Raar dat jij graag sport kijkt om Nederlanders te zien choken, maar moet jij weten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:19 schreef xzaz het volgende:
Welke sport kunnen we kijken voor de volgende choke?
Nog altijd sterker dan het "We hadden van deze ploeg moeten winnen die in 75% van de gevallen makkelijk met 3-0 over Nederland heen walst"quote:
Ja judo is voorbijquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat jij graag sport kijkt om Nederlanders te zien choken, maar moet jij weten.
Nog een zwakke post, want heel raar dat je het verloop van die pot negeertquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog altijd sterker dan het "We hadden van deze ploeg moeten winnen die in 75% van de gevallen makkelijk met 3-0 over Nederland heen walst"
Die 2-0 was een enorme fluke mede mogelijk gemaakt door Turkije dat als een natte krant speelde. Daarna kwam Turkije op gang en gooiden ze er gewoon de 3-0 in die iedereen van tevoren al verwacht had. Daar is niets rampzalig aan, tenzij je 0 verstand hebt van sporten die geen voetbal heten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Nog een zwakke post, want heel raar dat je het verloop van die pot negeert
Haha wat enorm zwak die nergens op gebaseerde persoonlijke aanvallen van jequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die 2-0 was een enorme fluke mede mogelijk gemaakt door Turkije dat als een natte krant speelde. Daarna kwam Turkije op gang en gooiden ze er gewoon de 3-0 in die iedereen van tevoren al verwacht had. Daar is niets rampzalig aan, tenzij je 0 verstand hebt van sporten die geen voetbal heten.
Ja, logica kan je niet tegenop natuurlijk, je bent meer van het dom dingen roepen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha wat enorm zwak die nergens op gebaseerde persoonlijke aanvallen van je
Toch erg grappig om dat van jou te horen, maar ga vooral door, ik genietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, logica kan je niet tegenop natuurlijk, je bent meer van het dom dingen roepen.
Het enige wat Nederland heeft weggegeven dit toernooi was deze laatste set.
Eens, daar lagen gewoon mogelijkheden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Je had Turkije moeten pakken, kun je alleen jezelf verwijten
Helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Je had Turkije moeten pakken, kun je alleen jezelf verwijten
Jeetje, heftigquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Nu moet ik even denken of ik het DR nog gun omdat ik echt haat heb aan landen die ten koste van een beter land mazzelen omdat zij een goede loting hadden.
Ouderwetse chokequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:20 schreef Jonmen het volgende:
Van 4 punten voor, naar 7 punten achter.
Lol
Wie is hier het betere land, vertel het eensquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Nu moet ik even denken of ik het DR nog gun omdat ik echt haat heb aan landen die ten koste van een beter land mazzelen omdat zij een goede loting hadden.
Het lijkt eigenlijk nergens op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat deze ploeg geen wonderploeg is en maar net de Spelen heeft gehaald.
In theorie Nederland. Maar zit dicht bij elkaar. Ergo: Nederland mag hier ook nog gewoon een droom gaan slopen als wraakquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:34 schreef kilon het volgende:
[..]
Wie is hier het betere land, vertel het eens
jinxedquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:37 schreef Szura het volgende:
Voorsprong 10-8, eens kijken wat ze daarmee gaan doen!
Met hoe dingen het hele toernooi al lopen is er maar één ding mogelijk als Nederland voor staat helaas. Zou het geen jinxen willen noemen.quote:
Het gaat wel ergens omquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:45 schreef Zorro het volgende:
Kijk het gaat nergens meer om. Dan kunnen ze het ineens wel.
Allemaal juichen voor Keniaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat wel ergens om
1. Wraak
2. Kenya gaat gewoon die set pakken
Heb je na 3 wedstrijden nou nog steeds niets geleerd van te vroeg juichen?quote:
Zoals voorspeldquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze gaan het karretje van elkaar in de poep rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |