SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Daarna gewoon graag aanhoudend temperaturen rond 18-20 graden aub.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:00 schreef 12Beaufort het volgende:
[ afbeelding ]
Het toetje van de zomer 🥵
Benauwd tyfusweer afgesloten door invallende bewolking met wat motregen it is.quote:
Warmte is zo erg niet. De luchtvochtigheid wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim zuidoost is wel een fiks oventje
Dauwpunten van 23 gradenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:00 schreef 12Beaufort het volgende:
[ afbeelding ]
Nu al toetjequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:00 schreef 12Beaufort het volgende:
[ afbeelding ]
En koudere nachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daarna gewoon graag aanhoudend temperaturen rond 18-20 graden aub.
Nazomer tot eind oktober ofzo. Daarna begint toch dat ellendige herfst halfjaar weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:22 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Dat is wel een ding ja 😱
[..]
En nog een mooie nazomer hoop ik.
this hier in limboland al heetquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim zuidoost is wel een fiks oventje
Hitte kanon incoming. Zit er niet op te wachtenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja nondeju dat had ik thuis ook al, wat is dit nu voor onzin dat dat hier komt
35 graden is wel erg. Ongeacht de luchtvochtigheidquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Warmte is zo erg niet. De luchtvochtigheid wel.
Uiteraard, het zal eens meer richting kust vallen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Komende nacht / ochtend.
Dauwpunt zo hoog is wel vervelend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja vandaag. Maar zie volgende week. 3 dikke 30ers tot 35
Dauwpunt 23-24
Emiraten hitte (en vocht)quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
35 graden is wel erg. Ongeacht de luchtvochtigheid
30+ is niet fijn voor de meeste mensen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dauwpunt zo hoog is wel vervelend.
Denk dat de zomer compensatie gedrag vertoond. Nog even paar weken mooi, aangenaam en fijne temperaturen eruit persen als compensatie voor de shit load aan shit weer van dit jaar. Behalve de hoge dauwpunten ook wel zo aardig. Weinig verwend dit jaar en voor je het weet begint het herfst halfjaar alweer
Kan ook een bijeenkomst zijn van extreem rechts natuurlijk, dat weet je nooit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:49 schreef Seeburg54 het volgende:
In een straat achter ons hoorde ik net muziek, I'm dreaming of a white christmas".
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:52 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Kan ook een bijeenkomst zijn van extreem rechts natuurlijk, dat weet je nooit.![]()
Alles wentquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
30+ is niet fijn voor de meeste mensen.
nee, dat trekken we hier slecht, wat een duivels weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja vandaag. Maar zie volgende week. 3 dikke 30ers tot 35
Dauwpunt 23-24
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:49 schreef Seeburg54 het volgende:
In een straat achter ons hoorde ik net muziek, I'm dreaming of a white christmas".
Het is een complot!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, dat trekken we hier slecht, wat een duivels weer.
Stop er maar gewoon mee. Deze zomer draait als een diesel met lekkende verstuiver. Kansloos.quote:
Echt verschrikkelijk is het.. laat maar komen die herfst!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Stop er maar gewoon mee. Deze zomer draait als een diesel met lekkende verstuiver. Kansloos.
Het is gewoon een heerlijke zomer hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Stop er maar gewoon mee. Deze zomer draait als een diesel met lekkende verstuiver. Kansloos.
De echt lekkere dagen zijn nog steeds op een hand te tellen hier en daar staan een heleboel verregende of andere baggerdagen tegenover.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is gewoon een heerlijke zomer hoor![]()
sinds 14 juli boven de 22 graden (muv afgelopen zondag) en gelukkig maar een paar dagen 30
Mag nog wel een maandje duren zo
Niets mis mee !
Smaken verschillen. Iets minder regen was fijn geweest maar okay, niet zo'n last vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De echt lekkere dagen zijn nog steeds op een hand te tellen hier en daar staan een heleboel verregende of andere baggerdagen tegenover.
Zonnige herfst bitte. Graadje of 15, gekleurde en al vallende bladeren. Genot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk is het.. laat maar komen die herfst!
Ja dit. Qua temp en zonneschijn redelijk in lijn. Alleen een pak te nat. Dat is wel zuur, want daarmee is buiten veel wel langdurig nat/vochtig op de bodem. Is bij sommige activiteiten niet zo lekker. En verregende activiteiten zijn sowieso niet tofquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Iets minder regen was fijn geweest maar okay, niet zo'n last van
Ik hoop dat dit wat overdreven is (prima hoor, I get what you mean), anders heb je echt wel veel pech met je woonplaatsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De echt lekkere dagen zijn nog steeds op een hand te tellen hier en daar staan een heleboel verregende of andere baggerdagen tegenover.
Btw... met je Valheim... dat kan je wel mooi doen op je verregende baggerdagquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mwa vond wel dat we lekker onderweg waren eigenlijk. Weinig regen meer en normale temperaturen veelal tussen de 22-28 graden niks extreems. Relatief koele nachten er bij, kan je toch niks op aanmerken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Opbokkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa vond wel dat we lekker onderweg waren eigenlijk. Weinig regen meer en normale temperaturen veelal tussen de 22-28 graden niks extreems. Relatief koele nachten er bij, kan je toch niks op aanmerken?
Alleen dit is weer kut:
[ afbeelding ]
35-38 graden voor maandag als dit uitkomt.
Beidequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit wat overdreven is (prima hoor, I get what you mean), anders heb je echt wel veel pech met je woonplaats
Dat is een heerlijke game om op een regenachtige herfst of winterdag te spelen. Cozyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Btw... met je Valheim... dat kan je wel mooi doen op je verregende baggerdag
En dan een halfjaar lang graag. Vanaf eind oktoberquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zonnige herfst bitte. Graadje of 15, gekleurde en al vallende bladeren. Genot.
Half jaar lang vallende blaadjes. Genotquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En dan een halfjaar lang graag. Vanaf eind oktober
er zijn ook nog 1.1 miljoen mensen in NL die last van de longen hebben, waardoor ze het met die dagen benauwd hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Iets minder regen was fijn geweest maar okay, niet zo'n last van
weg met die rokersquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zijn ook nog 1.1 miljoen mensen in NL die last van de longen hebben, waardoor ze het met die dagen benauwd hebben.
Lol. Nou nu kan ik echt mee oordelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
Veel te heet weer. De psychologische grens van 30 graden is weer doorbroken
Onze Spanjoolquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol. Nou nu kan ik echt mee oordelen
Oke; in de zon is het redelijk warm vandaag, heet wil ik het zeker niet noemen. Maar in de schaduw is het gewoon met gemak zonder zweten uit te houden. Stelt nog weinig voor dit.
Zo erg is het vandaag ook niet. Lv relatief laag. Om in te werken mag wel iets frisserquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Dit is gewoon prettige warmte, niet te heet, niet fris. Ideaal.
Het is ook alweer erg droogquote:
Eergister wel even aan gehad. Vandaag niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Die trekt vast zijn vestje aan, tis tenslotte maar 29 graden.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:36 schreef Tjacka het volgende:
waarom nou weer 35 graden volgende week
36,6quote:
Ik heb twee jaar geleden (19 juli) hier nog een bijna 39 graden gemetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:33 schreef Scjvb het volgende:
In 2019 het laatst ongeveer, als ik het wel heb.
Zinderende hitte, niet normaal!
Ik denk in wel meer stedelijke gebiedenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden (19 juli) hier nog een bijna 39 graden gemeten
Edit: 37.8 in Arcen. 38.8 bij mij thuis gemeten.
In 2020 in augustus ook, 11 tropische dagen op rij gemeten hier
Ftfyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik denk in wel meer stedelijke bebouwde gebieden
Met een zwarte auto ga je met gemak over die temperaturen heenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oké. Morgen maar eens opzoeken dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat heeft een zwarte auto hier mee te maken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met een zwarte auto ga je met gemak over die temperaturen heen
Vast wel. De bewuste 19 juli in De Bilt 35.5.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:18 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Oké. Morgen maar eens opzoeken dan.Hier in het westen was het dan vast wat koeler.
Dat het lokaal erg heet kan worden. Daarom kun je beter niet in stedelijk gebied meten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat heeft een zwarte auto hier mee te maken?
Ik meet in een ruime tuin een flink stuk van de bebouwing af. Maar binnen de bebouwde kom is het gewoon wat warmer dan erbuiten. Meer is het niet. Als ik twee straten verder het dorp 'uit' ben voelt het al iets koeler aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat het lokaal erg heet kan worden. Daarom kun je beter niet in stedelijk gebied meten.
Je neemt het te letterlijk. Het was als overdrijving bedoeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik meet in een ruime tuin een flink stuk van de bebouwing af. Maar binnen de bebouwde kom is het gewoon wat warmer dan erbuiten. Meer is het niet. Als ik twee straten verder het dorp 'uit' ben voelt het al iets koeler aan.
Waarom je het over een auto hebt is me nog steeds een raadsel overigens.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:56 schreef dick_laurent het volgende:
Wat een enorm chill weer hier man. Ik snap echt niet waar jullie al die tijd over liepen te klagen
Dan toch maar geen mobiele airco halen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:24 schreef Elan het volgende:
Nieuwe pluim flink afgekoeld gelukkig. Hopen dat het zo blijft
Het was zekers een topdag, zo zaligquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag was weer een topdagje! Jammer dat de tuinkussens dan toch weer naar binnen moeten omdat het vannacht gaat regenen. Heb er nog al veel. Stomme Ibizastyle...
Kan, maar beter investeren in split unit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan toch maar geen mobiele airco halen?
Dat zou ik sowieso niet doen. Ik heb vorig jaar eentje gekocht bij Coolblue maar die heb ik weer geretourneerd. Teringveel herrie, het raam waar de zon vol op staat moet open en vreet heel veel stroom.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan toch maar geen mobiele airco halen?
GFS had weer eens gelijk..quote:
Gewoon chill zomer weer met aangename 24-26 graden en lv max 40. Nachten graad of 12-14. Komende 6-8 wekenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Blijft het droog 'valt tegen'.
Heeft het geregend 'het is zo nat overal'
Wat willen we nu.
Ben blij dat het tegenvalt dan. Alsof er nog niet genoeg vocht in de grond zit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gewoon chill zomer weer met aangename 24-26 graden en lv max 40. Nachten graad of 12-14. Komende 6-8 weken
Had ik al eens gezegd.
Maar dat staat los van de terreur buien. Die zouden evt komen en zijn er vooralsnog niet, dus dan valt het tegen als er kans op is.
Ik ben toch blij dat de buien in Brabant me net gemist hebben tijdens het fietsen naar mijn werk. Anders was ik echt tot op het bot nat geworden of door de regen of door de zweet in een regenpak.quote:
De buien gingen in Brabant zo hard tekeer dat ik er wakker van werd vannachtquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat de buien in Brabant me net gemist hebben tijdens het fietsen naar mijn werk. Anders was ik echt tot op het bot nat geworden of door de regen of door de zweet in een regenpak.
oh maar wilde hem eigenlijk alleen gebruiken om alleen na werk even te koelen en dan staat de zon allang niet meer op.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso niet doen. Ik heb vorig jaar eentje gekocht bij Coolblue maar die heb ik weer geretourneerd. Teringveel herrie, het raam waar de zon vol op staat moet open en vreet heel veel stroom.
Op de Veluwe ook, zit een pittig buienlijntje aan te komen zo te zien.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Het wordt bijzonder donker hier in NO Brabant.
Ff dagje onderduiken (eerst een echte duik) en lekker serie bingen op mijn nieuwe tv staat ingeplandquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh man, maandag wordt geen leuke dag. Dik 30+ en dauwpunten van ver boven de 20.
Misschien wel wat geknetter maar dat zal wel weer niet.
Nou ja, als het toch extreem moet, dan graag zo. Jammer dat dat vaak met schade en overlast gepaard gaat, maar dat is wel natuurgeweld waar je respect voor hebt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ff dagje onderduiken (eerst een echte duik) en lekker serie bingen op mijn nieuwe tv staat ingepland![]()
Broodnodig. Mag nog wel wat vanaf.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig vanaf woensdag wat frissere opties.
Het weer voorspel je niet...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:10 schreef THEFXR het volgende:
gloeiende, er was vannacht regen voorspeld, dus ramen dicht ivm inregenen
niks gevallen, wat een honden.
Je kon gisteravond al zien dat dat regengebiedje niet op gang kwam en dus later zou vormen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het weer voorspel je niet...
Op basis van de ECMWF pluim had ik ook weinig hoop. In de OP staat een link met KNMI Pluim. Die vind ik betrouwbaarder dan de tweets van diverse weermannen die vooral in hun eigen straatje wensdenken.
Blij dat het zich nog enigszins lijkt te beperken met de hitte. Was gister/eergister nog de verwachting dat het van zondag tot en met woensdag 30+ zou zijn, met zowel maandag als dinsdag de uitschieters naar 35. Kaarten van 38 voorbij zien komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
1 dag hitte. Niet gelijk janken allemaalquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Hitte is subjectief.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
1 dag hitte. Niet gelijk janken allemaal![]()
Sowieso zie je meestal de extremen voorbij komen. De waarheid ligt vaak wel eronder (of erboven als het om kou gaat).quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:42 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Blij dat het zich nog enigszins lijkt te beperken met de hitte. Was gister/eergister nog de verwachting dat het van zondag tot en met woensdag 30+ zou zijn, met zowel maandag als dinsdag de uitschieters naar 35. Kaarten van 38 voorbij zien komen.
Nu vooral alleen op de maandag hitte. En nog wat plaknachtjes.
Aldus de persoon die nu alweer angstvallig uitkijkt naar het "herfst halfjaar"quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Ik berust me er altijd in. Het komt tochquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Aldus de persoon die nu alweer angstvallig uitkijkt naar het "herfst halfjaar"
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Ik berust me er altijd in. Het komt toch
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nazomer tot eind oktober ofzo. Daarna begint toch dat ellendige herfst halfjaar weer
Je kunt ook berusten in het ellendige natuurlijk.quote:
We kijken hoe dan ook al uit naar je epistels over hoe verschrikkelijk het allemaal is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eerste twee weken van augustus gaan waarschijnlijk fors bovengemiddeld warm zijn. Daarna is nog te ver weg om serieus iets over te zeggen.
Ik zal mijn best doen om - ploeterend - te rapporteren vanuit de verzengende hitte met mijn koelvest aan. Vervolgens breng ik nog een verslag uit over de gemeten maximumtemperatuur van de dag, terwijl ik helikopterend met m'n piemel voor de airco hang om die zweetzak af te koelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We kijken hoe dan ook al uit naar je epistels over hoe verschrikkelijk het allemaal is.
Geeft nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eerste twee weken van augustus gaan waarschijnlijk fors bovengemiddeld warm zijn. Daarna is nog te ver weg om serieus iets over te zeggen.
welcome to the thunderdomequote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:37 schreef PzKpfw het volgende:
Net weer twee dagen terug in Nederland en het is alweer grijze treurnis en regen..
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om - ploeterend - te rapporteren vanuit de verzengende hitte met mijn koelvest aan. Vervolgens breng ik nog een verslag uit over de gemeten maximumtemperatuur van de dag, terwijl ik helikopterend met m'n piemel voor de airco hang om die zweetzak af te koelen.
Komt helemaal goed
Mwah, het is zoals tot nu toe vrijwel elke echt hete dag ook meteen super onaangenaam. En dat hoeft niet perseequote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk, gewoon warm met een lage LV en DPquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mwah, het is zoals tot nu toe vrijwel elke echt hete dag ook meteen super onaangenaam. En dat hoeft niet persee
Precies. Dan is het ook meteen heerlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk, gewoon warm met een lage LV en DP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:44 schreef Bocaj het volgende:
Maandag 33 graden...![]()
[ afbeelding ]ma en di heet, dan weer down en bewolkt, buien weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ontzettend veel regen staat er nog niet in volgens mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ma en di heet, dan weer down en bewolkt, buien weer.
Snap ik wel als je de Spaanse hoogzon gewend bent.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:13 schreef dick_laurent het volgende:
21 graden. Toch maar even vestje aan gedaan.
@:elan
Mmja, qua 'hitte' misschien wel iets, in de zin van bijvoorbeeld gister toen was het tegen de 30 graden en dat voelde idd wel warm, maar zeker niet heftig of uberhaupt echt heet. Gewoon goed zomerdagje zeg maar.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap ik wel als je de Spaanse hoogzon gewend bent.
Ervaar je de warmte nou ook anders dan hier? Even los dat het nu wat koeler is.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 05:02 schreef Za het volgende:
Maandag plaatselijk 36 graden, zijn er al allerlei noodplannen paraat?
Verlaat uw huis niet.
Drink voldoende.
Zet de luxaflex niet open.
Laat uw hond of familie niet in de auto achter.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 05:02 schreef Za het volgende:
Verlaat uw huis niet.
Drink voldoende.
Dat doe ik altijd alquote:Op donderdag 8 augustus 2024 05:02 schreef Za het volgende:
Verlaat uw huis niet.
Drink voldoende.
het supertrollen wordt met de dag duidelijker.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:00 schreef dick_laurent het volgende:
Oh beter, kan ik tenminste wat langer chill buiten zitten vanavond, mogelijk zonder vestje
36 gradenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Mooi, maandag 36 graden. Twee jaar geleden heb ik op mijn kantoor een airco gehangen, omdat het toen al een paar jaar achter elkaar verschillende malen 35 graden en meer was geweest in de zomers.
Sindsdien is dat nooit meer geweest en heeft de airco voornamelijk als verwarming gefungeerd.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:11 schreef INViCTuS het volgende:
Beetje aandikken, maar toch. Maandag en dinsdag bijzonder veel energie in de lucht. Sowieso smerig vies heet. Hopelijk dikke onweersbuien daarna
[ x ]
Haha, ik heb van die hoezen voor flessen witte wijn die je in de diepvries doet. En dan als wijnkoeler kunt gebruiken. Stel ik me die vestjes ook zo voor? Of hoe worden die koud?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hier ook vestjes aan. Koelvestjes wel te verstaan.
Je hebt er die met koelelementen werken zeg maar. Ik moet die van mij eenhalf uurtje in water onderdompelen en dan even laten drogen. Daarna kan die aan en koelt ie op basis van verdamping icm 'luchtcirculatie'.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik heb van die hoezen voor flessen witte wijn die je in de diepvries doet. En dan als wijnkoeler kunt gebruiken. Stel ik me die vestjes ook zo voor? Of hoe worden die koud?
Snap ikquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:10 schreef Dven het volgende:
Ik zal toch raar opkijken als er opeens een malloot met een koelvestje voorbij loopt
Ja hoor ik geef je voor de rest ook geen ongelijk, als jij er baat bij hebt is het allemaal prima tochquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Snap ik
Maar anderzijds is het wel echt een uitkomst voor iemand als mij. Daardoor kan ik op echt warme dagen toch ook nog even buiten zijn. Is wel prettig.
Het mag nog wel wat naar het noorden opschuiven, en natuurlijk moet dit wel benut worden he want je kan nog zo veel energie in de lucht hebben als er niks is om te kunnen triggeren heb je er niks aanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paarse CAPE-kaartjes dat willen we hier zien!
Iets verder naar het noorden nog.
In Belgie 5048 J/kg CAPE (volgens het Europese model):
[ afbeelding ]
Het zijn niet de mooiste dingen natuurlijk, maar een koelvest met hydrogel ziet er ook niet (meer) zo ultra-vreemd uitquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja hoor ik geef je voor de rest ook geen ongelijk, als jij er baat bij hebt is het allemaal prima toch
niet zoveelquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:08 schreef THEFXR het volgende:
het is nog 25 graden buiten, is er nog kans op regen?
Lokaal ja mocht het zover komen... we moet en het eerst maar eens gaan zien.quote:
heb je al ijsjes op?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hier ook vestjes aan. Koelvestjes wel te verstaan.
hoeveel flessen witte wijn?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik heb van die hoezen voor flessen witte wijn die je in de diepvries doet. En dan als wijnkoeler kunt gebruiken. Stel ik me die vestjes ook zo voor? Of hoe worden die koud?
Ik krijg het er nu al heet van.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:20 schreef 12Beaufort het volgende:
Maandag en dinsdag waarschijnlijk tropisch.
[ afbeelding ]
Grappig, hier juist iets koeler, maar 35 graden in Portugal is de voorspellingquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:20 schreef 12Beaufort het volgende:
Maandag en dinsdag waarschijnlijk tropisch.
[ afbeelding ]
Anders ik wel. Impending doom is upon us. En maandag begin ik weer met werken, dat maakt het er niet beter opquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik krijg het er nu al heet van.
met airco?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 02:05 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Anders ik wel. Impending doom is upon us. En maandag begin ik weer met werken, dat maakt het er niet beter op
Nee, fijne zomer temperaturen, dus niet te heet. 24-26 is voldoende. geen 30-34quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Goor kutweer. Laat die herfsttemperaturen maar zsm komen...
Najaar & Winter 2024/2025 wordt prachtig. Droog & zonnigquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, fijne zomer temperaturen, dus niet te heet. 24-26 is voldoende. geen 30-34
Herfst temperatruren krijg jij snel genoeg weer maandenlang
Net zoals afgelopen mei zeker?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Najaar & Winter 2024/2025 wordt prachtig. Droog & zonnig
Lekker. Hier vooralsnog de zomer zonder knalquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:25 schreef INViCTuS het volgende:
2 hete dagen en dan dinsdag knallen
[ x ]
Dinsdag ook! Maar eerst ff vandaag 50 tinten grijs en zeikende regen, koelen wat je koelen kunt in huis en lekker poetsenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:22 schreef KingRoland het volgende:
Maandag kunnen we weer global warming roepen
Ja, wel jammer dat dat hier zo vaak afgewisseld wordt. Mooie dagen met deze zooi. Koud is het niet, maar wel al de hele dag grijs. Doe gewoon eens een maand stabiel, aangename 24-26 en lage luchtvochtigheid. Nu weer dit en na het weekend weer smerig heet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:19 schreef dick_laurent het volgende:
Whoaaa is dit nou die fameuze grijze treurnis @:INViCTuS ?
Nee dit valt geloof ik nog mee.
Wel frisjes maar niet vervelend frisjes nog steeds, en de zon komt er denk ik straks alweer bij.
Komt in het late najaar wel. De zeeën daar zijn zo abnormaal warm dat ik denk dat er wel veel terreur buien en depressies zullen ontstaan in Zuid/zuidwest/zuidoost Europaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker. Hier vooralsnog de zomer zonder knal
Gelukkig maar. Deze ellende heeft inmiddels lang genoeg geduurd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, fijne zomer temperaturen, dus niet te heet. 24-26 is voldoende. geen 30-34
Herfst temperatruren krijg jij snel genoeg weer maandenlang
Oke de dagen die er nog aan komen maandag/dinsdag van 30+ daarvan snap ik dat jij die ellendig zult vinden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Deze ellende heeft inmiddels lang genoeg geduurd.
Gisteren, eergisteren en vandaag gaat wel qua temperatuur, al is dat wel echt de max wat ik nog 'oke' vind. Eigenlijk al te warm om me enigzins prettig te voelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oke de dagen die er nog aan komen maandag/dinsdag van 30+ daarvan snap ik dat jij die ellendig zult vinden.
Maar dagen zoals eergisteren/gisteren en zèker vandaag qua temperatuur... Vond je dat ook oprecht ellendig?
Gewaagd statementquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:34 schreef THEFXR het volgende:
dit is niet het land voor zonne-aanbidders.
Ok, duidelijk verhaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gisteren, eergisteren en vandaag gaat wel qua temperatuur, al is dat wel echt de max wat ik nog 'oke' vind. Eigenlijk al te warm om me enigzins prettig te voelen.
Alleen is het hier nu dik 23 graden en hoge LV, dus alsnog onprettig.
Boven de 25 is gewoon ellendig, boven de 30 is duivels.
Gewoon 15-20 met een zonnetje en klein briesje, dan heb je me wel
De range -10 tot 20 vertoef ik het liefst in. Wel met zon uiteraard, al heb ik verder geen hekel aan regen an sich. Wel dat alles zo nat is daarna.
-20 is ook wel tof boven op de berg of bovenin Scandinavië. In Nederland vrijwel onmogelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok, duidelijk verhaal
-10 tot -20 jemig ik kan me niet eens heugen wanneer ik dat uberhaupt voor het laatst heb meegemaakt. Zelfs in Nederland komt dat in de winter nauwelijks voor.
Oh, edit > min 10 tot 20 haha ik las het verkeerd
Uiteraard, wie gaat er nou niet in zijn onderbroek naar buiten bij -20 !?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
-20 is ook wel tof boven op de berg of bovenin Scandinavië. In Nederland vrijwel onmogelijk
Maar -20 dan moet de korte broek ook bij mij wel uit als ik op pad ha
We hebben sinds 10 oktober inderdaad veel ellende gehad. Natte geit, grijze treurnis en te vaak hoge luchtvochtigheid. En dan waren juli en augustus vorig jaar ook al niet best. Nee, verwend zijn we niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Deze ellende heeft inmiddels lang genoeg geduurd.
Inherent aan ons fantastisch vochtige zee klimaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
Sowieso een hekel aan dat gejojo zomers. De ene dag bloedheet, de andere dag 20-25 graden met zon. Dan weer 24 graden maar teringbenauwd. Dan weer lekker, daarna 1-2 dagen droge hitte van 30+ gevolgd door een dag ultrabenauwd bij 30 graden.
En iedere keer tussendoor regen die afkoelt maar ook direct benauwend maakt en je al zweet wanneer je je dikke teen beweegt.
Nee, niks voor mij
Jep kloptquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Inherent aan ons fantastisch vochtige zee klimaat.
Het is zelden perfect
Beetje verkoeling op z'n tijd moet kunnen. Dan kruipt ie volgens mij ook weg tot achter de navelquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Uiteraard, wie gaat er nou niet in zijn onderbroek naar buiten bij -20 !?
Dit was een uitstekende avond hier in het topicquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
-20 is ook wel tof boven op de berg of bovenin Scandinavië. In Nederland vrijwel onmogelijk
Maar -20 dan moet de korte broek ook bij mij wel uit als ik op pad ga
Prima temperatuurtjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit was een uitstekende avond hier in het topic
[ afbeelding ]
Ik heb het bijna elke dag benauwd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
Sowieso een hekel aan dat gejojo zomers. De ene dag bloedheet, de andere dag 20-25 graden met zon. Dan weer 24 graden maar teringbenauwd. Dan weer lekker, daarna 1-2 dagen droge hitte van 30+ gevolgd door een dag ultrabenauwd bij 30 graden.
En iedere keer tussendoor regen die afkoelt maar ook direct benauwend maakt en je al zweet wanneer je je dikke teen beweegt.
Nee, niks voor mij
Onze standaard/gemiddelde uren wat de zon schijnt is niet extreem veel natuurlijkquote:
Toch wel mooi dat die schaal helemaal tot +38°C gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit was een uitstekende avond hier in het topic
[ afbeelding ]
40'ers hadden we toen nog niet in Nederlandquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat die schaal helemaal tot +38°C gaat.
Het wordt eens tijd voor een keer een goei zomeronweer!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:51 schreef INViCTuS het volgende:
Veel energie dinsdag. Keer weer level 3 mag wel. Mits geen schade of gewonden mogen er best dikke terreur buien komen
[ x ]
Nee niet echt. Denk vrij gemiddeld, maar heen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Onze standaard/gemiddelde uren wat de zon schijnt is niet extreem veel natuurlijk
dinsdagquote:
Neeeeee. Even nog genieten, voor we het weten is het weer regen, wind en kou de komende maanden.quote:
Dinsdag misschien nog wel beroerder. Oost, zuidoost en zuid Nederland misschien wel 34-36 gradenquote:
Dinsdag wordt volgens mij echt een gore dag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dinsdag misschien nog wel beroerder. Oost, zuidoost en zuid Nederland misschien wel 34-36 graden
[ x ]
Grenzen dicht Geert. En rap bitte!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Krijg je toch een dagje de zomer in zuid-Spanje ervaring cadeau
Als het goed is drinken wij vrijdag bier. Zoals het er nu voorstaat lijkt het 20-22 graden te worden, dus prima wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ideaal fietsweer (voor mij toch).quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dinsdag misschien nog wel beroerder. Oost, zuidoost en zuid Nederland misschien wel 34-36 graden
[ x ]
Ook fan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:52 schreef BlackLining het volgende:
Mooi. Onweer van maandag op dinsdag stukkie naar achter geschoven. Da's potentieel gunstig voor de Perseïdendie bereiken hun piek die nacht.
hoe zit het met midden spanje in de zomer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid hier in Portugal: 15%, temperatuur verschroeiend heet 40+. Minimumtemperatuur 24 graden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je gaat alleen bergaf?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:30 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ideaal fietsweer (voor mij toch).
Wanneer ik fiets wil ik flink zweten. Dan voelt het alsof ik zwaar gesport heb.quote:
Gewoon harder trappen als het 25 graden is. Zweet je ook en heb je ook écht gesportquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:10 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wanneer ik fiets wil ik flink zweten. Dan voelt het alsof ik zwaar gesport heb.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gewoon harder trappen als het 25 graden is. Zweet je ook en heb je ook écht gesport![]()
Klinkt als een echt airco nachtje. Hoewel die nu ook draait hier. Maar die nacht wordt hardcore.quote:Op zondag 11 augustus 2024 01:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
Detailkaarten (HARMONIE) geven nu voor de nacht van maandag op dinsdag landelijk 23+ graden aan. Met uitschieters (steden) naar 26 graden. En dat om 02hr.
Overdag flink warm, vooruit (ook niet mijn voorkeur maargoed). Maar dat er dan in de nacht amper afkoeling volgt is echt bizar.
Als ik het goed begrijp heeft het in het verre verleden ook gespeeld. (ijstijd)quote:
Lol, ben benieuwd. Hoewel ik de middag temperatuur hier tot nu toe echt meer dan prima vind, vind ik de avonden en nachten echt rete koud.quote:Op zondag 11 augustus 2024 03:36 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Klinkt als een echt airco nachtje. Hoewel die nu ook draait hier. Maar die nacht wordt hardcore.
Je spoort nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol, ben benieuwd. Hoewel ik de middag temperatuur hier tot nu toe echt meer dan prima vind, vind ik de avonden en nachten echt rete koud.
Een of hopelijk twee nachtjes van 20+ is heerlijk. Lekker savonds buiten zitten zonder het fris te krijgen.
En dan wordt er niet uitgelegd waarom het noordelijk halfrond dan afkoelt, maar dat zal wel te maken hebben met dat het noordelijk halfrond meer landmassa heeft en een zee op de pool.quote:
Graagquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je spoort niet
Terug naar je eigen land jij.
Maandag wordt het vooral in het zuiden zeer warm met temperaturen tussen 32 en 35°C. In combinatie met de hoge luchtvochtigheid voelt deze hitte benauwd aan. Vooral mensen met een kwetsbare gezondheid kunnen klachten krijgen zoals oververhitting en uitdroging. Bij zware inspanning kan iedereen deze klachten krijgen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:03 schreef Zipportal het volgende:
Code geel vanwege de hite morgen in het zuiden.
70% LV met 35 graden zou echt zwaar kut zijn. Gevoelstemperatuur 49 graden ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Maandag wordt het vooral in het zuiden zeer warm met temperaturen tussen 32 en 35°C. In combinatie met de hoge luchtvochtigheid voelt deze hitte benauwd aan. Vooral mensen met een kwetsbare gezondheid kunnen klachten krijgen zoals oververhitting en uitdroging. Bij zware inspanning kan iedereen deze klachten krijgen.
Dinsdag kan het in het oosten en zuiden nog zeer warm zijn, al wordt het iets minder warm dan op maandag. Later op de dag koelt het wat af.
Maximumtemperaturen in het zuiden op maandag tussen 32 en 35°C, elders in het land tussen 28 en 32°C. Ook de hoogste luchtvochtigheid (60-70%) wordt in het zuiden verwacht.
ademen door een rietjequote:Op zondag 11 augustus 2024 13:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
70% LV met 35 graden zou echt zwaar kut zijn. Gevoelstemperatuur 49 graden ofzo
Beetje ala India lijkt mequote:Op zondag 11 augustus 2024 13:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lekker tussen de muggen buiten zitten ja. Mij niet gezienquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol, ben benieuwd. Hoewel ik de middag temperatuur hier tot nu toe echt meer dan prima vind, vind ik de avonden en nachten echt rete koud.
Een of hopelijk twee nachtjes van 20+ is heerlijk. Lekker savonds buiten zitten zonder het fris te krijgen.
Verrek ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gevaarlijk, dus ook zeer terecht code geel als er flinke kans op dat weerberld is in het zuiden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:33 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Verrek ja.
https://www.knmi.nl/kenni(...)ratuur-bij-warm-weer
Bijna in de rode blokjes.
Zal hier ook wel zoiets zijn geweest. Morgen ergens tussen de 32 en 35quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
29.4 gemeten vandaag. Benieuwd welke gruwelijke waarde we morgen aantikken.
Oh.. 65%? Waar zit je dan? Hier 43% nu. Morgen wel hoger dus in het zuiden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:00 schreef Starhopper het volgende:
Pfff fucking benauwd nu. Op de thermometer is het nu 65%. En dan gaat het morgen nog heter en benauwder worden?![]()
![]()
![]()
dat lijkt mij meer een hygrometer dat je afgelezen hebtquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:00 schreef Starhopper het volgende:
Pfff fucking benauwd nu. Op de thermometer is het nu 65%. En dan gaat het morgen nog heter en benauwder worden?![]()
![]()
![]()
das is kut, vooral bij deze hitte, gelijk een nieuwe van coolblue?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:23 schreef crystal_meth het volgende:
M'n diepvriezer is net gesneuveld.
Midden van N-H. Wij blijkbaar nuquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oh.. 65%? Waar zit je dan? Hier 43% nu. Morgen wel hoger dus in het zuiden.
Nee. Mijn thermometer laat ook de luchtvochtigheid zien.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:42 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat lijkt mij meer een hygrometer dat je afgelezen hebt
Direct aan de kust ook 19 graden. Krijgen we een verkoelend zeewindje?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:49 schreef 12Beaufort het volgende:
Aan de temperatuur is duidelijk te zien waar het onweer zit dinsdag..
In een uur zakt de temperatuur een graad of 10.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een goedkope van Eldi of Vanden Borre.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das is kut, vooral bij deze hitte, gelijk een nieuwe van coolblue?
Wind komt uit het noorden dinsdag.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Direct aan de kust ook 19 graden. Krijgen we een verkoelend zeewindje?
Even gekeken of het past?!quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:23 schreef crystal_meth het volgende:
M'n diepvriezer is net gesneuveld.
dat is wel goor ja, die merken zijn mij bekend in Belgie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een goedkope van Eldi of Vanden Borre.
Heel m'n huis stinkt naar verbrande olie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |