De wiskunde wijst uit dat Japan nu uitgeschakeld is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is 3-1 wel genoeg? Ik dacht dat ze 3-0 nodig hadden.
3-1 is genoegquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is 3-1 wel genoeg? Ik dacht dat ze 3-0 nodig hadden voor setratio.
Ja ik had niet zitten rekenen, ik liet mij leiden door figuren die zeiden dat ze 3-0 nodig hadden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De wiskunde wijst uit dat Japan nu uitgeschakeld is.
Dit was een gevalletje slechter dan verwacht. Nederland had deze gewoon moeten winnen. Met deze loting was kwartfinale sowieso wel behoorlijk onwaarschijnlijk, maar DR heeft daar eigenlijk nog minder te zoeken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was toch een gevalletje ‘knap dat ze zich gekwalificeerd hadden’.
Voor medaillekansen moeten we naar hockey (mag niet missen), waterpolo en handbal (die wordt heeeul spannend)
Volgens mij komen ze met 3-1 op gelijke hoogte met Japan met een -2. Als het op puntenratio aankomt is de uitslag bij Japan-Kenya van belang als het om gewonnen sets draait hebben ze er 1 meer dan Japan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is 3-1 wel genoeg? Ik dacht dat ze 3-0 nodig hadden voor setratio.
Ze komen nu op 3 punten, Japan staat na de wedstrijd tegen Kenia ook op 3 punten. Dan staat DR op 5:7 en Japan op 4:6 qua ratio, en dan is 5:7 beter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik had niet zitten rekenen, ik liet mij leiden door figuren die zeiden dat ze 3-0 nodig hadden.
Je had deze wedstrijd gewoon niet 3 sets op rij mogen verliezen. Ik reken graag in als en dans, maar dan moet er wel een goed resultaat tegenover staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:04 schreef PippenScottie het volgende:
Die wedstrijd tegen Turkije had nog net de andere kant op kunnen vallen. Dan speel je misschien toch wat losser. Maar als, als, als. Helaas, volgende keer beter
Ah ja 5-7 > 4-6 inderdaad. Dan zijn ze wel door jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:03 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze met 3-1 op gelijke hoogte met Japan met een -2. Als het op puntenratio aankomt is de uitslag bij Japan-Kenya van belang als het om gewonnen sets draait hebben ze er 1 meer dan Japan.
Japan tot dusver op 1-6 en met de verwachte 3-0 dus 4-6. Terwijl Dominicaanse republiek 2x 3-1 verloren heeft en nu 3-1 winst en dus op 7-5 komt.
Dit wordt een kansloze 3-0 winst voor Japan, waarom zou je dit willen zien?quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
De dames hebben hun nageltjes ook weer mooi in kleur gelakt. @:wimderon
Het is een heel solide team, maar je mist een absolute wereldtopper waar je altijd naartoe kunt setten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb bij de Nederlandse volleybaldames al 10 jaar het gevoel dat we te groot zijn voor het servet en te klein voor het tafellaken, en dat wordt keer op keer wel bewezen eigenlijk.
Te makkelijk, als dit ook de evaluatie van Volleybalbond wordt dan gaat er nooit verbetering komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:04 schreef PippenScottie het volgende:
Die wedstrijd tegen Turkije had nog net de andere kant op kunnen vallen. Dan speel je misschien toch wat losser. Maar als, als, als. Helaas, volgende keer beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |