Gewoon alles terug laten brengen!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
In ander geweldig, awesome en fantastisch nieuws. Muis heeft weer geld uitgegeven aan veel te dure kleren in de sale omdat ze in de sale waren en ik heb zowaar ook een paar items gekregen.
Morgen maar even checken wat ze nu weer heeft uitgespookt wat ze met deze 'cadeaus' wil goed maken
Lkkr nijn je mag weer eensquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
In ander geweldig, awesome en fantastisch nieuws. Muis heeft weer geld uitgegeven aan veel te dure kleren in de sale omdat ze in de sale waren en ik heb zowaar ook een paar items gekregen.
Morgen maar even checken wat ze nu weer heeft uitgespookt wat ze met deze 'cadeaus' wil goed maken
En dan de rest van de vakantie wisselen tussen de statussen van 'compleet negeren' en 'krijsen over helemaal niks'quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon alles terug laten brengen!
Alsof ze dat gaat doen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon alles terug laten brengen!
Joah, dan gaat ze zich in slaap huilen door zelfmedelijden en kan jij naar de kroegquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan de rest van de vakantie wisselen tussen de statussen van 'compleet negeren' en 'krijsen over helemaal niks'![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joah, dan gaat ze zich in slaap huilen door zelfmedelijden en kan jij naar de kroeg
Kon ik maar over zulke dingen dromenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alsof ze dat gaat doen.
Lekker blijven dromen heren
Ik krijg rondom mijn verjaardag een cadeau waar geen enkele vrouw aan kan tippenquote:
Of ze vind een ander holletje terwijl jij in de kroeg zit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joah, dan gaat ze zich in slaap huilen door zelfmedelijden en kan jij naar de kroeg
You know nossing Sjaantje Sneeuw.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alsof ze dat gaat doen.
Lekker blijven dromen heren
Wow zo maar 2x per jaar, dat kan toch niet!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee maar om haar uitgaves goed te maken
Oh? Nu maak je mij nieuwsgierig...quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg rondom mijn verjaardag een cadeau waar geen enkele vrouw aan kan tippen
Slaap lekker!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu alweer slaaptijd voor mij, lange drukke dag geweest. En kut ook wel dus nu ZZZZZzzzzzz
Ahw knuffel voor jou!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu alweer slaaptijd voor mij, lange drukke dag geweest. En kut ook wel dus nu ZZZZZzzzzzz
Muis is genereusquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow zo maar 2x per jaar, dat kan toch niet!![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ze laat me anders gewoon 10 maanden per jaar doen wat ik het liefste heb ik de hele wijde wereldquote:
Welterusten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
ja je hebt echt wel veel geluk met muisjequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze laat me anders gewoon 10 maanden per jaar doen wat ik het liefste heb ik de hele wijde wereld![]()
![]()
Ik ben gelukkig met dat wederzijds gelukquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja je hebt echt wel veel geluk met muisje![]()
![]()
en zij met jou
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig met dat wederzijds geluk![]()
En natuurlijk met mijn nieuwe kleren wat ik totaal niet onder schot moet zeggen van haar![]()
hou toch opquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig met dat wederzijds geluk![]()
En natuurlijk met mijn nieuwe kleren wat ik totaal niet onder schot moet zeggen van haar![]()
Noemen ze een AK-47 in jouw regio 'de duim'?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hou toch op
We weten ook allang dat jij dik onder de duim bij haar zit
haha jij bent van deze regio Nijnquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Noemen ze een AK-47 in jouw regio 'de duim'?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |