SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Daar zag ik inderdaad een foto van. Dat zou het een stuk logischer maken, want die muziek duurde wel erg lang.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:17 schreef kl1172 het volgende:
[..]
De atleten vonden zelf dat het muzikale intermezzo te lang duurde. Er was een journalist in de persconferentie die zei dat ar er blijkbaar ook iemand was die op de piste probeerde te komen en misschien dat het daardoor eigenlijk werd uitgerokken.
quote:Maandag 5 augustus:
10:00 - 13:15 uur (ochtendprogramma)
10:05 uur: series 400m horden (m) - met Nick Smidt
11:55 uur: series 400m (v) - met Lieke Klaver
18:30 - 22:00 uur (avondprogramma)
19:00 uur: finale polsstokhoogspringen (m) - met Menno Vloon
20:30 uur: finale discuswerpen (v) - met Jorinde van Klinken
20:45 uur: halve finale 200m (v) - met Tasa Jiya
21:10 uur: finale 5.000m (v) - met Sifan Hassan
Met koprol!quote:
Oh.quote:
Bij de heren af en toequote:Op maandag 5 augustus 2024 10:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
een chute op de 400h, dat zie jje niet vaak.
Paspoort is al ingenomenquote:
Gewaagde uitspraak.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk niet dat deze dames kans maken tegen Bol.
Ze hoeven maar 4,5 seconde goed te maken. Dat is niks over 10km. Oh wacht.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk niet dat deze dames kans maken tegen Bol.
Die werd toch ook getackeld door een horde toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:53 schreef Szura het volgende:
Die Noorse rende compleet achteruit op het eind
De nutteloosheidquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Yukich en Vandenbrouck dezelfde tijd en dus 9 loopsters in 1 van de halve finales.
Lekker in baan 1 lopenquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Yukich en Vandenbrouck dezelfde tijd en dus 9 loopsters in 1 van de halve finales.
och als de andere keuze is "niet lopen" is het simpelquote:
Dat uiteraard.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:57 schreef wdn het volgende:
[..]
och als de andere keuze is "niet lopen" is het simpel
Niet dat het wat uit maakt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die naait daar Woodruff nog even
quote:
Leuke Wilma wel.quote:
Alekna ook door!quote:
Als 2de door, inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:07 schreef Redefine het volgende:
Ryzhykova hoort dit toch wel te halen.
Allison Stokkegodinquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:12 schreef Redefine het volgende:
(polsstok)hoogspringsters en tienkampsters blijven toch wel de mooiste vrouwen van de atletiek
Hoogspringsters (zonder stok) vind ik niet zo aantrekkelijk hoor. Liever die uit de verspringbak of bepaalde hardlooponderdelen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:12 schreef Redefine het volgende:
(polsstok)hoogspringsters en tienkampsters blijven toch wel de mooiste vrouwen van de atletiek
Ik heb bij de tienkamp weinig vrouwen gezienquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:12 schreef Redefine het volgende:
Scherp.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb bij de tienkamp weinig vrouwen gezien
Hoogspringen een paar jaar geleden toch zeker welquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoogspringsters (zonder stok) vind ik niet zo aantrekkelijk hoor. Liever die uit de verspringbak of bepaalde hardlooponderdelen.
Als je die eens zou zien. Boh.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb bij de tienkamp weinig vrouwen gezien
Ruth en Tiaquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoogspringen een paar jaar geleden toch zeker wel
Ze zijn vaak zo lang en dun.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Scheefpoeper Ruben vindt (of moet ik zeggen vond) dat ook.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeten overgeven in mijn mond bedanktquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 man in de baan
Allemaal door!
Ruben vindt alles wat beweegt leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Scheefpoeper Ruben vindt (of moet ik zeggen vond) dat ook.
Minder.quote:
De rest heeft de start niet eens gehaald (om wat voor reden dan ook). Dus ja, derde is nog steeds knap.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:22 schreef Redefine het volgende:
Ik ben derde geworden in mijn race! Hoeveel deden er mee?
Daarom, het gaat om de uitslag. Niet om het hoe en watquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De rest heeft de start niet eens gehaald (om wat voor reden dan ook). Dus ja, derde is nog steeds knap.
Dus over een paar jaar gaat hij met een discuswerpster?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ruben vindt alles wat beweegt leuk.
Je weet het maar nooit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus over een paar jaar gaat hij met een discuswerpster?
Die Chinese kogelstootster neem ik aan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus over een paar jaar gaat hij met een discuswerpster?
Misschien valt die op ouder en is Astapchuk wat voor hem.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Chinese kogelstootster neem ik aan.
Die zijn een grandioos groot succes met veel gemotiveerde deelnemers!quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:30 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat is er gebeurd met de herkansingen?
Die grap wilde ik makenquote:
Als die lang genoeg wacht is hij precies op tijd voor de Paralympische Spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:38 schreef TAmaru het volgende:
Wat zouden ze nou doen als er een dove atleet wil deelnemen, die dus het startschot niet kan horen?
Zou toch sneu zijn als je als hardloper bijv. aan de Paralympische Spelen moet deelnemen omdat je het startschot niet kunt horen ...quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als die lang genoeg wacht is hij precies op tijd voor de Paralympische Spelen.
die doet dan mee bi jde paralympiersquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:38 schreef TAmaru het volgende:
Wat zouden ze nou doen als er een dove atleet wil deelnemen, die dus het startschot niet kan horen?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:38 schreef TAmaru het volgende:
Dan heb je wel een grotere kans op goud.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zou toch sneu zijn als je als hardloper bijv. aan de Paralympische Spelen moet deelnemen omdat je het startschot niet kunt horen ...
Maar lukt niet.quote:
Slecht.quote:
PS tellen toch niet joh. Wie kijkt daar nou naar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:43 schreef kilon het volgende:
[..]
Dan heb je wel een grotere kans op goud.
Pole McCartneyquote:
Ik had Saalberg hier wel verwacht. Maar blijkbaar slecht gelopen voor die toptijd een maand geleden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:49 schreef DeeBee het volgende:
Wel matig dat geen van de andere Nederlandse vrouwen buiten Klaver de individuele 400 loopt
Maar morgen wel weer herkansingen hiervoorquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:55 schreef kilon het volgende:
Ah, we zijn weer normaal bezig met een eerste ronde in plaats van al die herkansingen.
Aerodynamisch kapsel.quote:
Ellis niet.quote:
Je zat achter het doel?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:57 schreef koffieleuk het volgende:
Ja ik weet nog wel waar ik was toen Eid Naser die tweede tijd ooit liep
Die is er niet bij.quote:
Helaas. Falen (om wat voor reden dan ook) in de eerste ronde moet gewoon klaar zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar morgen wel weer herkansingen hiervoor
Ik in het stadion, verschroeide baan genotquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:57 schreef koffieleuk het volgende:
Ja ik weet nog wel waar ik was toen Eid Naser die tweede tijd ooit liep
Oh, jammer. Dat had ik gemist en ik zag haar net op de startlijst staanquote:
Zou kunnen dat ze er alsnog bij is. Maar ze was geblesseerd en zou de spelen niet halen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Oh, jammer. Dat had ik gemist en ik zag haar net op de startlijst staan
Eens. Bij de 800/1500 meter vind ik er nog wel wat voor te zeggen. Maar bij de kortere nummers niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:59 schreef kilon het volgende:
[..]
Helaas. Falen (om wat voor reden dan ook) in de eerste ronde moet gewoon klaar zijn.
Ik heb dat andersom eigenlijk meerquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Bij de 800/1500 meter vind ik er nog wel wat voor te zeggen. Maar bij de kortere nummers niet.
Waarom?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb dat andersom eigenlijk meer
Fixedquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:02 schreef Zipportal het volgende:
De Russen atleten onder Olympische vlag komen.
Op de langere afstanden heb je tijd zat om te zorgen dat je gewoon goed in positie zit, op de kortere afstanden - zeker de echte sprints - ben je naar mijn gevoel meer afhankelijk van een goede loting en heb je niet de tijd om een klein foutje te herstellen (op de langere afstanden nog wel, zeker de 1500, als je het daar niet haalt...ja, jammer).quote:
Mwah. Dat zou een punt zijn als alleen de klassering zou tellen. De tijdsnelsten gaan vooral door omdat je toevallig in een heat zit waar wel snel wordt gelopen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de langere afstanden heb je tijd zat om te zorgen dat je gewoon goed in positie zit, op de kortere afstanden - zeker de echte sprints - ben je naar mijn gevoel meer afhankelijk van een goede loting en heb je niet de tijd om een klein foutje te herstellen (op de langere afstanden nog wel, zeker de 1500, als je het daar niet haalt...ja, jammer).
Erover gaan is inderdaad een beter idee!quote:
Gewoon brood.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
net als bij het hoogspringen een dramatisch niveau
[..]
wat ga je eten dan jonguh?
Toch best dicht bij PR's enzo? Er zijn er gewoon een stel die schroeien dit jaar, Anning, Adeleke, Pryce. Finale gaat erg lastig worden met haar PR, dan zal ze echt naar 49 laag moeten en die vorm is er niet nee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:15 schreef heywoodu het volgende:
Klaver is in goede edoch niet supervorm. Maar wel dikke prima.
Potentieel zilver/brons?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:15 schreef heywoodu het volgende:
Klaver is in goede edoch niet supervorm. Maar wel dikke prima.
Tijd was iets beter dan ik dacht inderdaad, ze leek alleen wat meer te pushen dan die Britse (en in de estafette leek ze het ook bijzonder zwaar te hebben)quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toch best dicht bij PR's enzo? Er zijn er gewoon een stel die schroeien dit jaar, Anning, Adeleke, Pryce. Finale gaat erg lastig worden met haar PR, dan zal ze echt naar 49 laag moeten en die vorm is er niet nee.
Dat zou me echt enorm verbazen.quote:
Als ze wonderwel de finale haalt, en er daar zich vijf afmelden wel!quote:
Met wat mazzel is brons haalbaar.quote:
Ja, die geeft Klaver op die afstand nog klop!quote:
11 finalistenquote:
Dat is teveel, denk ik.quote:
Hoe vergaat het hem tegenwoordig eigenlijk?quote:
Lijkt me nietquote:
Doet mee met de 4x100quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe vergaat het hem tegenwoordig eigenlijk?
Die zal de estafette gaan lopen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe vergaat het hem tegenwoordig eigenlijk?
Toch bijzonder dat ze er was, een maand geleden meldde ze zich nog af.quote:
Moet ze dat wel doen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Klaver richting haar PR gaat lijkt mij wel dat ze de finale haalt. Zie niet zomaar 8 andere vrouwen 49 laag lopen.
Vooralsnog staan alle Nederlandse atleten (behoorlijk) op punt hier, dus daar heb ik wel vertrouwen in.quote:
Met stress lopen doet soms verkrampenquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met deze benen had ze team GB goud kunnen bezorgen bij de 4x400.
Ja en vooral dat ze na een uur nog steeds op de aanvangshoogte zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
19 finalisten polshoog, dan duurt de finale tot 1 uur in de nacht
Het is maar wat je gewoon noemt, is voor mij alweer heel lang geleden. Maar wat doe je erop dan?quote:
Die zijn straks in shambles.quote:
Juist niet toch?quote:
Caudery ligt eruit.quote:
Nou ja, Caudery met een no mark valt niet meer te redden lijkt mequote:
Moet je even Googlen.quote:
Ze zullen wel proberen eerder te gaan beginnen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
19 finalisten polshoog, dan duurt de finale tot 1 uur in de nacht
Dat mag schijnbaar niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo kan je niet met minder dan 12 de finale in?
Geen herkansingen ook nog?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:31 schreef kilon het volgende:
[..]
Ze zullen wel proberen eerder te gaan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |