Klinkt Nederlands.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk wel het meest logische.
Ja daarom.quote:
Dat is de keeperquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
Waarom heeft één speler een ander shirtje aan?
Spelverdeler.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
Dat is een libero en mag niet aanvallen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
De Hollandse School.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:55 schreef Szura het volgende:
Waarom kunnen wij nooit eens iets killen? Word daar zo schijtziek van, ook altijd die bronzen medailles die worden gemist.
Nee. Libero.quote:
Dank.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:56 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat is een libero en mag niet aanvallen.
Dat is de libero, die staat er voornamelijk voor de verdediging, alleen maar passenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
De libero is de speler in het veld met 'het andere shirtje'. Deze speler mag alleen in de achterste drie posities van het volleybalveld komen (en dus niet aan het net). De voornaamste taak van de libero is de passing en de verdediging.quote:
Voor de vorm omdat je de challenge nog hebt, heb je iets meer tijd voor de volgende set.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat je daar nog op challenged, het is niet dat die vinger er ineens niet meer is
Het is meer omdat je die challenge nog hebt. En je wat extra tijd wint naar de derde set.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat je daar nog op challenged, het is niet dat die vinger er ineens niet meer is
Maar dat is dus niet juist. De gangbare term spelverdeler die gebruikt wordt, is niet om de libero te duiden. Spelverdeler is meer een nummer 10. Heb verschillende commentatoren "spelverdeler" horen zeggen voor de niet-libero's.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De libero is de speler in het veld met 'het andere shirtje'. Deze speler mag alleen in de achterste drie posities van het volleybalveld komen (en dus niet aan het net). De voornaamste taak van de libero is de passing en de verdediging.
Dat noem ik een spelverdeler.
Spelverdeler is in volleybal degene die de aanval opzet. Die letterlijk het spel verdeelt door voor een aanval voor of achter zich of door het midden te gaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De libero is de speler in het veld met 'het andere shirtje'. Deze speler mag alleen in de achterste drie posities van het volleybalveld komen (en dus niet aan het net). De voornaamste taak van de libero is de passing en de verdediging.
Dat noem ik een spelverdeler.
Net als bij dat 3vs3 staat zo'n dj wat populair een nummertje te draaien, maar dat is dan URBAN ofzo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:58 schreef tompsv18 het volgende:
Soort discotheek waar ook af en toe een balletje wordt geslagen.
Akkoord.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spelverdeler is in volleybal degene die de aanval opzet. Die letterlijk het spel verdeelt door voor een aanval voor of achter zich of door het midden te gaan.
Bongaerts is de spelverdeler.
Spelverdeler is degene die over het algemeen de tweede bal pakt en daarmee de aanvaller aanspeelt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet juist. De gangbare term spelverdeler die gebruikt wordt, is niet om de libero te duiden. Spelverdeler is meer een nummer 10. Heb verschillende commentatoren "spelverdeler" horen zeggen voor de niet-libero's.
De libero is de verdediger en passer en dus nooit de spelverdelerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet juist. De gangbare term spelverdeler die gebruikt wordt, is niet om de libero te duiden. Spelverdeler is meer een nummer 10. Heb verschillende commentatoren "spelverdeler" horen zeggen voor de niet-libero's.
We hebben iemand nodig die uitlegt waarom. Dit is nog verwarrendere materie dan het EK voetbal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie die wel 3-2 worden voor een van de twee landen. Heb je allebei geen kut aan dus.
Fijn dat dit mysterie is opgelost.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:03 schreef Nattekat het volgende:
Ohhh, Japan heeft een gunstige loting en is verzekerd van een 3-0 winst, waardoor ze op 3 punten komen. Nederland heeft 1 punt en heeft dus 2 punten nodig uit deze wedstrijd -> 3-1 of beter.
DR is nu in principe gewoon uitgeschakeld, weet niet wat die NOS commentator lult.
Nee, DR kan net zoals Japan nog op drie punten komen en dat gaat gekeken worden naar het setratio, en als dat gelijk is naar de punten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:03 schreef Nattekat het volgende:
Ohhh, Japan heeft een gunstige loting en is verzekerd van een 3-0 winst, waardoor ze op 3 punten komen. Nederland heeft 1 punt en heeft dus 2 punten nodig uit deze wedstrijd -> 3-1 of beter.
DR is nu in principe gewoon uitgeschakeld, weet niet wat die NOS commentator lult.
Ja, WIJ waren genaaid met de loting. Andere 2 groepen hadden allebei een doodsimpele tegenstander in Kenia en Frankrijk, en bovendien moeten wij ook nog eens eerder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:03 schreef Nattekat het volgende:
Setratio kan nog net gelijk worden idd. Bij een 2e set voor NL zijn die wel effectief uitgeschakeldquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:04 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, DR kan net zoals Japan nog op drie punten komen en dat gaat gekeken worden naar het setratio, en als dat gelijk is naar de punten.
Dit is echt hogere wiskundequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:04 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, DR kan net zoals Japan nog op drie punten komen en dat gaat gekeken worden naar het setratio, en als dat gelijk is naar de punten.
Dat blije gehandjeklap ook al sta je 20 punten achter. Gezellig met de girls.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef Caland het volgende:
Is het niet dodelijk vermoeiend om na elk fucking punt in een kringetje te gaan staan
In het volleybal is het toch wel gebruikelijk dat je een aantal goede en slechte series hebt in de set.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, Nederland is weer voorsprongen aan het weggeven. Naast falen in judo toch wel echt iets typisch Nederlands.
Omdat deze ploeg geen wonderploeg is en maar net de Spelen heeft gehaald.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waarom houden wij geen dikke voorsprong vast?
De nummer 3 van groep A is sowieso al door door de eerste uitslagen en nog te spelen wedstrijden. Dus gaat het tussen B en C. Bij gelijk aantal punten gaat het eerst om setratio(ervan uitgaande dat Japan met 3-0 wint van Kenya heeft Nederland sowieso meer punten met 3-1 maar met 3-2 komen ze op punten gelijk en heeft Japan een beter setratio dus moet Japan een set verliezen tegen Kenya(dan komt het aan op puntenratio. Voor de Domicanen is het door twee keer 3-1 verlies ook voldoende om 3-1 te winnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben iemand nodig die uitlegt waarom. Dit is nog verwarrendere materie dan het EK voetbal.
Blijft ook een mentaal spelletjequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:09 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
In het volleybal is het toch wel gebruikelijk dat je een aantal goede en slechte series hebt in de set.
Het is en blijft een leuke rubriek; landen die niets te zoeken hebben op een teamsporttoernooi.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, WIJ waren genaaid met de loting. Andere 2 groepen hadden allebei een doodsimpele tegenstander in Kenia en Frankrijk, en bovendien moeten wij ook nog eens eerder.
Als je de groepsfase niet door kan komen heb je ook niets te zoeken op het podium. Tja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is en blijft een leuke rubriek; landen die niets te zoeken hebben op een teamsporttoernooi.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je de groepsfase niet door kan komen heb je ook niets te zoeken op het podium. Tja.
De afgelopen dagen inderdaad wat minderquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oja? Niks van gemerkt de afgelopen dagen. My bad.
Zeker met een beste nummer 3 systeem is dat wel kut ja, bij het damesvoetbal ook altijd. Al zijn daar op zich de beste 8 landen wel door denk ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is en blijft een leuke rubriek; landen die niets te zoeken hebben op een teamsporttoernooi.
Beste nummers 3 systeem is sowieso kut.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker met een beste nummer 3 systeem is dat wel kut ja, bij het damesvoetbal ook altijd. Al zijn daar op zich de beste 8 landen wel door denk ik.
Alsof die dames weten wat er op de roeibaan gebeurtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Ze zijn het wel lekker aan het weggeven, hopelijk kan het roeien het moraal nu herstellen.
Ik bedoel het moraal hier in het topicquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof die dames weten wat er op de roeibaan gebeurt
Je had Turkije moeten pakken, kun je alleen jezelf verwijtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
Genaaid door de loting zullen we maar zeggen.
Jij doet duidelijk niet aan sportquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Je had Turkije moeten pakken, kun je alleen jezelf verwijten
Dit is wel een hele zwakke postquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij doet duidelijk niet aan sport
Raar dat jij graag sport kijkt om Nederlanders te zien choken, maar moet jij weten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:19 schreef xzaz het volgende:
Welke sport kunnen we kijken voor de volgende choke?
Nog altijd sterker dan het "We hadden van deze ploeg moeten winnen die in 75% van de gevallen makkelijk met 3-0 over Nederland heen walst"quote:
Ja judo is voorbijquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat jij graag sport kijkt om Nederlanders te zien choken, maar moet jij weten.
Nog een zwakke post, want heel raar dat je het verloop van die pot negeertquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog altijd sterker dan het "We hadden van deze ploeg moeten winnen die in 75% van de gevallen makkelijk met 3-0 over Nederland heen walst"
Die 2-0 was een enorme fluke mede mogelijk gemaakt door Turkije dat als een natte krant speelde. Daarna kwam Turkije op gang en gooiden ze er gewoon de 3-0 in die iedereen van tevoren al verwacht had. Daar is niets rampzalig aan, tenzij je 0 verstand hebt van sporten die geen voetbal heten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Nog een zwakke post, want heel raar dat je het verloop van die pot negeert
Haha wat enorm zwak die nergens op gebaseerde persoonlijke aanvallen van jequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die 2-0 was een enorme fluke mede mogelijk gemaakt door Turkije dat als een natte krant speelde. Daarna kwam Turkije op gang en gooiden ze er gewoon de 3-0 in die iedereen van tevoren al verwacht had. Daar is niets rampzalig aan, tenzij je 0 verstand hebt van sporten die geen voetbal heten.
Ja, logica kan je niet tegenop natuurlijk, je bent meer van het dom dingen roepen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha wat enorm zwak die nergens op gebaseerde persoonlijke aanvallen van je
Toch erg grappig om dat van jou te horen, maar ga vooral door, ik genietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, logica kan je niet tegenop natuurlijk, je bent meer van het dom dingen roepen.
Het enige wat Nederland heeft weggegeven dit toernooi was deze laatste set.
Eens, daar lagen gewoon mogelijkheden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Jeetje, heftigquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Nu moet ik even denken of ik het DR nog gun omdat ik echt haat heb aan landen die ten koste van een beter land mazzelen omdat zij een goede loting hadden.
Ouderwetse chokequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:20 schreef Jonmen het volgende:
Van 4 punten voor, naar 7 punten achter.
Lol
Wie is hier het betere land, vertel het eensquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Nu moet ik even denken of ik het DR nog gun omdat ik echt haat heb aan landen die ten koste van een beter land mazzelen omdat zij een goede loting hadden.
Het lijkt eigenlijk nergens op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat deze ploeg geen wonderploeg is en maar net de Spelen heeft gehaald.
In theorie Nederland. Maar zit dicht bij elkaar. Ergo: Nederland mag hier ook nog gewoon een droom gaan slopen als wraakquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:34 schreef kilon het volgende:
[..]
Wie is hier het betere land, vertel het eens
jinxedquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:37 schreef Szura het volgende:
Voorsprong 10-8, eens kijken wat ze daarmee gaan doen!
Met hoe dingen het hele toernooi al lopen is er maar één ding mogelijk als Nederland voor staat helaas. Zou het geen jinxen willen noemen.quote:
Het gaat wel ergens omquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:45 schreef Zorro het volgende:
Kijk het gaat nergens meer om. Dan kunnen ze het ineens wel.
Allemaal juichen voor Keniaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat wel ergens om
1. Wraak
2. Kenya gaat gewoon die set pakken
Heb je na 3 wedstrijden nou nog steeds niets geleerd van te vroeg juichen?quote:
Zoals voorspeldquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze gaan het karretje van elkaar in de poep rijden
Ik had het over Celeste Plak...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je na 3 wedstrijden nou nog steeds niets geleerd van te vroeg juichen?
Dat wordt toch pas over enkele uren leukquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:57 schreef Zorro het volgende:
Schiet op want het wielrennen begint zo.
Dit lijkt mij een voorbarige teek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt toch pas over enkele uren leuk
Jij komt mogelijk van een koude kermis thuisquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk niet dat het vanuit vertrek al beslist gaat zijn. Gaat geen 4 uur duren voordat het interessant wordt, dat welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij komt mogelijk van een koude kermis thuis
Het eerste half uur met lossende Afghanen en El Salvadori is ook altijd leukquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DR heeft inderdaad nog een kleine kans.quote:
Dan had ik tenminste nog een puntje gekregenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:59 schreef PippenScottie het volgende:
Jammer. Maar dit was in de kwartfinale sowieso exit geweest.
Heb gevoelsmatig ook veel te veel volleybal gekeken de laatste week. Alleen maar verloren potjes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:59 schreef PippenScottie het volgende:
Jammer. Maar dit was in de kwartfinale sowieso exit geweest.
Nee Deominicaanse Republiek is door met dit resultaat aangezien ze meer sets gewonnen hebben dan Japan kan winnen.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:00 schreef Redefine het volgende:
Dit was wel een halve Tom Egbers met ja, jammer
Oh is 3-1 wel genoeg? Ik dacht dat ze 3-0 nodig hadden voor setratio.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:00 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Nee Deominicaanse Republiek is door met dit resultaat aangezien ze meer sets gewonnen hebben dan Japan kan winnen.
De wiskunde wijst uit dat Japan nu uitgeschakeld is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is 3-1 wel genoeg? Ik dacht dat ze 3-0 nodig hadden.
3-1 is genoegquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is 3-1 wel genoeg? Ik dacht dat ze 3-0 nodig hadden voor setratio.
Ja ik had niet zitten rekenen, ik liet mij leiden door figuren die zeiden dat ze 3-0 nodig hadden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De wiskunde wijst uit dat Japan nu uitgeschakeld is.
Dit was een gevalletje slechter dan verwacht. Nederland had deze gewoon moeten winnen. Met deze loting was kwartfinale sowieso wel behoorlijk onwaarschijnlijk, maar DR heeft daar eigenlijk nog minder te zoeken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was toch een gevalletje ‘knap dat ze zich gekwalificeerd hadden’.
Voor medaillekansen moeten we naar hockey (mag niet missen), waterpolo en handbal (die wordt heeeul spannend)
Volgens mij komen ze met 3-1 op gelijke hoogte met Japan met een -2. Als het op puntenratio aankomt is de uitslag bij Japan-Kenya van belang als het om gewonnen sets draait hebben ze er 1 meer dan Japan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is 3-1 wel genoeg? Ik dacht dat ze 3-0 nodig hadden voor setratio.
Ze komen nu op 3 punten, Japan staat na de wedstrijd tegen Kenia ook op 3 punten. Dan staat DR op 5:7 en Japan op 4:6 qua ratio, en dan is 5:7 beter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik had niet zitten rekenen, ik liet mij leiden door figuren die zeiden dat ze 3-0 nodig hadden.
Je had deze wedstrijd gewoon niet 3 sets op rij mogen verliezen. Ik reken graag in als en dans, maar dan moet er wel een goed resultaat tegenover staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:04 schreef PippenScottie het volgende:
Die wedstrijd tegen Turkije had nog net de andere kant op kunnen vallen. Dan speel je misschien toch wat losser. Maar als, als, als. Helaas, volgende keer beter
Ah ja 5-7 > 4-6 inderdaad. Dan zijn ze wel door jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:03 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze met 3-1 op gelijke hoogte met Japan met een -2. Als het op puntenratio aankomt is de uitslag bij Japan-Kenya van belang als het om gewonnen sets draait hebben ze er 1 meer dan Japan.
Japan tot dusver op 1-6 en met de verwachte 3-0 dus 4-6. Terwijl Dominicaanse republiek 2x 3-1 verloren heeft en nu 3-1 winst en dus op 7-5 komt.
Dit wordt een kansloze 3-0 winst voor Japan, waarom zou je dit willen zien?quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
De dames hebben hun nageltjes ook weer mooi in kleur gelakt. @:wimderon
Het is een heel solide team, maar je mist een absolute wereldtopper waar je altijd naartoe kunt setten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb bij de Nederlandse volleybaldames al 10 jaar het gevoel dat we te groot zijn voor het servet en te klein voor het tafellaken, en dat wordt keer op keer wel bewezen eigenlijk.
Te makkelijk, als dit ook de evaluatie van Volleybalbond wordt dan gaat er nooit verbetering komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:04 schreef PippenScottie het volgende:
Die wedstrijd tegen Turkije had nog net de andere kant op kunnen vallen. Dan speel je misschien toch wat losser. Maar als, als, als. Helaas, volgende keer beter
Welke wedstrijd was dat?quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:09 schreef koffieleuk het volgende:
Set waar ik nu naar zit te kijken nu op 33-34
Uiteindelijk 38-36
Brazilië tegen Polen bij de dames, laatste wedstrijd poulefase. Tweede set was 38-36 voor BRA lees ik.quote:
Zo verrassend is het toch niet dat Japan het goed doet? Wonnen bijna de Neesjuns Liek nog niet zo lang geleden.quote:
Die waren wel matig begonnen aan dit toernooiquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo verrassend is het toch niet dat Japan het goed doet? Wonnen bijna de Neesjuns Liek nog niet zo lang geleden.
Ja dat was ontsnappen voor gevorderden.quote:
3 poules hequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef Szura het volgende:
Krijgen we nou straks nog een keer Italië - Turkije, dom schema
Mja als je ziet dat in sommige sporten veel prutsers mogen meedoen, zou je hier toch ook wel met 16 teams kunnen startenquote:
Tsja alleen herenvoetbal heeft 16 teams en dat kan alleen omdat ze steeds 2 potjes tegelijk doen. Alle andere teamsporten hebben 12 teams (en waterpolo zelfs maar 10 bij de dames)quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Mja als je ziet dat in sommige sporten veel prutsers mogen meedoen, zou je hier toch ook wel met 16 teams kunnen starten
Voetbal kunnen we eruit gooienquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja alleen herenvoetbal heeft 16 teams en dat kan alleen omdat ze steeds 2 potjes tegelijk doen. Alle andere teamsporten hebben 12 teams (en waterpolo zelfs maar 10 bij de dames)
Viel mij ook op. Die sport is echt enorm geëvolueerd. Was genieten bij VS Polen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tering wat gaat het hard bij de mannen. Laatste jaren eigenlijk alleen maar het Nederlands damesteam in actie gezien, maar dit was wel even andere koek. Wat een servicegeweld ook.
Jammer. Wel hoog niveau zeg.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:08 schreef Szura het volgende:
Brazilië netfout en een gemiste smash vanaf 8-9, dit is gespeeld
VS finalist
Ik heb de HBO app op tv dus ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:27 schreef Shreyas het volgende:
Wordt de finale Frankrijk - Polen op televisie uitgezonden?
NOS gaat dit uitzenden zeggen zequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:27 schreef Shreyas het volgende:
Gaat nu beginnen en de NOS is er bij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:27 schreef Shreyas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |