Oh ik wil nog wel ff het Algerijnse en Filipijnse volkslied horen zoquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het weer, op naar het fietsen
Gouden plakken in meervoud jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:14 schreef Ama het volgende:
Vandaag laatste gouden plak voor Simone? En hopelijk ook nog een tweede of derde plek voor Jordan.
Oh wacht ze moet nog twee keer vandaag.
Ik heb geen meetings meer vandaag dus ik kan hopelijk ongestoord mijn werkdag negerenquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:30 schreef koffieleuk het volgende:
Ik laat me graag verassen met hoogrek en balk![]()
Kan toch niet anders dat Zou JingyuanGod wint op brug.
Moet helaas vloer missen
Dat zou dan tweede worden voor Jordan toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Gouden plakken in meervoud jaof er moet zoiets misgaan als in 2016 dat ze valt en alsnog zilver/brons krijgt ipv goud
En yaaaass individuele medaille voor Jordan
Neequote:Op maandag 5 augustus 2024 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand zich afgemeld voor balk? Stream zegt 'met Sanne Wevers'
Voor wie? Want Simone hint al dat ze wellicht nog 1x keer in 2028 wil gaan omdat het in eigen land is. En ze haalt nu ook steeds gouden plakken dus waarom ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:37 schreef kilon het volgende:
Vloer als laatste onderdeel van de Spelen. Het moet zo zijn. Wat een (mogelijk) einde van de carrière zou dat kunnen worden.
Het zou me niet verbazen als Biles dan stopt. Of een pauze inlast.quote:
Zie bericht boven je.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:39 schreef kilon het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Biles dan stopt. Of een pauze inlast.
Waarom niet? Er doen nu ook meiden mee van 32.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
never say never zegt ze, erg realistisch is het niet.
Maar Biles gaat niet nog 4 jaar door om mee te doen die zal enkel doorgaan als ze denkt over 4 jaar nog om het goud te kunnen strijden en zelfs dan is het de vraag of je zo'n opoffering nog gaat doen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom niet? Er doen nu ook meiden mee van 32.
Lijkt me ook dat die in eigen land nog wel 1x wil schitteren en kan me niet voorstellen dat die over 4 jaar niet het team haalt (misschien is individueel dan de sjeu er wel af om nog op alle onderdelen goud te halen, maar dat kan ook nog steeds zomaar dat dat wel moet lukken)quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor wie? Want Simone hint al dat ze wellicht nog 1x keer in 2028 wil gaan omdat het in eigen land is. En ze haalt nu ook steeds gouden plakken dus waarom ook niet.
NOSquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand zich afgemeld voor balk? Stream zegt 'met Sanne Wevers'
HBO in dit geval.quote:
En dat lijkt je onrealistisch omdat?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
die zal enkel doorgaan als ze denkt over 4 jaar nog om het goud te kunnen strijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |