Copium!quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:16 schreef Marcoss het volgende:
“Die 4e plaats, eigenlijk is het ook goud waard, niet?”
Zo blij dat ik de NOS stream niet kijk nuquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:16 schreef Marcoss het volgende:
Met dank aan Frankrijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:17 schreef koffieleuk het volgende:
Eerste Olympische turnmedaille voor Afrika
Zie hier waarom Nederland zo veel beter is dan België.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:16 schreef Marcoss het volgende:
Dit was Sporzaquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Zo blij dat ik de NOS stream niet kijk nuIk heb inhoudelijk commentaar van oud-turnsters
Dat 'gejank' gaat natuurlijk over als grensoverschrijdend gedrag opdondert, dus eensquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie hier waarom Nederland zo veel beter is dan België.
Hopelijk gaat dat gejank over 'grensoverdrijvend gedrag' hier ook weer even opdonderen zodat het ook zo kan blijven
Vet dat zij die titel mag dragenquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:18 schreef koffieleuk het volgende:
Überhaupt de eerste Olympische medaille voor Algerije sinds 1988 woah
Er is een zwemcoach van die onzin beschuldigd terwijl de atleten onder hem niets dan positieve woorden hebben laten vallen. Ga toch weg met die onzin joh, topsport is keihard en coaches moeten soms keihard zijn. Judo is een prachtig voorbeeld van wat alles zachtaardig aanpakken als gevolg kan hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat 'gejank' gaat natuurlijk over als grensoverschrijdend gedrag opdondert, dus eens
Wat ik zeg, als grensoverschrijdend gedrag opdondert gaat het 'gejank' erover ook weg. Valse beschuldigingen varen voornamelijk mee op de hype dat mensen nu eindelijk voor écht grensoverschrijdend gedrag uit durven komen en gehoord worden. Veruit de meeste topsporters zullen het verschil wel weten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een zwemcoach van die onzin beschuldigd terwijl de atleten onder hem niets dan positieve woorden hebben laten vallen. Ga toch weg met die onzin joh, topsport is keihard en coaches moeten soms keihard zijn. Judo is een prachtig voorbeeld van wat alles zachtaardig aanpakken als gevolg kan hebben.
Sporten voor de tv. 2021 taferelen nabootsen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:22 schreef Nattekat het volgende:
Over keihard sporten gesproken, ik zou eigenlijk ook nog moeten gaan straks, maar veel te druk sportprogramma
Da's waar, ik vind het alleen alsnog stervensirritant dat ze de toestelfinales over 3 dagen uitspreiden. Dus we hebben in het weekend maar 1 vrouwenfinale per dag, en dan de tweede helft van de vrouwenfinales (+ de leukste mannenfinales) midden op een werkdagquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:21 schreef koffieleuk het volgende:
Mannen sprong sowieso één van de leukere toestellen bij de mannen, dat wordt leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |