SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Daar zag ik inderdaad een foto van. Dat zou het een stuk logischer maken, want die muziek duurde wel erg lang.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:17 schreef kl1172 het volgende:
[..]
De atleten vonden zelf dat het muzikale intermezzo te lang duurde. Er was een journalist in de persconferentie die zei dat ar er blijkbaar ook iemand was die op de piste probeerde te komen en misschien dat het daardoor eigenlijk werd uitgerokken.
quote:Maandag 5 augustus:
10:00 - 13:15 uur (ochtendprogramma)
10:05 uur: series 400m horden (m) - met Nick Smidt
11:55 uur: series 400m (v) - met Lieke Klaver
18:30 - 22:00 uur (avondprogramma)
19:00 uur: finale polsstokhoogspringen (m) - met Menno Vloon
20:30 uur: finale discuswerpen (v) - met Jorinde van Klinken
20:45 uur: halve finale 200m (v) - met Tasa Jiya
21:10 uur: finale 5.000m (v) - met Sifan Hassan
Met koprol!quote:
Oh.quote:
Bij de heren af en toequote:Op maandag 5 augustus 2024 10:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
een chute op de 400h, dat zie jje niet vaak.
Paspoort is al ingenomenquote:
Gewaagde uitspraak.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk niet dat deze dames kans maken tegen Bol.
Ze hoeven maar 4,5 seconde goed te maken. Dat is niks over 10km. Oh wacht.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk niet dat deze dames kans maken tegen Bol.
Die werd toch ook getackeld door een horde toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:53 schreef Szura het volgende:
Die Noorse rende compleet achteruit op het eind
De nutteloosheidquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Yukich en Vandenbrouck dezelfde tijd en dus 9 loopsters in 1 van de halve finales.
Lekker in baan 1 lopenquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Yukich en Vandenbrouck dezelfde tijd en dus 9 loopsters in 1 van de halve finales.
och als de andere keuze is "niet lopen" is het simpelquote:
Dat uiteraard.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:57 schreef wdn het volgende:
[..]
och als de andere keuze is "niet lopen" is het simpel
Niet dat het wat uit maakt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die naait daar Woodruff nog even
quote:
Leuke Wilma wel.quote:
Alekna ook door!quote:
Als 2de door, inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:07 schreef Redefine het volgende:
Ryzhykova hoort dit toch wel te halen.
Allison Stokkegodinquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:12 schreef Redefine het volgende:
(polsstok)hoogspringsters en tienkampsters blijven toch wel de mooiste vrouwen van de atletiek
Hoogspringsters (zonder stok) vind ik niet zo aantrekkelijk hoor. Liever die uit de verspringbak of bepaalde hardlooponderdelen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:12 schreef Redefine het volgende:
(polsstok)hoogspringsters en tienkampsters blijven toch wel de mooiste vrouwen van de atletiek
Ik heb bij de tienkamp weinig vrouwen gezienquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:12 schreef Redefine het volgende:
Scherp.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb bij de tienkamp weinig vrouwen gezien
Hoogspringen een paar jaar geleden toch zeker welquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoogspringsters (zonder stok) vind ik niet zo aantrekkelijk hoor. Liever die uit de verspringbak of bepaalde hardlooponderdelen.
Als je die eens zou zien. Boh.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb bij de tienkamp weinig vrouwen gezien
Ruth en Tiaquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoogspringen een paar jaar geleden toch zeker wel
Ze zijn vaak zo lang en dun.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Scheefpoeper Ruben vindt (of moet ik zeggen vond) dat ook.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |