Of vanaf mobiel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Internet doet het daar dus nog.
Hij leeheeftttt!quote:
dat doen de meesten hier toch ook?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk tijdens een meeting met de baas me mobiel pakken en bolkjes gaan plaatsen?![]()
Beide uitspraken zijn correct, maar ze hebben een subtiel verschil in betekenis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik heb serieus geen idee. Ik kan het AI wel eens vragen.
Helaas, ik ben er nog. Maar 2 uur zonder stroom gezeten, maar ik had mijn generator al, dus mijn koelkast was ook weer blij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:22 schreef Sally het volgende:
Hopelijk @:devzero niet weggewaaid of weggespoeld?
In elk geval gisteren al je green beans eraf gehaald
Huis niet stukgewaaid of delen verdwenen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Helaas, ik ben er nog. Maar 2 uur zonder stroom gezeten, maar ik had mijn generator al, dus mijn koelkast was ook weer blij.
En die bonen, er zitten nog een hoop aan de planten. Maar ik heb nog niet gekeken of alle bloemen er nog aan zitten
leve novaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beide uitspraken zijn correct, maar ze hebben een subtiel verschil in betekenis.
• “Ik zit op kantoor” verwijst sterker naar een concrete ruimte of een concreet gebouw. Het betekent dat je binnen de muren van het kantoor bent.
• “Ik ben op kantoor” verwijst sterker naar de functie van het gebouw of de ruimte als plaats waar allerlei administratieve handelingen worden uitgevoerd.
Er liggen wat boom takken in mijn tuin, maar verder zit alles er nog aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Huis niet stukgedraaid of delen verdwenen?
Als het hier windkracht 5 is vinden wij al dat het hard waait...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Er liggen wat boom takken in mijn tuin, maar verder zit alles er nog aan.
Alleen m’n lul.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:31 schreef Kissingbird het volgende:
wel wat lekkers binnen handbereik nu?
Vooral dat kaassmaakje zeker.quote:
Ja we zijn er weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
Ja het nachtniveau is aangebroken
Geen ideequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de bus. Op welke lijn zit ‘ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |