Ik dacht dat ik ver ging met 5 dingen. En ik kan het turnen nu al amper volgen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ah ja, het is bijna koffietijd en ik kijk 10 dingen tegelijk
Tweede plak zou al mooi zijn denk ik voor Nina!quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:56 schreef kilon het volgende:
Dat gaat niet genoeg zijn voor een tweede goud.
Nee het is maar 4quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ver ging met 5 dingen. En ik kan het turnen nu al amper volgen.
Ah al besprokenquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee het is maar 4![]()
Ben vrij matig in overdrijven
Hier maar driequote:
Nee die heeft een dagje pauze, op een haartje na deze finale niet gehaald (is ook niet haar beste onderdeel, dus alsnog netjes om dan bijna te kwalificeren)quote:
Ik vind op 1 scherm juist wel praktisch. Maar heb in totaal 6 dingen aan staan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier maar drie
En zeker niet op één scherm, dan word ik gek.
Ik ben hiervan aan het genieten hoorquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo'n sport die leuker is om te doen dan om naar te kijken
Mijn scherm is vrij groot, dus dan kan dit wel zonder gek te worden. Heb gewoon twee streams waar ik het meest naar kijk, de rest is gewoon om het nog een beetje te volgen maar niet primair om te kijkenquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier maar drie
En zeker niet op één scherm, dan word ik gek.
quote:
Waarom vindt iedereen badminton zo leukquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Voor mij alle waterdingen eruit en badminton en tennis erbij, straks nog beachen
Zet het eens aan voor de grapquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:06 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Rivier rondstuiteren is geen sport.
Belgen hebben wel genoeg goud deze spelen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
Weer een teleurstelling voor België, ook al was ze niet de favoriet.
Dan was het toch geen teleurstelling?quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
Weer een teleurstelling voor België, ook al was ze niet de favoriet.
Nou ja, dit kan een podium kosten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan was het toch geen teleurstelling?
Kiezen tussen België en Verenigde Statenquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:10 schreef Moira het volgende:
Nou, brons is mij om het even, Lee kan in principe prima over Nina heen, ik gun het ze beiden
Daar gaat hun goudquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:10 schreef koffieleuk het volgende:
Franse federatie heeft haar later gaan. Lemmer puh dit
Over het algemeen altijd België over de VS, maar ik hou van hun turnstersquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kiezen tussen België en Verenigde Staten
Als het goed is niet, al hebben ze wel een keer illegaal 13 jarigen gestuurd en gelogen dat ze 15/16 warenquote:
Ja, die slik ik dan maar even. Ik ga voor België omdat ik een afschuwelijke hekel heb aan de verafgoding van de VS turnsters.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Over het algemeen altijd België over de VS, maar ik hou van hun turnsters
quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Als het goed is niet, al hebben ze wel een keer illegaal 13 jarigen gestuurd en gelogen dat ze 15/16 waren
Ik zou ook een hekel hebben aan verafgoding van VS turnsters als ik de sport niet zou snappen, maar turnliefhebbers verafgoden wereldklasse turnsters nou eenmaalquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, die slik ik dan maar even. Ik ga voor België omdat ik een afschuwelijke hekel heb aan de verafgoding van de VS turnsters.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, die slik ik dan maar even. Ik ga voor België omdat ik een afschuwelijke hekel heb aan de verafgoding van de VS turnsters.
Niet alleen turnliefhebbers hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zou ook een hekel hebben aan verafgoding van VS turnsters als ik de sport niet zou snappen, maar turnliefhebbers verafgoden wereldklasse turnsters nou eenmaal
Het is ontzettend goed maar we krijgen er vaak ook die Amerikaanse manier van doen erbij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zou ook een hekel hebben aan verafgoding van VS turnsters als ik de sport niet zou snappen, maar turnliefhebbers verafgoden wereldklasse turnsters nou eenmaal
Ja da's waar, daar ben ik misschien een beetje numb voor geworden omdat ik daar door NCAA turnen steeds meer aan gewend ben geraaktquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ontzettend goed maar we krijgen er vaak ook die Amerikaanse manier van doen erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |