SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Blijf ik toch wel bijzonder vinden op deze afstand.quote:
Nou ja, flink vermoeden van een bewustjequote:Op maandag 5 augustus 2024 12:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijf ik toch wel bijzonder vinden op deze afstand.
Hoezo?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, flink vermoeden van een bewustje
Dan zou ik gewoon een DNS opgeven, of zitten daar boetes aan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, flink vermoeden van een bewustje
Welke afstand loopt die?quote:
Over een dikke 20 minuten de herkansingen van de 200 meterquote:
IvoGodquote:
Heel bijzonder voor een Ierse.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Adeleke heeft wel echt een enorm goede uitstraling
Ivo heeft smaak.quote:
Get up, come on, get DOWN WITH THE SICKNESSquote:
Ivo valt tegenquote:
Jamaicaantje moet leren finishen en dan weer proberenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:05 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://x.com/WorldAthletics/status/1820218219480715472
Anning, denk ik.quote:
Stilstand is op dit moment achteruitgang met de huidige materiaalslag.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toch best dicht bij PR's enzo? Er zijn er gewoon een stel die schroeien dit jaar, Anning, Adeleke, Pryce. Finale gaat erg lastig worden met haar PR, dan zal ze echt naar 49 laag moeten en die vorm is er niet nee.
Je moet wel durven in een stadion met allemaal speren, kogels en "hamers" om daar de baan op te gaanquote:
Het kan vriezen het kan dooien. Wie hier wil nog meer hun analyse kwijt? Je krijgt alleen niet betaald.quote:NOS-analist en voormalig hordeloper Gregory Sedoc heeft goede hoop dat Sifan Hassan vanavond goed voor de dag komt in de finale van de 5.000 meter. "Maar de concurrentie is moordend", waarschuwt hij.
Geeft die Drummond het dan nooit op?quote:
Hassan wint of ze wint niet. Als ze wint, dan pakt ze goud.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het kan vriezen het kan dooien. Wie hier wil nog meer hun analyse kwijt? Je krijgt alleen niet betaald.
18.30 uur lees ik netquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:54 schreef Nober het volgende:
Hoe laat krijgen de 4x400 hun gouden medalje!?
Even quoten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:25 schreef Szura het volgende:
Als Vloon een medaille wint, neem ik z’n boerenkoolhoofd als avatar
Enjoy!quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga juichen voor vlaggetjes
https://imgur.com/gallery/DOjZFNd
https://i.imgur.com/hFS7dfH.jpegquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
https://imgur.com/gallery/DOjZFNd
Boomer says thanks!quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/hFS7dfH.jpeg
deze had je tussen img tagjes moeten hebben.... vandaar dat het niet werkte
maar aangezien je neusharen te tellen zijn met get formaat foto is die link van jou wel oke
Veel plezier!
medeboomer zegt graag gedaanquote:
Gelukkig, op het stadion zou onhandig zijnquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
Mondo is IN het stadium. En VLOON ook
Het legendarische duel waar we over 50 jaar nog over praten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
Mondo is IN het stadium. En VLOON ook
Maar voor welke vlaggetjes?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
[ afbeelding ]
Bij turnen en zwemmen vrijwel meteen en hier moet je twee dagen wachten. Fucking bizar.quote:
Juichen voor Van Klinken (met speciale sokken en oorbellen) en gewoon nog een keer juichen bij de 800m voor Ellen van Langen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
[ afbeelding ]
19 uur staat op mijn schema maar er is wel al een stream.quote:
Ik sta ook!quote:
Ze zonden het net uit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:58 schreef Nober het volgende:
Goh. Waarschijnlijk gekozen voor t hockey.
[ x ]
Een willekeurige tweet bespreken, jeetje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:58 schreef Nober het volgende:
Goh. Waarschijnlijk gekozen voor t hockey.
[ x ]
Dan moet je de worstelmat op met Ben Broeders. Of een schietduel.quote:
Polstookhoogspringen zou Tjacka te makkelijk winnen van Ben.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je de worstelmat op met Ben Broeders. Of een schietduel.
ZijDieNietWeet woont nog in de VS?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:02 schreef Pino112 het volgende:
Na vier maanden al beter Nederlands spreken dan IkWeetNiet
Ja, nee, inderdaad, dat is niet eerlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Polstookhoogspringen zou Tjacka te makkelijk winnen van Ben.
Alles kan kapot.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je de worstelmat op met Ben Broeders. Of een schietduel.
Blijven donerenquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:05 schreef R-woud93 het volgende:
Gateway time-out Error code 504
Visit cloudflare.com for more information.
Ze hebben samen een huis gekocht in Nederland stond zaterdag in de krant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |