quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Aaaah ja Downie mag ook wel eens die Olympische plakzou zeer terecht zijn
Maar ik denk dat ik dan wel Derwael voor Qui zou vervangen puur omdat ik niet zo veel met de Chineesjes heb
Vgm was dit de enige individuele medaillekans voor de hele Franse ploegquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:26 schreef Moira het volgende:
Doet Ait Said ook op sprong mee deze keer? (ik kan ook linkjes in OP klikken hoor maar misschien weet iemand het uit z'n hoofd)
oeferdepoefjes, rip Frankrijk in Frankrijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:27 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vgm was dit de enige individuele medaillekans voor de hele Franse ploeg
Nog wel wat fluctuaties mogelijk dus, erg leukquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:42 schreef Moira het volgende:
Allright dan maar weer door naar de superieure tak van de sport
Overzichtje vrouwen brug finale
Kwalificatiescores + reserves (reserves turnen niet mee maar wilde ff laten zien dat onze Veerman daar dus achter Biles en Andrade staat):
[ afbeelding ]
Notabele score uit teamfinale:
Rebecca Downie 14.933
Alice D'Amato 14.633
Sunisa Lee 14.566
Qiyuan Qui 14.300
Notabele scores uit meerkampfinale:
Kaylia Nemour 15.533
Sunisa Lee 14.866
Alice D'Amato 14.800
Bedankt enige persoon die het wat zegtquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nog wel wat fluctuaties mogelijk dus, erg leuk
Goeie posts
Ik heb niet veel met Sunisa. Naast Biles gun ik alleen Carey. Al vind ik de goat-act van Simone wel wat vermoeiend nu.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Sunisa verdient wel alle individuele medailles die ze krijgt hoor![]()
Careyquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met Sunisa. Naast Biles gun ik alleen Carey. Al vind ik de goat-act van Simone wel wat vermoeiend nu.
Ja ik weet dat wij het hier niet op eens wordenquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:45 schreef Moira het volgende:
[..]
CareyNee ik heb absoluut veel meer met Suni dan met Jade lol
Ik ben alweer vergeten wat jij dan met Jade hebtquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik weet dat wij het hier niet op eens worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |