Als je de groepsfase niet door kan komen heb je ook niets te zoeken op het podium. Tja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is en blijft een leuke rubriek; landen die niets te zoeken hebben op een teamsporttoernooi.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je de groepsfase niet door kan komen heb je ook niets te zoeken op het podium. Tja.
De afgelopen dagen inderdaad wat minderquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oja? Niks van gemerkt de afgelopen dagen. My bad.
Zeker met een beste nummer 3 systeem is dat wel kut ja, bij het damesvoetbal ook altijd. Al zijn daar op zich de beste 8 landen wel door denk ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is en blijft een leuke rubriek; landen die niets te zoeken hebben op een teamsporttoernooi.
Beste nummers 3 systeem is sowieso kut.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker met een beste nummer 3 systeem is dat wel kut ja, bij het damesvoetbal ook altijd. Al zijn daar op zich de beste 8 landen wel door denk ik.
Alsof die dames weten wat er op de roeibaan gebeurtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Ze zijn het wel lekker aan het weggeven, hopelijk kan het roeien het moraal nu herstellen.
Ik bedoel het moraal hier in het topicquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof die dames weten wat er op de roeibaan gebeurt
Je had Turkije moeten pakken, kun je alleen jezelf verwijtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
Genaaid door de loting zullen we maar zeggen.
Jij doet duidelijk niet aan sportquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Je had Turkije moeten pakken, kun je alleen jezelf verwijten
Dit is wel een hele zwakke postquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij doet duidelijk niet aan sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |