Verrek ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
70% LV met 35 graden zou echt zwaar kut zijn. Gevoelstemperatuur 49 graden ofzo
Gevaarlijk, dus ook zeer terecht code geel als er flinke kans op dat weerberld is in het zuiden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:33 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Verrek ja.
https://www.knmi.nl/kenni(...)ratuur-bij-warm-weer
Bijna in de rode blokjes.
Zal hier ook wel zoiets zijn geweest. Morgen ergens tussen de 32 en 35quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
29.4 gemeten vandaag. Benieuwd welke gruwelijke waarde we morgen aantikken.
Oh.. 65%? Waar zit je dan? Hier 43% nu. Morgen wel hoger dus in het zuiden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:00 schreef Starhopper het volgende:
Pfff fucking benauwd nu. Op de thermometer is het nu 65%. En dan gaat het morgen nog heter en benauwder worden?![]()
![]()
![]()
dat lijkt mij meer een hygrometer dat je afgelezen hebtquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:00 schreef Starhopper het volgende:
Pfff fucking benauwd nu. Op de thermometer is het nu 65%. En dan gaat het morgen nog heter en benauwder worden?![]()
![]()
![]()
das is kut, vooral bij deze hitte, gelijk een nieuwe van coolblue?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:23 schreef crystal_meth het volgende:
M'n diepvriezer is net gesneuveld.
Midden van N-H. Wij blijkbaar nuquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oh.. 65%? Waar zit je dan? Hier 43% nu. Morgen wel hoger dus in het zuiden.
Nee. Mijn thermometer laat ook de luchtvochtigheid zien.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:42 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat lijkt mij meer een hygrometer dat je afgelezen hebt
Direct aan de kust ook 19 graden. Krijgen we een verkoelend zeewindje?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:49 schreef 12Beaufort het volgende:
Aan de temperatuur is duidelijk te zien waar het onweer zit dinsdag..
In een uur zakt de temperatuur een graad of 10.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een goedkope van Eldi of Vanden Borre.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das is kut, vooral bij deze hitte, gelijk een nieuwe van coolblue?
Wind komt uit het noorden dinsdag.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Direct aan de kust ook 19 graden. Krijgen we een verkoelend zeewindje?
Even gekeken of het past?!quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:23 schreef crystal_meth het volgende:
M'n diepvriezer is net gesneuveld.
dat is wel goor ja, die merken zijn mij bekend in Belgie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een goedkope van Eldi of Vanden Borre.
Heel m'n huis stinkt naar verbrande olie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |