Die hadden we gewoon achter gelaten in de bosjes in het park waar we onze 'teambuilding' eerder die avond hebben gehadquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had je niet gewoon een gebruikte anaal condoom?
Ouwe dieseltje die marioquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:55 schreef JustinK het volgende:
mario moet er gewoon weer inkomen, die bouwt het langzaam op
ik ben nog meer choco kopenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgens mij wacht ik op jou hoorWaar blijf je nou?!
Moet even goed warm draaien, maar als hij eenmaal op temperatuur is blijft hij maar gaanquote:
Jaja, ik geloof er niets vanquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik ben nog meer choco kopen![]()
en durfde niet meer goed, ben erg verlegen moet je weten
pozza diavoloquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die is vast op de pot aan het pruttelen
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 15 terug ooit in een hotel chocola gehad die smaakte zoals condooms ruiken. Dat was pas pure bagger![]()
![]()
Een punkt draus druckenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoop het!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iedereen die wel eens een condoom uit een verpakking heeft gehaald weet hoe die dingen ruiken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
jij ruikt aan die gore dingen
![]()
![]()
maar gooooor dat je dat gegeten hebt nijn!
jij.. nijn.. koninklijke hoogheid...... die zoiets eet
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen die wel eens een condoom uit een verpakking heeft gehaald weet hoe die dingen ruiken.
En was idd goor. Die 2 weken erna zijn de geschiedenis boeken in gegaan als 'de weken waarin Nijn 10 kilo is kwijtgeraakt en men zich zorgen maakte over de afwezigheid van zijn eetlust'![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen die wel eens een condoom uit een verpakking heeft gehaald weet hoe die dingen ruiken.
En was idd goor. Die 2 weken erna zijn de geschiedenis boeken in gegaan als 'de weken waarin Nijn 10 kilo is kwijtgeraakt en men zich zorgen maakte over de afwezigheid van zijn eetlust'![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]latex allergie
die dingen waar ik wel tegen kan stinken niet
Ow wow, lijkt me ook lastigquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]latex allergie
die dingen waar ik wel tegen kan stinken niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |