SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is wel goed met de stokquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:13 schreef Wertha het volgende:
Zet die Feyenoord goaltune eens uit joh.
Kasthomo dusquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kwam net een hele blonde Zweedse in beeld, dus denk het niet
kan z'n zusje zijnquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kwam net een hele blonde Zweedse in beeld, dus denk het niet
Een sympathieke Britse, ze bestaan dus welquote:
Tot ze verliezenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:16 schreef -XOR- het volgende:
Geen onaardig meisje ondanks de nationaliteit.
Instructieboekje AR15.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:17 schreef RipCity het volgende:
Waarom moet die Amerikaan hele tijd erbij staan
Afleiden zodat het mislukt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:17 schreef RipCity het volgende:
Waarom moet die Amerikaan hele tijd erbij staan
Nee, die stopt nu.quote:
Levert ook elke keer nieuw geld op toch? Financieel verstandige jongenquote:
Nee, eerst te gelde maken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is to dom? Je kan t toch verbeteren
Dat was Boebka's tactiekquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Levert ook elke keer nieuw geld op toch? Financieel verstandige jongen
Nee, elke nieuwe verbetering levert een premie op. Dus dan smeer je ze gewoon uitquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, financieel de beste keuze. Bij iedere verbetering een bonus.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
nee hij vangt meer geld als hij dit over een maand ofo nog eens doetquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heeft Joris ingestudeerdquote:
Dat van het bloed had hij vooraf natuurlijk niet kunnen weten.quote:
Nee, volgende keer 6.26.quote:
Omdat bij een volgend toernooi hij er weer dik geld voor krijgt.quote:
Nu de vrouwenfinalequote:Op maandag 5 augustus 2024 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Szura kijkt liever naar basketbal maar dat begint pas echt om 22:30.
quote:Like Alert
05-08-2024 @ 22:21:26
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Atletiek] #29 Hassan trek je jas an"
Het zijn jonge mensen, extreem fit, mooie sterke lichamen en natuurlijk gierende hormonen. Er zullen veel condooms doorheen gaan in die 3 weken.quote:
Hij krijgt geld voor iedere keer dat hij het WR wint.quote:
Condoomsquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:22 schreef Peppert het volgende:
[..]
Het zijn jonge mensen, extreem fit en natuurlijk gierende hormonen. Er zullen veel condooms doorheen gaan in die 3 weken.
Lees even je bericht na voor je ‘m plaatst, hier is geen touw aan vast te knopen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Maar wat is die nu voor in gegaan dan, of de boel op?
Zit je nu in het stadion?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was… FANTASTISCH.
Het gebeurt niet vaak dat je iemand ziet die zooo veel beter is dan zijn concurrentie. Die de top van het menselijk kunnen benaderd.
Ik zal nooit vergeten dat ik Menno Vloon zag
Je zou zeggen dat het op een gegeven moment niet meer hoger kan gezien de lengte van de stok etc.quote:
Jij ook even, ok? Want die "ja" van jou was ook onbegrijpelijkquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lees even je bericht na voor je ‘m plaatst, hier is geen touw aan vast te knopen.
quote:05-08-2024 @ 22:23:59
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Atletiek] #29 Hassan trek je jas an"
Je moet ook nieuwe sporten een kans geven.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Het enige wat vet is aan 3x3 basketlbal zijn die bullet time replays met die 3d camera
Jij vraagt of hij het niet gaat doen, antwoord daarop is “ja”.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Jij ook even, ok? Want die "ja" van jou was ook onbegrijpelijk
Handjes thuis latenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb je er ook één van het tongen daarna?
dat is meestal niet zo'n handig antwoord op een negatieve vraag ...quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij vraagt of hij het niet gaat doen, antwoord daarop is “ja”.
De lengte van de stok is reglementair niet beperkt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het op een gegeven moment niet meer hoger kan gezien de lengte van de stok etc.
Stel de vraag dan anders, taalkundig volledig correct antwoord.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
dat is meestal niet zo'n handig antwoord op een negatieve vraag ...
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De lengte van de stok is reglementair niet beperkt.
OS / [3x3 Basketbal] VINALE!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:27 schreef DIJK het volgende:
Heeft die Spaanse d’r broek binnenstebuiten?
Die van FOK!kers ook niet, bwohhhhh.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De lengte van de stok is reglementair niet beperkt.
zulke vrouwen moet je ook niet als vriendin hebbenquote:
Uit mijn paal komt dagelijks vuurwerk pohhhquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Eigenlijk had er vuurwerk uit die palen moeten komen toen Duplantis eroverheen was.
God save the Queen!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:29 schreef Nober het volgende:
Keer wat anders dan een klomp op je kop.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Eerder ook al.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:53 schreef Idisrom het volgende:
'Dancing Queen' klinkt in het stadion.
Sparta > aids club op zuidquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Armand Duplantis -> Ajax Amsterdam @:kingroland
Kamervragen!quote:
Heeft ze zelf het protest ingediend?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:34 schreef Mikeytt het volgende:
Sifan vond zilver jammer, dus gelukkig weer brons
[ x ]
Lol die lui zijn aardig racistisch in Keniaquote:
Verhalenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
WE WORDEN BEFLIKKERD
EN WAT DOET PIETER ERAAN, HELEMAAL NIETS
Belachelijkquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:21 schreef kilon het volgende:
Je mag dus blijkbaar aan elkaars armen trekken. Weten we dat ook weer.
Je hebt de gif hier niet gezien waarbij de ene de andere aan de arm trok en dus tegenhield met vooruit komen? Dat was niet even voorkomen dat je tegen elkaar botst in het gedrang.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:22 schreef H.Vviv het volgende:
Uiteindelijk een terechte beslissing. Natuurlijk jammer voor de Italiaanse dat ze even dacht dat ze brons zou hebben, maar er was weinig aan de hand om iemand daarvoor een DSQ te geven.
Je kunt betere die antisemiet boycotten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:23 schreef TLC het volgende:
Ik ben nog altijd Zweden aan t boycotten sinds Joost Klein
quote:The Jury of Appeal decided to reinstate athlete bib number 2111, Mrs. Faith KIPCHEGON (KEN), in the
Women’s 5000m final. Mrs. Kipchegon finalise second with a time of 14:29.60 and was disqualified by Track
Referee and Video Referee by TR 17.1.2
The Jury of Appeal has reviewed all available evidence and agreed there was significant contact between, and by the two athletes.
The Jury concluded that the incident did not warrant a disqualification.
The Jury wishes to make clear that jostling of this nature is never acceptable and therefore recommends that
Faith Kipyegon receives a disciplinary yellow card which would carry throughout the remainder of the Games.
Prachtig verslagquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een avond. Ik was in het stadion. Het was fantastisch.
Het begin met de huldiging van de 4*400 estafette en 80.000 man die opstond voor het Wilhelmus.
Ik heb nog nooit een publiek zo enthousiast gezien voor een serie 3000 meter steeple. Er ging een golf van geluid met de lopers mee.
Polsstokhoogspringen was het hoogtepunt natuurlijk, daarover later meer. Menno Vloon weerde zich kranig, maar kon niet mee met dit geweld.
Jorinde van der Klinken begon aardig, maar daarna verklootte ze de boel. Jullie zullen haar ongetwijfeld hebben afgebrand en ik zou ongetwijfeld hetzelfde hebben gedaan, maar nu zat ik vlak achter de discusvrouwen. Ze heeft na afloop drie kwartier verslagen langs het veld gezeten en ik had vooral met haar te doen. Ze wist dat ze had gefaald op het belangrijkste moment van haar carrière. Ik heb veel naar haar gekeken, het heeft heel lang geduurd voor ze zich langs de NOS camera’s wist te slepen. Ik had erg met haar te doen.
De 5000 vrouwen was spannend. We hebben iets meegekregen van een diskwalificatie van Kipyegon, maar dat het uiteindelijk weer brons werd niet.
De 200 halve finales series en halve finales waren tof. Je ziet zo even Van Nieuwkerk, Lyles, Alfred en Gabby Thomas lopen. To name a few. Jammer dat de Jamaicaansen geblesseerd zijn.
Maar het hoogtepunt was natuurlijk de Mondo show. Ik hoopte al op 80.000 man die met zijn allen keken en hoopten op een wereldrecord. Ik zat ver van het polsstokhoogspringen af, maar ook van de andere kant van het stadion kon je zien hoe verschrikkelijk makkelijk hij over alle hoogtes ging.
De extase na de 6.25 was totaal. Het was fantastisch. Ik hou van sport. Om één van de grootste sporters van dit moment op zijn best te zien presteren, dat was ongelooflijk.
Buiten het stadion gingen we op zoek naar een scherm om de 3x3 finale te zien. We hebben uiteindelijk op een rustig hoekje op de telefoon gekeken. Na de game winner van Worthy gingen we zo uit ons dak dat de Gendarme polshoogte kwam nemen.
Morgenavond gaan we weer naar atletiek. Het kan onmogelijk zo mooi worden als vandaag. Maar we hebben er veel zin in.
Olympische Spelen zijn fantastisch. De wereld komt niet vaak samen voor één evenement. Dit is er één. Eens in de vier jaar. Ik ben blij dat ik er bij kan zijn.
Je schreeuwde zeker 'Worthy is de bom man!!'quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Buiten het stadion gingen we op zoek naar een scherm om de 3x3 finale te zien. We hebben uiteindelijk op een rustig hoekje op de telefoon gekeken. Na de game winner van Worthy gingen we zo uit ons dak dat de Gendarme polshoogte kwam nemen.
Daar was ze volgens mij ook bang voor, dat het zomaar niet kan vallen in die sport. Zo kwam het op me over bij een interview op het EK.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ze wist dat ze had gefaald op het belangrijkste moment van haar carrière.
Dat was tegen half 12.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
maar dat het uiteindelijk weer brons werd niet.
https://nos.nl/video/2531(...)-vol-stade-de-francequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wanneer krijgen Femke en co eindelijk hun goud? Nog steeds geen beelden van gezien.
Beter opletten Pietje. Gisteren: https://nos.nl/l/2531965quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wanneer krijgen Femke en co eindelijk hun goud? Nog steeds geen beelden van gezien.
Wat een zielige vlaggenmasten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2531(...)-vol-stade-de-france
Dankjewel! Gemist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2531(...)-vol-stade-de-france
Mooie beelden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Beter opletten Pietje. Gisteren: https://nos.nl/l/2531965
Speerwerpenquote:
Heb je geen zin in herkansingsronden voor veldopvulling of atleten die opzichtig gefaald hebben maar toch een tweede kans krijgen? Nou ja zeg.quote:
Zonder kwalificatie geen finale.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:14 schreef kilon het volgende:
[..]
Maar dan wel nog alleen de kwalificatie
Zat ze niet gewoon te genieten van de Duplantisshow net als fan Vloon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ze wist dat ze had gefaald op het belangrijkste moment van haar carrière. Ik heb veel naar haar gekeken, het heeft heel lang geduurd voor ze zich langs de NOS camera’s wist te slepen. Ik had erg met haar te doen.
Regels daar kun je alle kanten mee op. De ene keer DQ de andere keer geel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:36 schreef DeeBee het volgende:
Toch brons voor Sifan, allen
Vrij idioot, hoe tof Kipyegon ook is, met je handen aan iemand trekken is een DQ
De hondslelijke Laura Muir die dierenarts is, dit is vrij grappigquote:
Gifje?quote:
Teruggekeken. Gelachen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:45 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo technisch onderlegd.
Belachelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is zie dat onze Amerikaanse vriend zich aan het opwarmen is voor de herkansingen van de 110 meter horden.
gifje?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:45 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo technisch onderlegd.
@Nattekatquote:
Ik kan niet eens rustig de Nostradamus invullen zonder aan het werk gezet te wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |