Ftfyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik denk in wel meer stedelijke bebouwde gebieden
Met een zwarte auto ga je met gemak over die temperaturen heenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden (19 juli) hier nog een bijna 39 graden gemeten
Edit: 37.8 in Arcen. 38.8 bij mij thuis gemeten.
In 2020 in augustus ook, 11 tropische dagen op rij gemeten hier
Oké. Morgen maar eens opzoeken dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden (19 juli) hier nog een bijna 39 graden gemeten
Edit: 37.8 in Arcen. 38.8 bij mij thuis gemeten.
In 2020 in augustus ook, 11 tropische dagen op rij gemeten hier
Wat heeft een zwarte auto hier mee te maken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met een zwarte auto ga je met gemak over die temperaturen heen
Vast wel. De bewuste 19 juli in De Bilt 35.5.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:18 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Oké. Morgen maar eens opzoeken dan.Hier in het westen was het dan vast wat koeler.
Dat het lokaal erg heet kan worden. Daarom kun je beter niet in stedelijk gebied meten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat heeft een zwarte auto hier mee te maken?
Ik meet in een ruime tuin een flink stuk van de bebouwing af. Maar binnen de bebouwde kom is het gewoon wat warmer dan erbuiten. Meer is het niet. Als ik twee straten verder het dorp 'uit' ben voelt het al iets koeler aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat het lokaal erg heet kan worden. Daarom kun je beter niet in stedelijk gebied meten.
Je neemt het te letterlijk. Het was als overdrijving bedoeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik meet in een ruime tuin een flink stuk van de bebouwing af. Maar binnen de bebouwde kom is het gewoon wat warmer dan erbuiten. Meer is het niet. Als ik twee straten verder het dorp 'uit' ben voelt het al iets koeler aan.
Waarom je het over een auto hebt is me nog steeds een raadsel overigens.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:56 schreef dick_laurent het volgende:
Wat een enorm chill weer hier man. Ik snap echt niet waar jullie al die tijd over liepen te klagen
Dan toch maar geen mobiele airco halen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:24 schreef Elan het volgende:
Nieuwe pluim flink afgekoeld gelukkig. Hopen dat het zo blijft
Het was zekers een topdag, zo zaligquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag was weer een topdagje! Jammer dat de tuinkussens dan toch weer naar binnen moeten omdat het vannacht gaat regenen. Heb er nog al veel. Stomme Ibizastyle...
Kan, maar beter investeren in split unit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan toch maar geen mobiele airco halen?
Dat zou ik sowieso niet doen. Ik heb vorig jaar eentje gekocht bij Coolblue maar die heb ik weer geretourneerd. Teringveel herrie, het raam waar de zon vol op staat moet open en vreet heel veel stroom.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan toch maar geen mobiele airco halen?
GFS had weer eens gelijk..quote:
Gewoon chill zomer weer met aangename 24-26 graden en lv max 40. Nachten graad of 12-14. Komende 6-8 wekenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Blijft het droog 'valt tegen'.
Heeft het geregend 'het is zo nat overal'
Wat willen we nu.
Ben blij dat het tegenvalt dan. Alsof er nog niet genoeg vocht in de grond zit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gewoon chill zomer weer met aangename 24-26 graden en lv max 40. Nachten graad of 12-14. Komende 6-8 weken
Had ik al eens gezegd.
Maar dat staat los van de terreur buien. Die zouden evt komen en zijn er vooralsnog niet, dus dan valt het tegen als er kans op is.
Ik ben toch blij dat de buien in Brabant me net gemist hebben tijdens het fietsen naar mijn werk. Anders was ik echt tot op het bot nat geworden of door de regen of door de zweet in een regenpak.quote:
De buien gingen in Brabant zo hard tekeer dat ik er wakker van werd vannachtquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat de buien in Brabant me net gemist hebben tijdens het fietsen naar mijn werk. Anders was ik echt tot op het bot nat geworden of door de regen of door de zweet in een regenpak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |