viel tegen jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:01 schreef Kissingbird het volgende:
22,22 weer eens vergeten
weer iemand die geen reminder stuurt
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had het gemist. Niet op de tijd gelet
quote:
toch een minpuntje .....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had het gemist. Niet op de tijd gelet
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Excuses dames, morgen gaat het beter, oké?
vandaag mag ook alquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
o wow wat een bereidwilligheid ineensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met dat zweepje?
Ik zet gelijk meerdere alarmen!!!!!!
Owjee ja. maily in the house... Even goed op me spelling letten...quote:
Het is of een alarm of het bed uit geslagen wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:06 schreef maily het volgende:
[..]
o wow wat een bereidwilligheid ineens
jij weet het verschil?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is of een alarm of het bed uit geslagen worden
Precies dat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is of een alarm of het bed uit geslagen worden
Zou je voor mij om 14:14 even hihi kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee juist niet. We moet dr een beetje scherp houden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owjee ja. maily in the house... Even goed op me spelling letten...
Daar mag ik van mijn doctor geen antwoord op gevenquote:
Dat kan ik niet beloven, ik ben morgen gewoon aan het werk. En dan zit ik wellicht in een meeting...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou je voor mij om 14:14 even hihi kunnen zeggen?
Lol + lol = hihi
dan neem je maar ff pauzequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven, ik ben morgen gewoon aan het werk. En dan zit ik wellicht in een meeting...
Ik zit morgen op kantoor. Dan moet ik mobiel fokken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:09 schreef maily het volgende:
[..]
dan neem je maar ff pauze
zet een alarm!!!
Bolken is een verplichting er is geen enkel excuus aanvaardbaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven, ik ben morgen gewoon aan het werk. En dan zit ik wellicht in een meeting...
Woensdag dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |