Dat doe ik altijd alquote:Op donderdag 8 augustus 2024 05:02 schreef Za het volgende:
Maandag plaatselijk 36 graden, zijn er al allerlei noodplannen paraat?
Verlaat uw huis niet.
Drink voldoende.
Zet de luxaflex niet open.
Laat uw hond of familie niet in de auto achter.
het supertrollen wordt met de dag duidelijker.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:00 schreef dick_laurent het volgende:
Oh beter, kan ik tenminste wat langer chill buiten zitten vanavond, mogelijk zonder vestje
36 gradenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Mooi, maandag 36 graden. Twee jaar geleden heb ik op mijn kantoor een airco gehangen, omdat het toen al een paar jaar achter elkaar verschillende malen 35 graden en meer was geweest in de zomers.
Sindsdien is dat nooit meer geweest en heeft de airco voornamelijk als verwarming gefungeerd.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:11 schreef INViCTuS het volgende:
Beetje aandikken, maar toch. Maandag en dinsdag bijzonder veel energie in de lucht. Sowieso smerig vies heet. Hopelijk dikke onweersbuien daarna
[ x ]
Haha, ik heb van die hoezen voor flessen witte wijn die je in de diepvries doet. En dan als wijnkoeler kunt gebruiken. Stel ik me die vestjes ook zo voor? Of hoe worden die koud?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hier ook vestjes aan. Koelvestjes wel te verstaan.
Je hebt er die met koelelementen werken zeg maar. Ik moet die van mij eenhalf uurtje in water onderdompelen en dan even laten drogen. Daarna kan die aan en koelt ie op basis van verdamping icm 'luchtcirculatie'.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik heb van die hoezen voor flessen witte wijn die je in de diepvries doet. En dan als wijnkoeler kunt gebruiken. Stel ik me die vestjes ook zo voor? Of hoe worden die koud?
Snap ikquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:10 schreef Dven het volgende:
Ik zal toch raar opkijken als er opeens een malloot met een koelvestje voorbij loopt
Ja hoor ik geef je voor de rest ook geen ongelijk, als jij er baat bij hebt is het allemaal prima tochquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Snap ik
Maar anderzijds is het wel echt een uitkomst voor iemand als mij. Daardoor kan ik op echt warme dagen toch ook nog even buiten zijn. Is wel prettig.
Het mag nog wel wat naar het noorden opschuiven, en natuurlijk moet dit wel benut worden he want je kan nog zo veel energie in de lucht hebben als er niks is om te kunnen triggeren heb je er niks aanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paarse CAPE-kaartjes dat willen we hier zien!
Iets verder naar het noorden nog.
In Belgie 5048 J/kg CAPE (volgens het Europese model):
[ afbeelding ]
Het zijn niet de mooiste dingen natuurlijk, maar een koelvest met hydrogel ziet er ook niet (meer) zo ultra-vreemd uitquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja hoor ik geef je voor de rest ook geen ongelijk, als jij er baat bij hebt is het allemaal prima toch
niet zoveelquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:08 schreef THEFXR het volgende:
het is nog 25 graden buiten, is er nog kans op regen?
Lokaal ja mocht het zover komen... we moet en het eerst maar eens gaan zien.quote:
heb je al ijsjes op?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hier ook vestjes aan. Koelvestjes wel te verstaan.
hoeveel flessen witte wijn?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik heb van die hoezen voor flessen witte wijn die je in de diepvries doet. En dan als wijnkoeler kunt gebruiken. Stel ik me die vestjes ook zo voor? Of hoe worden die koud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |