Als je de methodes van een coach niet fijn vindt, neem je een andere coach. Misschien wel iets te simpel gebracht, maar zo is het wel. En je hoeft maar één of twee sneeuwvlokjes te hebben die niets kunnen verdragen die op de hype springen om een coach heel veel problemen te bezorgen. Het begon als een legitieme beweging, maar inmiddels geloof ik 99% van de verhalen niet meer.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Wat ik zeg, als grensoverschrijdend gedrag opdondert gaat het 'gejank' erover ook weg. Valse beschuldigingen varen voornamelijk mee op de hype dat mensen nu eindelijk voor écht grensoverschrijdend gedrag uit durven komen en gehoord worden. Veruit de meeste topsporters zullen het verschil wel weten.
Dit lijkt me niet de plek om dit soort discussies nog verder te voeren, eigenlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de methodes van een coach niet fijn vindt, neem je een andere coach. Misschien wel iets te simpel gebracht, maar zo is het wel. En je hebt maar één of twee sneeuwvlokjes te hebben die niets kunnen verdragen die op de hype springen om een coach heel veel problemen te bezorgen. Het begon als een legitieme beweging, maar inmiddels geloof ik 99% van de verhalen niet meer.
Op een tv zie je maar één ding. Heb je mijn screenshot niet gezien?quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:24 schreef kilon het volgende:
[..]
Sporten voor de tv. 2021 taferelen nabootsen.
Het is een Fransoos, die weigeren dat ook als ze het wel kunnen. En de Europese tv wereld gaat daar nog in mee door Frans gewoon niet te vertalen.quote:
Ik kan terwijl we op de mannen wachten ook wel weer mijn mening geven over streams onderbreken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet de plek om dit soort discussies nog verder te voeren, eigenlijk.
Die screenshot van jou zie ik ook op 1 schermquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op een tv zie je maar één ding. Heb je mijn screenshot niet gezien?
Ontopic zou iig fijn zijnquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan terwijl we op de mannen wachten ook wel weer mijn mening geven over streams onderbreken.
Ik kan thuis niet sporten (nou ja, kan wel, maar mijn gewichten zijn te licht), en een hele pc meesjouwen is ook weer wat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:28 schreef kilon het volgende:
[..]
Die screenshot van jou zie ik ook op 1 scherm
Elk scheef teentje telt, kan letterlijk alle kanten opquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:37 schreef Moira het volgende:
Ook nog maar zo'n post voor de heren sprongfinale dan, voor iig mezelf en @:koffieleuk
Gemiddelde score voor goud/brons de afgelopen quad:
[ afbeelding ]
Kwali-scores
[ afbeelding ]
Notabele scores uit teamfinale:
Jake Jarman 15.266
Harry Hepworth 14.966
Nazar Chepurny 14.900
Igor Radivilov 14.766
Live scores: https://olympics.com/en/p(...)s-vault/fnl-000001--
Je hoort de zaal announcer best goed, die geeft ook prima commentaar volgens mijquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:41 schreef koffieleuk het volgende:
Zonder commentaar luistert ook wel gaaf
mooie pikequote:Op zondag 4 augustus 2024 16:43 schreef koffieleuk het volgende:
Tweede goud voor Carlos zou ik leuk vinden
quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Je hoort de zaal announcer best goed, die geeft ook prima commentaar volgens mijZij en die Vlaamse man hoor je altijd in de zalen
Snap ik wel jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:44 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat ja, maar je hoort de aanloop, afzet en landing heel goed. Net zoals de balk vind ik dat fijn kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |