Gewoon brood.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
net als bij het hoogspringen een dramatisch niveau
[..]
wat ga je eten dan jonguh?
Toch best dicht bij PR's enzo? Er zijn er gewoon een stel die schroeien dit jaar, Anning, Adeleke, Pryce. Finale gaat erg lastig worden met haar PR, dan zal ze echt naar 49 laag moeten en die vorm is er niet nee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:15 schreef heywoodu het volgende:
Klaver is in goede edoch niet supervorm. Maar wel dikke prima.
Potentieel zilver/brons?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:15 schreef heywoodu het volgende:
Klaver is in goede edoch niet supervorm. Maar wel dikke prima.
Tijd was iets beter dan ik dacht inderdaad, ze leek alleen wat meer te pushen dan die Britse (en in de estafette leek ze het ook bijzonder zwaar te hebben)quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toch best dicht bij PR's enzo? Er zijn er gewoon een stel die schroeien dit jaar, Anning, Adeleke, Pryce. Finale gaat erg lastig worden met haar PR, dan zal ze echt naar 49 laag moeten en die vorm is er niet nee.
Dat zou me echt enorm verbazen.quote:
Als ze wonderwel de finale haalt, en er daar zich vijf afmelden wel!quote:
Met wat mazzel is brons haalbaar.quote:
Ja, die geeft Klaver op die afstand nog klop!quote:
11 finalistenquote:
Dat is teveel, denk ik.quote:
Hoe vergaat het hem tegenwoordig eigenlijk?quote:
Lijkt me nietquote:
Doet mee met de 4x100quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe vergaat het hem tegenwoordig eigenlijk?
Die zal de estafette gaan lopen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe vergaat het hem tegenwoordig eigenlijk?
Toch bijzonder dat ze er was, een maand geleden meldde ze zich nog af.quote:
Moet ze dat wel doen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Klaver richting haar PR gaat lijkt mij wel dat ze de finale haalt. Zie niet zomaar 8 andere vrouwen 49 laag lopen.
Vooralsnog staan alle Nederlandse atleten (behoorlijk) op punt hier, dus daar heb ik wel vertrouwen in.quote:
Met stress lopen doet soms verkrampenquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met deze benen had ze team GB goud kunnen bezorgen bij de 4x400.
Ja en vooral dat ze na een uur nog steeds op de aanvangshoogte zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
19 finalisten polshoog, dan duurt de finale tot 1 uur in de nacht
Het is maar wat je gewoon noemt, is voor mij alweer heel lang geleden. Maar wat doe je erop dan?quote:
Die zijn straks in shambles.quote:
Juist niet toch?quote:
Caudery ligt eruit.quote:
Nou ja, Caudery met een no mark valt niet meer te redden lijkt mequote:
Moet je even Googlen.quote:
Ze zullen wel proberen eerder te gaan beginnen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
19 finalisten polshoog, dan duurt de finale tot 1 uur in de nacht
Dat mag schijnbaar niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo kan je niet met minder dan 12 de finale in?
Geen herkansingen ook nog?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:31 schreef kilon het volgende:
[..]
Ze zullen wel proberen eerder te gaan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |