Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, maar ik noem het gewoon 'een automatisch geweer tegen je kop krijgen' en niet 'onder de duim zitten'quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha jij bent van deze regio Nijn![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Tomato tamátoquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar ik noem het gewoon 'een automatisch geweer tegen je kop krijgen' en niet 'onder de duim zitten'![]()
En voor mensen in paniek raken ik bedoel niet letterlijk een automatisch geweer!
Het is maar een half automaatOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ow ik schrok al!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
En voor mensen in paniek raken ik bedoel niet letterlijk een automatisch geweer!
Het is maar een half automaat![]()
Stel je voor, lig je rustig te slapen, gaat dat geweer opeens vol automatisch schietenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
Het is maar een half automaat
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ja dan beter half automatischquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stel je voor, lig je rustig te slapen, gaat dat geweer opeens vol automatisch schieten![]()
![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
Het is maar een half automaatu weet hoe ze rollen hiero
Smile, it's free therapy.![]()
Te laatquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neee goffer ik heb hem al aangepast![]()
![]()
De lege hulzen rollen immers berg afwaartsquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: