Gewaagd statementquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:34 schreef THEFXR het volgende:
dit is niet het land voor zonne-aanbidders.
Ok, duidelijk verhaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gisteren, eergisteren en vandaag gaat wel qua temperatuur, al is dat wel echt de max wat ik nog 'oke' vind. Eigenlijk al te warm om me enigzins prettig te voelen.
Alleen is het hier nu dik 23 graden en hoge LV, dus alsnog onprettig.
Boven de 25 is gewoon ellendig, boven de 30 is duivels.
Gewoon 15-20 met een zonnetje en klein briesje, dan heb je me wel
De range -10 tot 20 vertoef ik het liefst in. Wel met zon uiteraard, al heb ik verder geen hekel aan regen an sich. Wel dat alles zo nat is daarna.
-20 is ook wel tof boven op de berg of bovenin Scandinavi. In Nederland vrijwel onmogelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok, duidelijk verhaal
-10 tot -20 jemig ik kan me niet eens heugen wanneer ik dat uberhaupt voor het laatst heb meegemaakt. Zelfs in Nederland komt dat in de winter nauwelijks voor.
Oh, edit > min 10 tot 20 haha ik las het verkeerd
Uiteraard, wie gaat er nou niet in zijn onderbroek naar buiten bij -20 !?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
-20 is ook wel tof boven op de berg of bovenin Scandinavi. In Nederland vrijwel onmogelijk
Maar -20 dan moet de korte broek ook bij mij wel uit als ik op pad ha
We hebben sinds 10 oktober inderdaad veel ellende gehad. Natte geit, grijze treurnis en te vaak hoge luchtvochtigheid. En dan waren juli en augustus vorig jaar ook al niet best. Nee, verwend zijn we niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Deze ellende heeft inmiddels lang genoeg geduurd.
Inherent aan ons fantastisch vochtige zee klimaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
Sowieso een hekel aan dat gejojo zomers. De ene dag bloedheet, de andere dag 20-25 graden met zon. Dan weer 24 graden maar teringbenauwd. Dan weer lekker, daarna 1-2 dagen droge hitte van 30+ gevolgd door een dag ultrabenauwd bij 30 graden.
En iedere keer tussendoor regen die afkoelt maar ook direct benauwend maakt en je al zweet wanneer je je dikke teen beweegt.
Nee, niks voor mij
Jep kloptquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Inherent aan ons fantastisch vochtige zee klimaat.
Het is zelden perfect
Beetje verkoeling op z'n tijd moet kunnen. Dan kruipt ie volgens mij ook weg tot achter de navelquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Uiteraard, wie gaat er nou niet in zijn onderbroek naar buiten bij -20 !?
Dit was een uitstekende avond hier in het topicquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
-20 is ook wel tof boven op de berg of bovenin Scandinavi. In Nederland vrijwel onmogelijk
Maar -20 dan moet de korte broek ook bij mij wel uit als ik op pad ga
Prima temperatuurtjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit was een uitstekende avond hier in het topic
[ afbeelding ]
Ik heb het bijna elke dag benauwd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
Sowieso een hekel aan dat gejojo zomers. De ene dag bloedheet, de andere dag 20-25 graden met zon. Dan weer 24 graden maar teringbenauwd. Dan weer lekker, daarna 1-2 dagen droge hitte van 30+ gevolgd door een dag ultrabenauwd bij 30 graden.
En iedere keer tussendoor regen die afkoelt maar ook direct benauwend maakt en je al zweet wanneer je je dikke teen beweegt.
Nee, niks voor mij
Onze standaard/gemiddelde uren wat de zon schijnt is niet extreem veel natuurlijkquote:
Toch wel mooi dat die schaal helemaal tot +38C gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit was een uitstekende avond hier in het topic
[ afbeelding ]
40'ers hadden we toen nog niet in Nederlandquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat die schaal helemaal tot +38C gaat.
Het wordt eens tijd voor een keer een goei zomeronweer!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:51 schreef INViCTuS het volgende:
Veel energie dinsdag. Keer weer level 3 mag wel. Mits geen schade of gewonden mogen er best dikke terreur buien komen
[ x ]
Nee niet echt. Denk vrij gemiddeld, maar heen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Onze standaard/gemiddelde uren wat de zon schijnt is niet extreem veel natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |