat het nog veel gekker wordt... De aanvallen op Obama destijds met het Kenya muslim frame in het kwadraat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het kon maar hij lijkt met de dag gekker te worden
Over 4 jaar kan hij een gooi doen naar het presidentschap. Het is wel handig dat hij nu gouverneur van Pennsylvania blijft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wow shapiro is echt een geweldige spreker, moet gezegd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |