neuh heb er geen last van verder.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow wow, lijkt me ook lastig![]()
Mijn baan zou praktisch onmogelijk zijn met zo'n allergie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neuh heb er geen last van verder.![]()
ja in jouw werk is het niet handig![]()
Is heel lastig als je 12 uur per dag bezig bent met smeermiddelen en rubbers die latex bevattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neuh heb er geen last van verder.![]()
ja in jouw werk is het niet handig![]()
Bij mij op het werk is een latex allergie ook niet handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
Bij mij een Excel allergiequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij mij op het werk is een latex allergie ook niet handig
nee maar toch zijn er wel latex vrije dingen ook.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij mij op het werk is een latex allergie ook niet handig
Dat is een allergie die 450 miljoen miljard procent van de mensen treft helaasquote:
In sommige beroepen is het wel lastig om latex 100% van de tijd te vermijden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee maar toch zijn er wel latex vrije dingen ook.
Ja gelukkig wel!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee maar toch zijn er wel latex vrije dingen ook.
Maar we gaan stug doorquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een allergie die 450 miljoen miljard procent van de mensen treft helaas
Een schoolvoorbeeld van een echte strijderquote:
Zoals den Bolkquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een schoolvoorbeeld van een echte strijder
Enkel echte strijders kennen de Bolkquote:
Ja daar heb ik gelukkig ook geen last van.quote:
En tussen de sheetsquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja daar heb ik gelukkig ook geen last van.
Hero in the sheets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |