Dit was een uitstekende avond hier in het topicquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
-20 is ook wel tof boven op de berg of bovenin Scandinavi. In Nederland vrijwel onmogelijk
Maar -20 dan moet de korte broek ook bij mij wel uit als ik op pad ga
Prima temperatuurtjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit was een uitstekende avond hier in het topic
[ afbeelding ]
Ik heb het bijna elke dag benauwd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
Sowieso een hekel aan dat gejojo zomers. De ene dag bloedheet, de andere dag 20-25 graden met zon. Dan weer 24 graden maar teringbenauwd. Dan weer lekker, daarna 1-2 dagen droge hitte van 30+ gevolgd door een dag ultrabenauwd bij 30 graden.
En iedere keer tussendoor regen die afkoelt maar ook direct benauwend maakt en je al zweet wanneer je je dikke teen beweegt.
Nee, niks voor mij
Onze standaard/gemiddelde uren wat de zon schijnt is niet extreem veel natuurlijkquote:
Toch wel mooi dat die schaal helemaal tot +38C gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit was een uitstekende avond hier in het topic
[ afbeelding ]
40'ers hadden we toen nog niet in Nederlandquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat die schaal helemaal tot +38C gaat.
Het wordt eens tijd voor een keer een goei zomeronweer!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:51 schreef INViCTuS het volgende:
Veel energie dinsdag. Keer weer level 3 mag wel. Mits geen schade of gewonden mogen er best dikke terreur buien komen
[ x ]
Nee niet echt. Denk vrij gemiddeld, maar heen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Onze standaard/gemiddelde uren wat de zon schijnt is niet extreem veel natuurlijk
dinsdagquote:
Neeeeee. Even nog genieten, voor we het weten is het weer regen, wind en kou de komende maanden.quote:
Dinsdag misschien nog wel beroerder. Oost, zuidoost en zuid Nederland misschien wel 34-36 gradenquote:
Dinsdag wordt volgens mij echt een gore dag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dinsdag misschien nog wel beroerder. Oost, zuidoost en zuid Nederland misschien wel 34-36 graden
[ x ]
Grenzen dicht Geert. En rap bitte!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Krijg je toch een dagje de zomer in zuid-Spanje ervaring cadeau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |