Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, maar ik noem het gewoon 'een automatisch geweer tegen je kop krijgen' en niet 'onder de duim zitten'quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha jij bent van deze regio Nijn![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Tomato tamátoquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar ik noem het gewoon 'een automatisch geweer tegen je kop krijgen' en niet 'onder de duim zitten'![]()
En voor mensen in paniek raken ik bedoel niet letterlijk een automatisch geweer!
Het is maar een half automaatOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ow ik schrok al!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
En voor mensen in paniek raken ik bedoel niet letterlijk een automatisch geweer!
Het is maar een half automaat![]()
Stel je voor, lig je rustig te slapen, gaat dat geweer opeens vol automatisch schietenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
Het is maar een half automaat
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ja dan beter half automatischquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stel je voor, lig je rustig te slapen, gaat dat geweer opeens vol automatisch schieten![]()
![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
Het is maar een half automaatu weet hoe ze rollen hiero
Smile, it's free therapy.![]()
Te laatquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neee goffer ik heb hem al aangepast![]()
![]()
De lege hulzen rollen immers berg afwaartsquote:
Iedereen die de bolk wil brengen is hier altijd welkom
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
Bijna Iedereen die de bolk wil brengen is hier altijd welkom![]()
Maar wel liefdevolquote:![]()
Mensen die niet zo lieflijke bolkjes brengen worden snoeihard weg gebolkt
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wel liefdevol![]()
Mensen die niet zo lieflijke bolkjes brengen worden snoeihard weg gebolkt![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEIN nicht mir bolken du hundt!![]()
![]()
Gewoon VPN installeren en digitaal vanuit het buitenland bolkenquote:
dat is mijn tekstquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef Kissingbird het volgende:
niks meer zeggen want ik wil punten?![]()
![]()
Allichtquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef Kissingbird het volgende:
niks meer zeggen want ik wil punten?![]()
Dan bel je maar je lokale bakker of die er morgen nog wat voor je apart wil houdenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef Kissingbird het volgende:
niks meer zeggen want ik wil punten?
Misschien is die gewoon aan een dik boek begonnen wat Mini zeer interessant vondquote:
dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef Kissingbird het volgende:
niks meer zeggen want ik wil punten?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mini én zijn haremquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is die gewoon aan een dik boek begonnen wat Mini zeer interessant vond![]()
![]()
de gebruiksaanwijzing van zijn nieuwe toet @ToTquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mini- @:ToT is hem aan het voorlezen![]()
![]()
Is zijn harem nog niet uitgeput op dit tijdstip? Valt me toch tegen van de conditie training van @ToTquote:
uurtje geleden nog niet .....quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is zijn harem nog niet uitgeput op dit tijdstip? Valt me toch tegen van de conditie training van @:ToT![]()
![]()
D&W
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan bel je maar je lokale bakker of die er morgen nog wat voor je apart wil houden
Of ToT is in slaap gevallen en is Mini nu zijn harem aan het entertainenquote:
Laat dat maar aan Mini over, toch @ToT ?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ToT is in slaap gevallen en is Mini nu zijn harem aan het entertainen![]()
hem luk het welquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ToT is in slaap gevallen en is Mini nu zijn harem aan het entertainen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
@ToT word ook een dagje ouder. Die heeft zijn rust ook nodig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:56 schreef maily het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Mini over, toch @:ToT ?
Mini is nog jong en vol energie
vandaar die haremquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:tot word ook een dagje ouder. Die heeft zijn rust ook nodig.
Mini is nog jong en vol energie![]()
![]()
Koterslingeren maar de koter stuiterde terug tegen de muur en nu heeft hij de slag niet meer.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
of het raam stond openquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koterslingeren maar de koter stuiterde terug tegen de muur en nu heeft hij de slag niet meer.![]()
![]()
![]()
viel tegen jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:01 schreef Kissingbird het volgende:
22,22 weer eens vergeten
weer iemand die geen reminder stuurt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had het gemist. Niet op de tijd geletquote:![]()
![]()
toch een minpuntje .....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had het gemist. Niet op de tijd gelet![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Excuses dames, morgen gaat het beter, oké?![]()
houd ik je aan
vandaag mag ook alquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Excuses dames, morgen gaat het beter, oké?![]()
![]()
o wow wat een bereidwilligheid ineensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met dat zweepje?
Ik zet gelijk meerdere alarmen!!!!!!![]()
![]()
Owjee ja. maily in the house... Even goed op me spelling letten...quote:It was a dark and stormy night.![]()
Het is of een alarm of het bed uit geslagen wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:06 schreef maily het volgende:
[..]
o wow wat een bereidwilligheid ineens
jij weet het verschil?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is of een alarm of het bed uit geslagen worden![]()
Precies dat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is of een alarm of het bed uit geslagen worden
It was a dark and stormy night.![]()
Zou je voor mij om 14:14 even hihi kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Excuses dames, morgen gaat het beter, oké?
Lol + lol = hihi
Nee juist niet. We moet dr een beetje scherp houden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owjee ja. maily in the house... Even goed op me spelling letten...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Daar mag ik van mijn doctor geen antwoord op gevenquote:
Dat kan ik niet beloven, ik ben morgen gewoon aan het werk. En dan zit ik wellicht in een meeting...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou je voor mij om 14:14 even hihi kunnen zeggen?
Lol + lol = hihi
dan neem je maar ff pauzequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven, ik ben morgen gewoon aan het werk. En dan zit ik wellicht in een meeting...
zet een alarm!!!![]()
Ik zit morgen op kantoor. Dan moet ik mobiel fokken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:09 schreef maily het volgende:
[..]
dan neem je maar ff pauze
zet een alarm!!!
Maar ik zal een alarm zetten. Eensch kijken of het lukt.It was a dark and stormy night.![]()
Bolken is een verplichting er is geen enkel excuus aanvaardbaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven, ik ben morgen gewoon aan het werk. En dan zit ik wellicht in een meeting...
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Woensdag dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven, ik ben morgen gewoon aan het werk. En dan zit ik wellicht in een meeting...Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik kan toch moeilijk tijdens een meeting met de baas me mobiel pakken en bolkjes gaan plaatsen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bolken is een verplichting er is geen enkel excuus aanvaardbaar.![]()
Ik zit morgen zelf waarschijnlijk in de auto om 14:14, dus woensdag komt me sowieso beter uit
Allemaal naar Den Haag en eisen dat Bolken verplicht word opgenomen in de werkdag!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bolken is een verplichting er is geen enkel excuus aanvaardbaar.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja nee ja, ik moet nu morgen (of vandaag dus) om 14:14 wat posten.....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zit morgen zelf waarschijnlijk in de auto om 14:14, dus woensdag komt me sowieso beter uit
ik zou de ander gewoon meppenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is of een alarm of het bed uit geslagen worden
keihard
niks alarm
of uit bed geslagen wordenSmile, it's free therapy.![]()
Lig ik lekker te snurken en vredig te dromen over allemaal leuke dingen, ineens dus een 'whip'.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik zou de ander gewoon meppen
keihard
niks alarm
of uit bed geslagen worden
Wow, that escalated quicklyIt was a dark and stormy night.![]()
Matras in de kelder, ketting strak aan trekken en zorgen dat die nog altijd geluidsdicht isquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik zou de ander gewoon meppen
keihard
niks alarm
of uit bed geslagen worden
Geluidsdichte ketting.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Matras in de kelder, ketting strak aan trekken en zorgen dat die nog altijd geluidsdicht is![]()
![]()
Ik bedoelde dat de kelder geluid dicht was. Op de ketting komt gewoon 220 volt te staanquote:
Sportschoenen met rubberzolen...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de kelder geluid dicht was. Op de ketting komt gewoon 220 volt te staan
Die zijn niet verplicht onder de huidige mensenrechtenquote:
Hopelijk @devzero niet weggewaaid of weggespoeld?
In elk geval gisteren al je green beans eraf gehaald
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Goeie vraag. Dev heb je veel last van die orkaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:22 schreef Sally het volgende:
Hopelijk @:devzero niet weggewaaid of weggespoeld?
In elk geval gisteren al je green beans eraf gehaaldIt was a dark and stormy night.![]()
Hij was er daarstraks nog evenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:22 schreef Sally het volgende:
In elk geval gisteren al je green beans eraf gehaald♡♡♡♡![]()
Volgens mij kan dat allebei.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
maily, is het "ik zit op kantoor", of "ik ben op kantoor" ?![]()
Internet doet het daar dus nog.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij was er daarstraks nog evenIt was a dark and stormy night.![]()
Yesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Internet doet het daar dus nog.♡♡♡♡![]()
Of vanaf mobiel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Internet doet het daar dus nog.
Al zal het mss niet veel maken daar?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hij leeheeftttt!quote:
dat doen de meesten hier toch ook?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk tijdens een meeting met de baas me mobiel pakken en bolkjes gaan plaatsen?![]()
![]()
Beide uitspraken zijn correct, maar ze hebben een subtiel verschil in betekenis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik heb serieus geen idee. Ik kan het AI wel eens vragen.
• “Ik zit op kantoor” verwijst sterker naar een concrete ruimte of een concreet gebouw. Het betekent dat je binnen de muren van het kantoor bent.
• “Ik ben op kantoor” verwijst sterker naar de functie van het gebouw of de ruimte als plaats waar allerlei administratieve handelingen worden uitgevoerd.It was a dark and stormy night.![]()
Helaas, ik ben er nog. Maar 2 uur zonder stroom gezeten, maar ik had mijn generator al, dus mijn koelkast was ook weer blij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:22 schreef Sally het volgende:
In elk geval gisteren al je green beans eraf gehaald
En die bonen, er zitten nog een hoop aan de planten. Maar ik heb nog niet gekeken of alle bloemen er nog aan zitten![]()
Huis niet stukgewaaid of delen verdwenen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Helaas, ik ben er nog. Maar 2 uur zonder stroom gezeten, maar ik had mijn generator al, dus mijn koelkast was ook weer blij.
En die bonen, er zitten nog een hoop aan de planten. Maar ik heb nog niet gekeken of alle bloemen er nog aan zittenIt was a dark and stormy night.![]()
leve novaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beide uitspraken zijn correct, maar ze hebben een subtiel verschil in betekenis.
• “Ik zit op kantoor” verwijst sterker naar een concrete ruimte of een concreet gebouw. Het betekent dat je binnen de muren van het kantoor bent.
• “Ik ben op kantoor” verwijst sterker naar de functie van het gebouw of de ruimte als plaats waar allerlei administratieve handelingen worden uitgevoerd.![]()
![]()
Daniël DaniëlThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er liggen wat boom takken in mijn tuin, maar verder zit alles er nog aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Huis niet stukgedraaid of delen verdwenen?![]()
Als het hier windkracht 5 is vinden wij al dat het hard waait...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Er liggen wat boom takken in mijn tuin, maar verder zit alles er nog aan.
Alleen m’n lul.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:31 schreef Kissingbird het volgende:
wel wat lekkers binnen handbereik nu?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Daniël Daniël x2They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vooral dat kaassmaakje zeker.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Wim ZomerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja we zijn er weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
Ja het nachtniveau is aangebroken
Wim zomer leeft ook gewoon nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Een film in screen x zien was wel een keer een leuke ervaring.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de bus. Op welke lijn zit ‘ie?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die Veerman heeft het miepen goed geleerd van Luuk De Jong.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou meisjes en jongens.
Welterusten hè.![]()
zzzzzzzzzzzzz
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
Ja het nachtniveau is aangebroken![]()
![]()
Slaap lekker Sallyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:43 schreef Sally het volgende:
Nou meisjes en jongens.
Welterusten hè.![]()
zzzzzzzzzzzzz
trustequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:43 schreef Sally het volgende:
Nou meisjes en jongens.
Welterusten hè.![]()
zzzzzzzzzzzzz
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd.![]()
![]()
Later, ouwe!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:43 schreef Sally het volgende:
Nou meisjes en jongens.
Welterusten hè.![]()
zzzzzzzzzzzzz
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
goffer ma1ily je bent lekker op dreef weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:50 schreef maily het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan een lange IJ
Negen Nederlanders opgepakt op Mallorca om vernielen hotelkamers
Mooizo. Op het vliegveld nog wel.
Eerst betalen pannenkoeken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:50 schreef maily het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan een lange IJ♡♡♡♡![]()
't IJ is best langquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:50 schreef maily het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan een lange IJUw ADH vitamine Worst
oh neeee een mugquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:54 schreef maily het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Als die maar niet de hele tijd aan je hoofd blijft zagenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:56 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, zaagmans alvast aan het oefenenUw ADH vitamine Worst
trek gewoon de stekker eruitquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als die maar niet de hele tijd aan je hoofd blijft zagen![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:59 schreef maily het volgende:
[..]
ja ik ga alvast de tafel dekken denk ik ...♡♡♡♡![]()
Ik wil ook dekkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:59 schreef maily het volgende:
[..]
ja ik ga alvast de tafel dekken denk ik ...
Uw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
Papa is weer thuis. Vrijdag scan van de levee.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Hoe voelt hij zich?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Papa is weer thuis. Vrijdag scan van de levee.♡♡♡♡![]()
Beter. Albumine bijgekregen.quote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Fijn!!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Papa is weer thuis. Vrijdag scan van de levee.![]()
Kanjer lekker, vriend! Heb er al 4 op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:15 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe smaakt ie? Kanjer lekker zeker
Moet kunnenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kanjer lekker, vriend! Heb er al 4 op.Uw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
Goed idee slapen ben ook moe maar keer proberen vroeger naar bed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie lust er nu geen lekkere kanjerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kanjer lekker, vriend! Heb er al 4 op.
Slaap zequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed idee slapen ben ook moe maar keer proberen vroeger naar bed.♡♡♡♡![]()
Fijnproever gespot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wie lust er nu geen lekkere kanjer
Ben ik wéér te laat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
gister was het de dag van de lingerie
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: