Die hadden we gewoon achter gelaten in de bosjes in het park waar we onze 'teambuilding' eerder die avond hebben gehadquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had je niet gewoon een gebruikte anaal condoom?
Ouwe dieseltje die marioquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:55 schreef JustinK het volgende:
mario moet er gewoon weer inkomen, die bouwt het langzaam op
ik ben nog meer choco kopenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgens mij wacht ik op jou hoorWaar blijf je nou?!
Moet even goed warm draaien, maar als hij eenmaal op temperatuur is blijft hij maar gaanquote:
Jaja, ik geloof er niets vanquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik ben nog meer choco kopen![]()
en durfde niet meer goed, ben erg verlegen moet je weten
pozza diavoloquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die is vast op de pot aan het pruttelen
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 15 terug ooit in een hotel chocola gehad die smaakte zoals condooms ruiken. Dat was pas pure bagger![]()
![]()
Een punkt draus druckenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoop het!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iedereen die wel eens een condoom uit een verpakking heeft gehaald weet hoe die dingen ruiken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
jij ruikt aan die gore dingen
![]()
![]()
maar gooooor dat je dat gegeten hebt nijn!
jij.. nijn.. koninklijke hoogheid...... die zoiets eet
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen die wel eens een condoom uit een verpakking heeft gehaald weet hoe die dingen ruiken.
En was idd goor. Die 2 weken erna zijn de geschiedenis boeken in gegaan als 'de weken waarin Nijn 10 kilo is kwijtgeraakt en men zich zorgen maakte over de afwezigheid van zijn eetlust'![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen die wel eens een condoom uit een verpakking heeft gehaald weet hoe die dingen ruiken.
En was idd goor. Die 2 weken erna zijn de geschiedenis boeken in gegaan als 'de weken waarin Nijn 10 kilo is kwijtgeraakt en men zich zorgen maakte over de afwezigheid van zijn eetlust'![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]latex allergie
die dingen waar ik wel tegen kan stinken niet
Ow wow, lijkt me ook lastigquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]latex allergie
die dingen waar ik wel tegen kan stinken niet
neuh heb er geen last van verder.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow wow, lijkt me ook lastig![]()
Mijn baan zou praktisch onmogelijk zijn met zo'n allergie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neuh heb er geen last van verder.![]()
ja in jouw werk is het niet handig![]()
Is heel lastig als je 12 uur per dag bezig bent met smeermiddelen en rubbers die latex bevattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neuh heb er geen last van verder.![]()
ja in jouw werk is het niet handig![]()
Bij mij op het werk is een latex allergie ook niet handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
Bij mij een Excel allergiequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij mij op het werk is een latex allergie ook niet handig
nee maar toch zijn er wel latex vrije dingen ook.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij mij op het werk is een latex allergie ook niet handig
Dat is een allergie die 450 miljoen miljard procent van de mensen treft helaasquote:
In sommige beroepen is het wel lastig om latex 100% van de tijd te vermijden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee maar toch zijn er wel latex vrije dingen ook.
Ja gelukkig wel!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee maar toch zijn er wel latex vrije dingen ook.
Maar we gaan stug doorquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een allergie die 450 miljoen miljard procent van de mensen treft helaas
Een schoolvoorbeeld van een echte strijderquote:
Zoals den Bolkquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een schoolvoorbeeld van een echte strijder
Enkel echte strijders kennen de Bolkquote:
Ja daar heb ik gelukkig ook geen last van.quote:
En tussen de sheetsquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja daar heb ik gelukkig ook geen last van.
Hero in the sheets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |