SPOILER: Spoedcursus 'Help, ik snap er niks van?!'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij nodigen u uit om uw inzichten en verwachtingen te delen over deze editie van de Olympische Spelen. Welke prestaties verwacht u van TeamNL? Zijn er internationale turners waar we bijzondere aandacht aan moeten besteden? Laten we samen vooruitblikken op deze spannende wedstrijden.
Meer informatie over de Olympische gymnastiekwedstrijden vindt u hier.
Met vriendelijke groet,
Uw FOK!-Sport AI (en een beetje van Moira)
Input voor deze tekst: dit, dit en deze pagina. (En ook deze eerdere Moira OP)
[ Bericht 46% gewijzigd door Moira op 04-08-2024 17:29:28 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:22 schreef Ama het volgende:
Even mijn laatste berichtje nog een keer hoor.Gisteren heb ik gemist. Maar Simone goud en Jade brons?
Ik las net dat Simone misschien wel naar de spelen in 2028 wil gaan omdat het ook in Amerika is. Ik krijg echt een sterk gevoel dat we haar voor de allerlaatste keer gaan terug zien daar.quote:
SPOILER: OP om te copy/pastenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 79% gewijzigd door Moira op 04-08-2024 17:33:49 ]Fuck the EBU.
Ik snap echt niet wat er mis is met mijn FOK!. Probeer 2x de OP copy/paste te posten en hij post niks. Net post hij het wel maar ik wilde het in een spoiler zetten, en zodra ik op invoeren drukt maakt hij de post gewoon leeg.quote:
Hou nooit van dit soort Amerikaanse arrogantie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:04 schreef Ama het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/0qV8rfUyZqPbf2pV5x1FeQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTQyNw--/https://media.zenfs.com/e(...)28ec8f202]afbeelding[/url] ]
Oud nieuws, wel leuke foto.
Ze kreeg het van Jordan cadeau en ik vind het wel grappig.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hou nooit van dit soort Amerikaanse arrogantie.
Is het ook arrogantie als je daadwerkelijk beter bent dan iedereen en eindelijk het zelfvertrouwen hebt om daar ook voor uit te durven komen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En ze heeft het niet eens zelf gekocht.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Is het ook arrogantie als je daadwerkelijk beter bent dan iedereen en eindelijk het zelfvertrouwen hebt om daar ook voor uit te durven komen?
Ja, GOAT gaat ook over meer dan de beste van je generatie zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Is het ook arrogantie als je daadwerkelijk beter bent dan iedereen en eindelijk het zelfvertrouwen hebt om daar ook voor uit te durven komen?
Ik lees overigens dat ze het wel zelf heeft ontworpen en gekochtquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
En ze heeft het niet eens zelf gekocht.
Oh nou dan nog vind ik het leuk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik lees overigens dat ze het wel zelf heeft ontworpen en gekocht
Maar ze is ook letterlijk de beste van deze generatie én van alle voorgaande generaties. Als in, echt exceptioneel teringgoed wat zelfs een blinde nog kan zien. Het zou fucking raar zijn als ze dan zou gaan zitten doen alsof dat niet het geval is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, GOAT gaat ook over meer dan de beste van je generatie zijn.
Als je maar geen opmerkingen over haar haar maakt, want ze is een zwart meisje.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
CHAINAquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:09 schreef koffieleuk het volgende:
Ringen is altijd heel close maar lijkt mij dat 2/3e van het podium al gekend is
quote:"My GOAT necklace is just kind of an ode, because the people love it and some people hate it," she told reporters at a news conference. "So, it's like the best of both worlds. I was like, 'OK, if it goes well, we'll wear the GOAT necklace.' I know people will go crazy over it."
She elaborated in an interview with BBC, saying that her "haters" also inspired her to get the design.
Das een serieus dilemma, bidden voor een gedeeld brons. Maar liever een medaille voor deze Belg dan voor Derwaelquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:11 schreef Moira het volgende:
Maar dan dus liever brons voor de Belg en niet voor been-breek-meneer Ait Said?
OOOH echt wat is de tea daar dan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Das een serieus dilemma, bidden voor een gedeeld brons. Maar liever een medaille voor deze Belg dan voor Derwael
Sowieso het liefst goud voor Ait Said, maar dat gaat niet gebeuren vrees ik.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:11 schreef Moira het volgende:
Maar dan dus liever brons voor de Belg en niet voor been-breek-meneer Ait Said?
Nee geen tea ik heb gewoon mensen die ik liever een medaille zie winnen daarquote:
Nouja hij hoeft nu alleen nog Petrounias in te halen en dan heptie bronsquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso het liefst goud voor Ait Said, maar dat gaat niet gebeuren vrees ik.
biiiitch wie is je brug podium dan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee geen tea ik heb gewoon mensen die ik liever een medaille zie winnen daar
Echt knap dat ze er weer staat sowieso
quote:
Aaaah ja Downie mag ook wel eens die Olympische plakquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Aaaah ja Downie mag ook wel eens die Olympische plakzou zeer terecht zijn
Maar ik denk dat ik dan wel Derwael voor Qui zou vervangen puur omdat ik niet zo veel met de Chineesjes heb
Vgm was dit de enige individuele medaillekans voor de hele Franse ploegquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:26 schreef Moira het volgende:
Doet Ait Said ook op sprong mee deze keer? (ik kan ook linkjes in OP klikken hoor maar misschien weet iemand het uit z'n hoofd)
oeferdepoefjes, rip Frankrijk in Frankrijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:27 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vgm was dit de enige individuele medaillekans voor de hele Franse ploeg
Nog wel wat fluctuaties mogelijk dus, erg leukquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:42 schreef Moira het volgende:
Allright dan maar weer door naar de superieure tak van de sport
Overzichtje vrouwen brug finale
Kwalificatiescores + reserves (reserves turnen niet mee maar wilde ff laten zien dat onze Veerman daar dus achter Biles en Andrade staat):
[ afbeelding ]
Notabele score uit teamfinale:
Rebecca Downie 14.933
Alice D'Amato 14.633
Sunisa Lee 14.566
Qiyuan Qui 14.300
Notabele scores uit meerkampfinale:
Kaylia Nemour 15.533
Sunisa Lee 14.866
Alice D'Amato 14.800
Bedankt enige persoon die het wat zegtquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nog wel wat fluctuaties mogelijk dus, erg leuk
Goeie posts
Ik heb niet veel met Sunisa. Naast Biles gun ik alleen Carey. Al vind ik de goat-act van Simone wel wat vermoeiend nu.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Sunisa verdient wel alle individuele medailles die ze krijgt hoor![]()
Careyquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met Sunisa. Naast Biles gun ik alleen Carey. Al vind ik de goat-act van Simone wel wat vermoeiend nu.
Ja ik weet dat wij het hier niet op eens wordenquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:45 schreef Moira het volgende:
[..]
CareyNee ik heb absoluut veel meer met Suni dan met Jade lol
Ik ben alweer vergeten wat jij dan met Jade hebtquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik weet dat wij het hier niet op eens worden
Ik vind haar niet zo 'Amerikaans'quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben alweer vergeten wat jij dan met Jade hebtVind haar zo saai
Oh juist omdat ze saai is dusquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo 'Amerikaans'
Die val was niet zo handig.quote:
Snap wat je ermee bedoelt maar ik vind dat geen minpuntquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo 'Amerikaans'
De afsprong was ook een beetje vreemd, ze loopt nu nog achteruitquote:
Nee hij vindt het juist ook een pluspunt waardoor hij meer met haar heeft (en ik juist niet)quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Snap wat je ermee bedoelt maar ik vind dat geen minpunt
Denusia zegt het ook al hahaquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:54 schreef koffieleuk het volgende:
Allemaal leuk en aardig Nina, maar strek je tenen nou eens
Ah ja, het is bijna koffietijd en ik kijk 10 dingen tegelijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee hij vindt het juist ook een pluspunt waardoor hij meer met haar heeft (en ik juist niet)
Ik dacht dat ik ver ging met 5 dingen. En ik kan het turnen nu al amper volgen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ah ja, het is bijna koffietijd en ik kijk 10 dingen tegelijk
Tweede plak zou al mooi zijn denk ik voor Nina!quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:56 schreef kilon het volgende:
Dat gaat niet genoeg zijn voor een tweede goud.
Nee het is maar 4quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ver ging met 5 dingen. En ik kan het turnen nu al amper volgen.
Ah al besprokenquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee het is maar 4![]()
Ben vrij matig in overdrijven
Hier maar driequote:
Nee die heeft een dagje pauze, op een haartje na deze finale niet gehaald (is ook niet haar beste onderdeel, dus alsnog netjes om dan bijna te kwalificeren)quote:
Ik vind op 1 scherm juist wel praktisch. Maar heb in totaal 6 dingen aan staan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier maar drie
En zeker niet op één scherm, dan word ik gek.
Ik ben hiervan aan het genieten hoorquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo'n sport die leuker is om te doen dan om naar te kijken
Mijn scherm is vrij groot, dus dan kan dit wel zonder gek te worden. Heb gewoon twee streams waar ik het meest naar kijk, de rest is gewoon om het nog een beetje te volgen maar niet primair om te kijkenquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier maar drie
En zeker niet op één scherm, dan word ik gek.
quote:
Waarom vindt iedereen badminton zo leukquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Voor mij alle waterdingen eruit en badminton en tennis erbij, straks nog beachen
Zet het eens aan voor de grapquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:06 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Rivier rondstuiteren is geen sport.
Belgen hebben wel genoeg goud deze spelen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
Weer een teleurstelling voor België, ook al was ze niet de favoriet.
Dan was het toch geen teleurstelling?quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
Weer een teleurstelling voor België, ook al was ze niet de favoriet.
Nou ja, dit kan een podium kosten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan was het toch geen teleurstelling?
Kiezen tussen België en Verenigde Statenquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:10 schreef Moira het volgende:
Nou, brons is mij om het even, Lee kan in principe prima over Nina heen, ik gun het ze beiden
Daar gaat hun goudquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:10 schreef koffieleuk het volgende:
Franse federatie heeft haar later gaan. Lemmer puh dit
Over het algemeen altijd België over de VS, maar ik hou van hun turnstersquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kiezen tussen België en Verenigde Staten
Als het goed is niet, al hebben ze wel een keer illegaal 13 jarigen gestuurd en gelogen dat ze 15/16 warenquote:
Ja, die slik ik dan maar even. Ik ga voor België omdat ik een afschuwelijke hekel heb aan de verafgoding van de VS turnsters.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Over het algemeen altijd België over de VS, maar ik hou van hun turnsters
quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Als het goed is niet, al hebben ze wel een keer illegaal 13 jarigen gestuurd en gelogen dat ze 15/16 waren
Ik zou ook een hekel hebben aan verafgoding van VS turnsters als ik de sport niet zou snappen, maar turnliefhebbers verafgoden wereldklasse turnsters nou eenmaalquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, die slik ik dan maar even. Ik ga voor België omdat ik een afschuwelijke hekel heb aan de verafgoding van de VS turnsters.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, die slik ik dan maar even. Ik ga voor België omdat ik een afschuwelijke hekel heb aan de verafgoding van de VS turnsters.
Niet alleen turnliefhebbers hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zou ook een hekel hebben aan verafgoding van VS turnsters als ik de sport niet zou snappen, maar turnliefhebbers verafgoden wereldklasse turnsters nou eenmaal
Het is ontzettend goed maar we krijgen er vaak ook die Amerikaanse manier van doen erbij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zou ook een hekel hebben aan verafgoding van VS turnsters als ik de sport niet zou snappen, maar turnliefhebbers verafgoden wereldklasse turnsters nou eenmaal
Ja da's waar, daar ben ik misschien een beetje numb voor geworden omdat ik daar door NCAA turnen steeds meer aan gewend ben geraaktquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ontzettend goed maar we krijgen er vaak ook die Amerikaanse manier van doen erbij.
Copium!quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:16 schreef Marcoss het volgende:
“Die 4e plaats, eigenlijk is het ook goud waard, niet?”
Zo blij dat ik de NOS stream niet kijk nuquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:16 schreef Marcoss het volgende:
Met dank aan Frankrijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:17 schreef koffieleuk het volgende:
Eerste Olympische turnmedaille voor Afrika
Zie hier waarom Nederland zo veel beter is dan België.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:16 schreef Marcoss het volgende:
Dit was Sporzaquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Zo blij dat ik de NOS stream niet kijk nuIk heb inhoudelijk commentaar van oud-turnsters
Dat 'gejank' gaat natuurlijk over als grensoverschrijdend gedrag opdondert, dus eensquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie hier waarom Nederland zo veel beter is dan België.
Hopelijk gaat dat gejank over 'grensoverdrijvend gedrag' hier ook weer even opdonderen zodat het ook zo kan blijven
Vet dat zij die titel mag dragenquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:18 schreef koffieleuk het volgende:
Überhaupt de eerste Olympische medaille voor Algerije sinds 1988 woah
Er is een zwemcoach van die onzin beschuldigd terwijl de atleten onder hem niets dan positieve woorden hebben laten vallen. Ga toch weg met die onzin joh, topsport is keihard en coaches moeten soms keihard zijn. Judo is een prachtig voorbeeld van wat alles zachtaardig aanpakken als gevolg kan hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat 'gejank' gaat natuurlijk over als grensoverschrijdend gedrag opdondert, dus eens
Wat ik zeg, als grensoverschrijdend gedrag opdondert gaat het 'gejank' erover ook weg. Valse beschuldigingen varen voornamelijk mee op de hype dat mensen nu eindelijk voor écht grensoverschrijdend gedrag uit durven komen en gehoord worden. Veruit de meeste topsporters zullen het verschil wel weten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een zwemcoach van die onzin beschuldigd terwijl de atleten onder hem niets dan positieve woorden hebben laten vallen. Ga toch weg met die onzin joh, topsport is keihard en coaches moeten soms keihard zijn. Judo is een prachtig voorbeeld van wat alles zachtaardig aanpakken als gevolg kan hebben.
Sporten voor de tv. 2021 taferelen nabootsen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:22 schreef Nattekat het volgende:
Over keihard sporten gesproken, ik zou eigenlijk ook nog moeten gaan straks, maar veel te druk sportprogramma
Da's waar, ik vind het alleen alsnog stervensirritant dat ze de toestelfinales over 3 dagen uitspreiden. Dus we hebben in het weekend maar 1 vrouwenfinale per dag, en dan de tweede helft van de vrouwenfinales (+ de leukste mannenfinales) midden op een werkdagquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:21 schreef koffieleuk het volgende:
Mannen sprong sowieso één van de leukere toestellen bij de mannen, dat wordt leuk
Als je de methodes van een coach niet fijn vindt, neem je een andere coach. Misschien wel iets te simpel gebracht, maar zo is het wel. En je hoeft maar één of twee sneeuwvlokjes te hebben die niets kunnen verdragen die op de hype springen om een coach heel veel problemen te bezorgen. Het begon als een legitieme beweging, maar inmiddels geloof ik 99% van de verhalen niet meer.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Wat ik zeg, als grensoverschrijdend gedrag opdondert gaat het 'gejank' erover ook weg. Valse beschuldigingen varen voornamelijk mee op de hype dat mensen nu eindelijk voor écht grensoverschrijdend gedrag uit durven komen en gehoord worden. Veruit de meeste topsporters zullen het verschil wel weten.
Dit lijkt me niet de plek om dit soort discussies nog verder te voeren, eigenlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de methodes van een coach niet fijn vindt, neem je een andere coach. Misschien wel iets te simpel gebracht, maar zo is het wel. En je hebt maar één of twee sneeuwvlokjes te hebben die niets kunnen verdragen die op de hype springen om een coach heel veel problemen te bezorgen. Het begon als een legitieme beweging, maar inmiddels geloof ik 99% van de verhalen niet meer.
Op een tv zie je maar één ding. Heb je mijn screenshot niet gezien?quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:24 schreef kilon het volgende:
[..]
Sporten voor de tv. 2021 taferelen nabootsen.
Het is een Fransoos, die weigeren dat ook als ze het wel kunnen. En de Europese tv wereld gaat daar nog in mee door Frans gewoon niet te vertalen.quote:
Ik kan terwijl we op de mannen wachten ook wel weer mijn mening geven over streams onderbreken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet de plek om dit soort discussies nog verder te voeren, eigenlijk.
Die screenshot van jou zie ik ook op 1 schermquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op een tv zie je maar één ding. Heb je mijn screenshot niet gezien?
Ontopic zou iig fijn zijnquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan terwijl we op de mannen wachten ook wel weer mijn mening geven over streams onderbreken.
Ik kan thuis niet sporten (nou ja, kan wel, maar mijn gewichten zijn te licht), en een hele pc meesjouwen is ook weer wat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:28 schreef kilon het volgende:
[..]
Die screenshot van jou zie ik ook op 1 scherm
Elk scheef teentje telt, kan letterlijk alle kanten opquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:37 schreef Moira het volgende:
Ook nog maar zo'n post voor de heren sprongfinale dan, voor iig mezelf en @:koffieleuk
Gemiddelde score voor goud/brons de afgelopen quad:
[ afbeelding ]
Kwali-scores
[ afbeelding ]
Notabele scores uit teamfinale:
Jake Jarman 15.266
Harry Hepworth 14.966
Nazar Chepurny 14.900
Igor Radivilov 14.766
Live scores: https://olympics.com/en/p(...)s-vault/fnl-000001--
Je hoort de zaal announcer best goed, die geeft ook prima commentaar volgens mijquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:41 schreef koffieleuk het volgende:
Zonder commentaar luistert ook wel gaaf
mooie pikequote:Op zondag 4 augustus 2024 16:43 schreef koffieleuk het volgende:
Tweede goud voor Carlos zou ik leuk vinden
quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Je hoort de zaal announcer best goed, die geeft ook prima commentaar volgens mijZij en die Vlaamse man hoor je altijd in de zalen
Snap ik wel jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:44 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat ja, maar je hoort de aanloop, afzet en landing heel goed. Net zoals de balk vind ik dat fijn kijken
Dit is wel zo'n beetje klaar jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Ach, was toch kansloos voor de medailles.
Niet zo grappig als onze zuiderburen met 'grond' voor vloerquote:
Ja nog nooit van gehoord maar echt goed! Net als die Kazach met voltigequote:
Haha mijn man wist effe niet meer hoe het onderdeel heet en had het laatst over ‘grond’, vroeg ik al of ‘ie stiekem een Belg in disguise wasquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Niet zo grappig als onze zuiderburen met 'grond' voor vloer
Jij toch het scherpere orakel hierquote:
Oh ik wil nog wel ff het Algerijnse en Filipijnse volkslied horen zoquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het weer, op naar het fietsen
Gouden plakken in meervoud jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:14 schreef Ama het volgende:
Vandaag laatste gouden plak voor Simone? En hopelijk ook nog een tweede of derde plek voor Jordan.
Oh wacht ze moet nog twee keer vandaag.
Ik heb geen meetings meer vandaag dus ik kan hopelijk ongestoord mijn werkdag negerenquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:30 schreef koffieleuk het volgende:
Ik laat me graag verassen met hoogrek en balk![]()
Kan toch niet anders dat Zou JingyuanGod wint op brug.
Moet helaas vloer missen
Dat zou dan tweede worden voor Jordan toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Gouden plakken in meervoud jaof er moet zoiets misgaan als in 2016 dat ze valt en alsnog zilver/brons krijgt ipv goud
En yaaaass individuele medaille voor Jordan
Neequote:Op maandag 5 augustus 2024 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand zich afgemeld voor balk? Stream zegt 'met Sanne Wevers'
Voor wie? Want Simone hint al dat ze wellicht nog 1x keer in 2028 wil gaan omdat het in eigen land is. En ze haalt nu ook steeds gouden plakken dus waarom ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:37 schreef kilon het volgende:
Vloer als laatste onderdeel van de Spelen. Het moet zo zijn. Wat een (mogelijk) einde van de carričre zou dat kunnen worden.
Het zou me niet verbazen als Biles dan stopt. Of een pauze inlast.quote:
Zie bericht boven je.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:39 schreef kilon het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Biles dan stopt. Of een pauze inlast.
Waarom niet? Er doen nu ook meiden mee van 32.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
never say never zegt ze, erg realistisch is het niet.
Maar Biles gaat niet nog 4 jaar door om mee te doen die zal enkel doorgaan als ze denkt over 4 jaar nog om het goud te kunnen strijden en zelfs dan is het de vraag of je zo'n opoffering nog gaat doen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom niet? Er doen nu ook meiden mee van 32.
Lijkt me ook dat die in eigen land nog wel 1x wil schitteren en kan me niet voorstellen dat die over 4 jaar niet het team haalt (misschien is individueel dan de sjeu er wel af om nog op alle onderdelen goud te halen, maar dat kan ook nog steeds zomaar dat dat wel moet lukken)quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor wie? Want Simone hint al dat ze wellicht nog 1x keer in 2028 wil gaan omdat het in eigen land is. En ze haalt nu ook steeds gouden plakken dus waarom ook niet.
NOSquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand zich afgemeld voor balk? Stream zegt 'met Sanne Wevers'
HBO in dit geval.quote:
En dat lijkt je onrealistisch omdat?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
die zal enkel doorgaan als ze denkt over 4 jaar nog om het goud te kunnen strijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |