SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Blijf ik toch wel bijzonder vinden op deze afstand.quote:
Nou ja, flink vermoeden van een bewustjequote:Op maandag 5 augustus 2024 12:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijf ik toch wel bijzonder vinden op deze afstand.
Hoezo?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, flink vermoeden van een bewustje
Dan zou ik gewoon een DNS opgeven, of zitten daar boetes aan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, flink vermoeden van een bewustje
Welke afstand loopt die?quote:
Over een dikke 20 minuten de herkansingen van de 200 meterquote:
IvoGodquote:
Heel bijzonder voor een Ierse.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Adeleke heeft wel echt een enorm goede uitstraling
Ivo heeft smaak.quote:
Get up, come on, get DOWN WITH THE SICKNESSquote:
Ivo valt tegenquote:
Jamaicaantje moet leren finishen en dan weer proberenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:05 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://x.com/WorldAthletics/status/1820218219480715472
Anning, denk ik.quote:
Stilstand is op dit moment achteruitgang met de huidige materiaalslag.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toch best dicht bij PR's enzo? Er zijn er gewoon een stel die schroeien dit jaar, Anning, Adeleke, Pryce. Finale gaat erg lastig worden met haar PR, dan zal ze echt naar 49 laag moeten en die vorm is er niet nee.
Je moet wel durven in een stadion met allemaal speren, kogels en "hamers" om daar de baan op te gaanquote:
Het kan vriezen het kan dooien. Wie hier wil nog meer hun analyse kwijt? Je krijgt alleen niet betaald.quote:NOS-analist en voormalig hordeloper Gregory Sedoc heeft goede hoop dat Sifan Hassan vanavond goed voor de dag komt in de finale van de 5.000 meter. "Maar de concurrentie is moordend", waarschuwt hij.
Geeft die Drummond het dan nooit op?quote:
Hassan wint of ze wint niet. Als ze wint, dan pakt ze goud.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het kan vriezen het kan dooien. Wie hier wil nog meer hun analyse kwijt? Je krijgt alleen niet betaald.
18.30 uur lees ik netquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:54 schreef Nober het volgende:
Hoe laat krijgen de 4x400 hun gouden medalje!?
Even quoten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:25 schreef Szura het volgende:
Als Vloon een medaille wint, neem ik z’n boerenkoolhoofd als avatar
Enjoy!quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga juichen voor vlaggetjes
https://imgur.com/gallery/DOjZFNd
https://i.imgur.com/hFS7dfH.jpegquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
https://imgur.com/gallery/DOjZFNd
Boomer says thanks!quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/hFS7dfH.jpeg
deze had je tussen img tagjes moeten hebben.... vandaar dat het niet werkte
maar aangezien je neusharen te tellen zijn met get formaat foto is die link van jou wel oke
Veel plezier!
medeboomer zegt graag gedaanquote:
Gelukkig, op het stadion zou onhandig zijnquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
Mondo is IN het stadium. En VLOON ook
Het legendarische duel waar we over 50 jaar nog over praten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
Mondo is IN het stadium. En VLOON ook
Maar voor welke vlaggetjes?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
[ afbeelding ]
Bij turnen en zwemmen vrijwel meteen en hier moet je twee dagen wachten. Fucking bizar.quote:
Juichen voor Van Klinken (met speciale sokken en oorbellen) en gewoon nog een keer juichen bij de 800m voor Ellen van Langen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
[ afbeelding ]
19 uur staat op mijn schema maar er is wel al een stream.quote:
Ik sta ook!quote:
Ze zonden het net uit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:58 schreef Nober het volgende:
Goh. Waarschijnlijk gekozen voor t hockey.
[ x ]
Een willekeurige tweet bespreken, jeetje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:58 schreef Nober het volgende:
Goh. Waarschijnlijk gekozen voor t hockey.
[ x ]
Dan moet je de worstelmat op met Ben Broeders. Of een schietduel.quote:
Polstookhoogspringen zou Tjacka te makkelijk winnen van Ben.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je de worstelmat op met Ben Broeders. Of een schietduel.
ZijDieNietWeet woont nog in de VS?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:02 schreef Pino112 het volgende:
Na vier maanden al beter Nederlands spreken dan IkWeetNiet
Ja, nee, inderdaad, dat is niet eerlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Polstookhoogspringen zou Tjacka te makkelijk winnen van Ben.
Alles kan kapot.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je de worstelmat op met Ben Broeders. Of een schietduel.
Blijven donerenquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:05 schreef R-woud93 het volgende:
Gateway time-out Error code 504
Visit cloudflare.com for more information.
Ze hebben samen een huis gekocht in Nederland stond zaterdag in de krant.quote:
We laten ook echt iedereen binnen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben samen een huis gekocht in Nederland stond zaterdag in de krant.
Stuur gewoon @Danny op hem af. Die maakt wel meer kapot.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben samen een huis gekocht in Nederland stond zaterdag in de krant.
Ik las ergens dat je geen bonus krijgt voor een WR op de Spelen, dus daar wacht hij dan even mee tot dat wel weer het geval is bij een DL of WK of iets dergelijks.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:07 schreef Nober het volgende:
Gaan we over de 6.24m (het wereldrecord)?
[poll=7693]
Belangrijkste zal het OR zijn van 6.03M die NIET op naam van Mondo staat op dit moment.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:10 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je geen bonus krijgt voor een WR op de Spelen, dus daar wacht hij dan even mee tot dat wel weer het geval is bij een DL of WK of iets dergelijks.
Oh ja ik zie dat hij toen meteen voor het WR ging. Misschien verrast hij ons dan toch.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Belangrijkste zal het OR zijn van 6.03M die NIET op naam van Mondo staat op dit moment.
Dan laat ze maar de moord stikken inderdaad. Met de laagste hoogte goud en een middelvinger.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:10 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je geen bonus krijgt voor een WR op de Spelen, dus daar wacht hij dan even mee tot dat wel weer het geval is bij een DL of WK of iets dergelijks.
Wie het weet mag het zeggen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:22 schreef Dutch_view het volgende:
Waarom is er nergens atletiek op TV???
Zelfs de Belg heeft een natuurserie terwijl in de gids Parijs 2024 staat
Het zijn altijd weer dezelfde he.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die Spanjool duwt hem naar buiten zeggen ze bij ES
@:mexicanobakker neem je troep mee
Ziedendquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die Spanjool duwt hem naar buiten zeggen ze bij ES
@:mexicanobakker neem je troep mee
Dit gifje moet echt eerder beginnen, die Spanjool duwde hem naar binnen. Terecht in de finale gezet.quote:
Met dank aan de regie dat wegschakelde van de baan net op het moment dat die herhaling werd ingezet, maar ik zal de live versie even opzoeken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit gifje moet echt eerder beginnen, die Spanjool duwde hem naar binnen. Terecht in de finale gezet.
Meer dan dit was er ook niet op tv te zienquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit gifje moet echt eerder beginnen, die Spanjool duwde hem naar binnen. Terecht in de finale gezet.
Spaanse regiequote:Op maandag 5 augustus 2024 19:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Meer dan dit was er ook niet op tv te zien
Die arm.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Live versie is niets op te zien. Misschien een heel klein beetje als je weet waar je naar moet kijken.
[ afbeelding ]
Rens Blom is het hier niet mee eens.quote:
Hij loopt zelf tegen die Spanjaard op.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet Nederland toch eens de spelen organiseren. Dan kunnen we fierljeppen toevoegen.quote:
Wel in polsstokverspringen.quote:
die keniaan wil ergens langs waar geen ruimte is, daar lijkt het meer opquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*vergrootglas pakt*
Ach Blom is zo wereldkampioen gewordenquote:
Die zeggen mij ook niks. Al kijk ik al minder dan jijquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:49 schreef heywoodu het volgende:
Nou kijk ik elke Diamond League en veel Continental Tour, maar Valters Kreiss of all places komt me ook echt niet een beetje bekend voor ofzo.
Met Duplantis is zilver ook mooiquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach Blom is zo wereldkampioen geworden
Elke medaille zou fantastisch zijn voor Vloon.quote:
Dat was toen met slecht weer geloof ik.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach Blom is zo wereldkampioen geworden
Ja, had achteraf helemaal niet door moeten gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was toen met slecht weer geloof ik.
Dat schijnt wel eens benoemd te worden jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was toen met slecht weer geloof ik.
Dat zit er niet echt in.quote:Op maandag 5 eaugustus 2024 19:51 schreef Redefine het volgende:
Elke medaille zou fantastisch zijn voor Vloon.
8e zouk tegenvallend vinden. Lijkt mij eerder een geval 3e of 5e.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:53 schreef kilon het volgende:
Van Klinken brons zou mooi zijn, maar het zal 5e of 8e worden
Yep, ook een keer gemazzeld met een lat die lag te wiebelen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, had achteraf helemaal niet door moeten gaan.
Rens Blom had toen de hele winter in de regen getraind omdat er in Helsinki wel eens regen zou kunnen vallen. Gegokt en gewonnen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, had achteraf helemaal niet door moeten gaan.
En dat is precies waarom elke medaille fantastisch zou zijnquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zit er niet echt in.
Daarvoor zijn er te goede concurrenten, zoals Kendricks en een Duitser.
In Helsinki regent het inderdaad heel vaak. Ook toen ik er wasquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:54 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
Rens Blom had toen de hele winter in de regen getraind omdat er in Helsinki wel eens regen zou kunnen vallen. Gegokt en gewonnen.
Echt he, sfeertje bij de werpers lijkt ook wel chill meestalquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijkt me altijd wel een gezellige groep die polstokhoogspringers, relaxed sfeertje wat daar altijd hangt.
Ja. Bij (bijna) alle technische nummers wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Echt he, sfeertje bij de werpers lijkt ook wel chill meestal
Meerkampers ook. Springers ook wel. Langeafstandslopers krijgen wat minder kans daartoe en sprinters spelen alleen maar mindgames met elkaar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Echt he, sfeertje bij de werpers lijkt ook wel chill meestal
Helemaal de weg kwijtquote:
Die had het warm.quote:
Ja, al vermoed ik wel wat kreupel.quote:
Bitcoinminers weer uitgezetquote:
En NOS bij juichende baanwielrenwinaressen. Tsjaquote:
Daar kan Michael Jordan een puntje aaan zuigen.quote:
Goede voorgevelquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Rivkah laat uwen pener zien. @:halcon
503 Service Unavailablequote:
Die slang bij Kerley in de broek?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar kan Michael Jordan een puntje aaan zuigen.
Daar gaat de 4e of 5e plek van Simbine.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:11 schreef wimderon het volgende:
Einde tijdperk Zuid-Afrikaanse estafette?
Juichen voor de Zuid-Afrikaanse/Nederlandse vlagquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:11 schreef wimderon het volgende:
Einde tijdperk Zuid-Afrikaanse estafette?
Alweer?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS intussen met een prachtige reportage over Marit Bouwmeester.
Alternatief is Vloon, dus dat snap ik wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke vanavond of op de dag Marit er zit bij Dione wordt herhaald.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen HELP ONS, erg jammerquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke vanavond of op de dat Marit er zit bij Dione wordt herhaald.
Nee, maar wel een stukje hoog in de emotie.quote:
Goed verhaal.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke vanavond of op de dat Marit er zit bij Dione wordt herhaald.
Daar houd ik me buitenquote:
Dat Sporza ons dan ook in de steek laat is erger.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS geef echt geen fuck om het atletiektoernooi heb ik het idee. Ik vind daar wat van.
Hopelijk wel een WR vandaag.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben echt aan het genieten van Duplantis, en hij heeft nog geen serieuze sprong gewaagd.
Biles voor de tiende keer vandaagquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS geef echt geen fuck om het atletiektoernooi heb ik het idee. Ik vind daar wat van.
Niet op de PLAYER kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is dit jaar wel erg bijzonder hoeveel moeite ze doen om het niet live uit te hoeven zenden, zelfs niet met het vlaggetje erbij.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat snap ik dan wel weer.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat Sporza ons dan ook in de steek laat is erger.
Dat FOK! ons in de steek laat ook.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat Sporza ons dan ook in de steek laat is erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |