Ik had het over Celeste Plak...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je na 3 wedstrijden nou nog steeds niets geleerd van te vroeg juichen?
Dat wordt toch pas over enkele uren leukquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:57 schreef Zorro het volgende:
Schiet op want het wielrennen begint zo.
Dit lijkt mij een voorbarige teek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt toch pas over enkele uren leuk
Jij komt mogelijk van een koude kermis thuisquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk niet dat het vanuit vertrek al beslist gaat zijn. Gaat geen 4 uur duren voordat het interessant wordt, dat welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij komt mogelijk van een koude kermis thuis
Het eerste half uur met lossende Afghanen en El Salvadori is ook altijd leukquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DR heeft inderdaad nog een kleine kans.quote:
Dan had ik tenminste nog een puntje gekregenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:59 schreef PippenScottie het volgende:
Jammer. Maar dit was in de kwartfinale sowieso exit geweest.
Heb gevoelsmatig ook veel te veel volleybal gekeken de laatste week. Alleen maar verloren potjes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:59 schreef PippenScottie het volgende:
Jammer. Maar dit was in de kwartfinale sowieso exit geweest.
Nee Deominicaanse Republiek is door met dit resultaat aangezien ze meer sets gewonnen hebben dan Japan kan winnen.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:00 schreef Redefine het volgende:
Dit was wel een halve Tom Egbers met ja, jammer
Oh is 3-1 wel genoeg? Ik dacht dat ze 3-0 nodig hadden voor setratio.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:00 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Nee Deominicaanse Republiek is door met dit resultaat aangezien ze meer sets gewonnen hebben dan Japan kan winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |