SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron foto)
De nederlandse estafettemannen 4x400m pakten brons op de WK indoor eerder dit jaar.
Op de vorige olympische spelen verrasten zij vriend en vijand door het zilver te veroveren.What can change the nature of a man?
quote:
quote:
Bolgodin.quote:
Ik zei nog, ik blijf positief!quote:
Meer dan een meevaller.quote:
Sow koekoekquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Blijf jij lekker in F1 volgende keer
Na die windvlaag bij het zeilen was dit het goedmakertje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij zijn gewend aan regen.
Hoi!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:04 schreef Marcoss het volgende:
Een aantal hier wilden het al opgeven voor de start gisteren!
Zo zuurquote:
Die weet van geen ophouden bohh.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
Bol sprint niet. Lijkt wel een draf genot
Ik ook, bij mn ouders op de bank die er helemaal niks om gevenquote:
quote:
Ik ook. En ik hoorde hier nog iemand in de wijk schreeuwen.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:04 schreef zorro28 het volgende:
Mannen hebben het ook prima gedaan hoor, gezien hun relatieve niveau.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. En ik hoorde hier nog iemand in de wijk schreeuwen.
Nieuw WR, ja!quote:
Graagquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:05 schreef RipCity het volgende:
Ik wil vast usa/japans/oegandees commentaar
Horen
Neequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog wat gemist bij het hinkstapspringen?
Dan wil je ook wel sneller rennen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]die 2e gozer liep alsof ie in zn broek had gepoept
is ook wel een coole kerelquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:06 schreef Redefine het volgende:
Je ziet wel hoe geliefd Bonevacia is, dat ook de Belg m even aantikt.
Dat valt mee; bij de bookmaker is ze nog steeds zwaar favoriet (1.15)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
McLaughlin heeft een GROOT probleem.
Ik ook..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:07 schreef Revanches het volgende:
Hahaha USA viesmad.
En ja ik heb geschreeuwd
47.93quote:
@capuchon_jongen kijk zo kan het ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
Mooi die felicitaties van de Belgen aan hem
Hij lijkt wel blij te zijn.quote:
Schreeuwen alles.quote:
Fuck de bookmaker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat valt mee; bij de bookmaker is ze nog steeds zwaar favoriet (1.15)
Erg mooi.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:07 schreef Revanches het volgende:
Hahaha USA viesmad.
En ja ik heb geschreeuwd
Typisch Amerikaansquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:07 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Altijd weer die chockende Amerikanen
Inderdaad, had zij meegelopen dan had Amerika hier gewoon goud.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat valt mee; bij de bookmaker is ze nog steeds zwaar favoriet (1.15)
Ziet hij van zn moeder. Hele dag op de bank liggen genotquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:07 schreef alpeko het volgende:
Heb mijn zoontje uit bed gehaald en hem de race laten zien en gezegd: “zo moet je dus lopen!”
Hij loopt nog altijd niet die luie donder van 1,5
heeft die van zijn vader.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:07 schreef alpeko het volgende:
Heb mijn zoontje uit bed gehaald en hem de race laten zien en gezegd: “zo moet je dus lopen!”
Camerabewust, Weghorsted.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ziet hij van zn moeder. Hele dag op de bank liggen genot
quote:
Mooi op koers voor plaats 4quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:09 schreef Nattekat het volgende:
Als er ้้n ding is waar ik meer geniet van chokende Amerikanen is dat een totaal onverwachtte gouden medaille voor Nederland
Dagjesmensedquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:08 schreef StephanL het volgende:
Ken die hele gast niet, maar dit is leuk
1 x goud maakt nog geen zomerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:09 schreef skysherrif het volgende:
Kunnen we een slotje op slechtste spelen ooit zetten nu?
Hij heeft de series ook niet gelopen, toch? Dus lijkt me niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Krijgt hij ook een medaille of werkt dat niet zo?
Neequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
Zou McLaughlin al een beetje zenuwachtig worden
Disclaimer: ik heb dit niet echt gedaan. Morgenochtend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:07 schreef alpeko het volgende:
Heb de NOS speciaal aangezetquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:10 schreef kilon het volgende:
Hier mag NOS echt wel een kwartier over na analyseren en ik blijf kijken
Nou ze lopen amper trager dan de Amerikanen in de seriesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij danken de regen voor deze gouden PLAK
Dan hadden ze die moeten opstellen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:09 schreef kilon het volgende:
Tuurlijk, Amerika met het A-team had ruim gewonnen.
Maar don't care
Dit is de eerste serieuze medalje na al die lollermedaljes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:09 schreef skysherrif het volgende:
Overacting Hans overactingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:10 schreef StarGazer het volgende:
Traantjes hier hoor. Wat mooi wat mooi!!!
Vooral op opmerkingen over dat alleen Nederlanders choken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:09 schreef skysherrif het volgende:
Moeten ze die maar opstellen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:09 schreef kilon het volgende:
Tuurlijk, Amerika met het A-team had ruim gewonnen.
Maar don't care
Michael Johnson was redelijk onder de indrukquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:10 schreef Dutch_view het volgende:
Heb even snel de race van alle andere zenders opgenomen![]()
BBC concludeerde al met Femke Bol we love you
Ik wil graag live de kwartfinale tafeltennis zienquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:10 schreef kilon het volgende:
Hier mag NOS echt wel een kwartier over na analyseren en ik blijf kijken
Wij kunnen het alleen met water.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou ze lopen amper trager dan de Amerikanen in de series
Bijna een kopie van afgelopen WK met de estafette voor vrouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |