quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Excuses dames, morgen gaat het beter, oké?
vandaag mag ook alquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
o wow wat een bereidwilligheid ineensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met dat zweepje?
Ik zet gelijk meerdere alarmen!!!!!!
Owjee ja. maily in the house... Even goed op me spelling letten...quote:
Het is of een alarm of het bed uit geslagen wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:06 schreef maily het volgende:
[..]
o wow wat een bereidwilligheid ineens
jij weet het verschil?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is of een alarm of het bed uit geslagen worden
Precies dat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je voor mij om 14:14 even hihi kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee juist niet. We moet dr een beetje scherp houden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owjee ja. maily in the house... Even goed op me spelling letten...
Daar mag ik van mijn doctor geen antwoord op gevenquote:
Dat kan ik niet beloven, ik ben morgen gewoon aan het werk. En dan zit ik wellicht in een meeting...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou je voor mij om 14:14 even hihi kunnen zeggen?
Lol + lol = hihi
dan neem je maar ff pauzequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven, ik ben morgen gewoon aan het werk. En dan zit ik wellicht in een meeting...
Ik zit morgen op kantoor. Dan moet ik mobiel fokken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:09 schreef maily het volgende:
[..]
dan neem je maar ff pauze
zet een alarm!!!
Bolken is een verplichting er is geen enkel excuus aanvaardbaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven, ik ben morgen gewoon aan het werk. En dan zit ik wellicht in een meeting...
Woensdag dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk tijdens een meeting met de baas me mobiel pakken en bolkjes gaan plaatsen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bolken is een verplichting er is geen enkel excuus aanvaardbaar.
Allemaal naar Den Haag en eisen dat Bolken verplicht word opgenomen in de werkdag!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bolken is een verplichting er is geen enkel excuus aanvaardbaar.
ja nee ja, ik moet nu morgen (of vandaag dus) om 14:14 wat posten.....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zit morgen zelf waarschijnlijk in de auto om 14:14, dus woensdag komt me sowieso beter uit
ik zou de ander gewoon meppenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lig ik lekker te snurken en vredig te dromen over allemaal leuke dingen, ineens dus een 'whip'.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik zou de ander gewoon meppen
keihard
niks alarm
of uit bed geslagen worden
Matras in de kelder, ketting strak aan trekken en zorgen dat die nog altijd geluidsdicht isquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik zou de ander gewoon meppen
keihard
niks alarm
of uit bed geslagen worden
Geluidsdichte ketting.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Matras in de kelder, ketting strak aan trekken en zorgen dat die nog altijd geluidsdicht is
Ik bedoelde dat de kelder geluid dicht was. Op de ketting komt gewoon 220 volt te staanquote:
Sportschoenen met rubberzolen...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de kelder geluid dicht was. Op de ketting komt gewoon 220 volt te staan
Die zijn niet verplicht onder de huidige mensenrechtenquote:
Goeie vraag. Dev heb je veel last van die orkaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:22 schreef Sally het volgende:
Hopelijk @:devzero niet weggewaaid of weggespoeld?
In elk geval gisteren al je green beans eraf gehaald
Hij was er daarstraks nog evenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:22 schreef Sally het volgende:
Hopelijk @:devzero niet weggewaaid of weggespoeld?
In elk geval gisteren al je green beans eraf gehaald
Volgens mij kan dat allebei.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
maily, is het "ik zit op kantoor", of "ik ben op kantoor" ?
Internet doet het daar dus nog.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij was er daarstraks nog even
Yesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Internet doet het daar dus nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |