Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Ik.heb eens per ongeluk burrata gekochtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik koop dan de egkte en dan weer eens de neppe![]()
![]()
Wasda?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ik.heb eens per ongeluk burrata gekochtLach met een schone bips![]()
Tiswat he. Ik weet niet wat erger is, dat je het een kut TT vindt of dat je zo snel mogelijk wil openen met dezelfde TT.quote:![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ik.heb eens per ongeluk burrata gekocht![]()
![]()
JIJ
![]()
Om te smeren bedoel je? Vind Mozzarella best lekker, op een pizza. Maar zo om te eten sowieso niet. Te weinig smaak vergeleken met onze eigen kazen.quote:Lach met een schone bips![]()
Mozzarella vind ik net kauwgom.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Om te smeren bedoel je? Vind Mozzarella best lekker, op een pizza. Maar zo om te eten sowieso niet. Te weinig smaak vergeleken met onze eigen kazen.![]()
ja of dat mensen alleen maar komen om te snerenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Tiswat he. Ik weet niet wat erger is, dat je het een kut TT vindt of dat je zo snel mogelijk wil openen met dezelfde TT.![]()
![]()
![]()
Hm. Meestal vind ik de lactacyd waardige posts waar jij eigenlijk alleen maar mee komt nog iets erger. Maar dat vroeg je niet. Dus in dit geval ga ik toch voor de TT zelf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Tiswat he. Ik weet niet wat erger is, dat je het een kut TT vindt of dat je zo snel mogelijk wil openen met dezelfde TT.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Misschien nickchange naar MozzarAmy aanvragen
Ok, zo te zien is het tijd voor mij om te gaan
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Hm. Meestal vind ik de lactacyd waardige posts waar jij eigenlijk alleen maar mee komt nog iets erger. Maar dat vroeg je niet. Dus in dit geval ga ik toch voor de TT zelf.![]()
![]()
Dat is inderdaad naar!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja of dat mensen alleen maar komen om te sneren![]()
![]()
![]()
Gelukkig doet @Shii dat niet
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien nickchange naar MozzarAmy aanvragen
Ok, zo te zien is het tijd voor mij om te gaan![]()
Hoopte eigenlijk dat je stiekem Ella heette♡♡♡♡![]()
Doe toch eens lief tegen een ander....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Hm. Meestal vind ik de lactacyd waardige posts waar jij eigenlijk alleen maar mee komt nog iets erger. Maar dat vroeg je niet. Dus in dit geval ga ik toch voor de TT zelf.
De passieve agressie hier![]()
Maar ja vind jullie allemaal leuk wel, en dus kom maar met de "wij jou niet posts"
Lach met een schone bips![]()
Kijk maar eens goed in de spiegel met je achterbakse sneaky in de zeik nemen van anderen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja of dat mensen alleen maar komen om te sneren![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas, dat is niet mijn echte naamquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Hoopte eigenlijk dat je stiekem Ella heette
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Shii, laat het gaan. Is niet nodig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed in de spiegel met je achterbakse sneaky in de zeik nemen van anderen.Lach met een schone bips![]()
Ik ken jou helemaal niet goed en heb geen mening over jou maar vind het knap dat je dit over mij vindt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Hm. Meestal vind ik de lactacyd waardige posts waar jij eigenlijk alleen maar mee komt nog iets erger. Maar dat vroeg je niet. Dus in dit geval ga ik toch voor de TT zelf.![]()
Lieverd, quote dan het bericht waar ik op reageer ook. Als er iets passief agressief was....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe toch eens lief tegen een ander....
Maar ja vind jullie allemaal leuk wel, en dus kom maar met de "wij jou niet posts"
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je noemde me net nog een zeikwijfquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe toch eens lief tegen een ander....
Gelukkig wist ik wie het zei
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed in de spiegel met je achterbakse sneaky in de zeik nemen van anderen.♡♡♡♡![]()
Weet je hoeveel ik dan inmiddels alweer moet quotenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Lieverd, quote dan het bericht waar ik op reageer ook. Als er iets passief agressief was....![]()
Ik snap de haat soms gewoon niet onderling hier, die van op het 1 of andere moment kan ontbranden. Gaat soms weken goed, en ineens... Poef...Lach met een schone bips![]()
Ja maar was ook wel terecht wel, dat je zijn mozzarella niet wil...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je noemde me net nog een zeikwijf
Gelukkig wist ik wie het zei
stop met deze sneren..... als iets je niet aanstaat zet je een trquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed in de spiegel met je achterbakse sneaky in de zeik nemen van anderen.
kan @SwJ beoordelen of het wel of niet iemand in de zeik nemen is.
Maar stop met deze onzin.
Misschien elkaar negeren een idee? Kweenie. Doe ik ook met posts waar ik geen zin in heb.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
stop met deze sneren..... als iets je niet aanstaat zet je een tr
kan @:swj beoordelen of het wel of niet iemand in de zeik nemen is.
Maar stop met deze onzin.Lach met een schone bips![]()
hilarisch ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
stop met deze sneren..... als iets je niet aanstaat zet je een tr
kan @:swj beoordelen of het wel of niet iemand in de zeik nemen is.
Maar stop met deze onzin.![]()
Zeikerd ben je ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar was ook wel terecht wel, dat je zijn mozzarella niet wil...![]()
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Klopt ook wel, maar komt ook wel door jou. Iedere ochtend me eerst naar de douche sturen dat vieze ding eerst te wassenquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar was ook wel terecht wel, dat je zijn mozzarella niet wil...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je hoeveel ik dan inmiddels alweer moet quoten![]()
Ik snap de haat soms gewoon niet onderling hier, die van op het 1 of andere moment kan ontbranden. Gaat soms weken goed, en ineens... Poef...
ik reageer amper op haar. Echter hoor ik dan terug dat ze in dm zit te klagen over me.. en komt ze regelmatig sneren. Heb ik ook geen zin in..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Misschien elkaar negeren een idee? Kweenie. Doe ik ook met posts waar ik geen zin in heb.
ze moet me gewoon met rust laten. Meer vraag ik niet.Smile, it's free therapy.![]()
Beats per second?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben weer vergeten waar bps70 v stond.. iets met muziek geloof ikLemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Vandaar die hoge waterrekening van jouquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maar komt ook wel door jou. Iedere ochtend me eerst naar de douche sturen dat vieze ding eerst te wassen
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ja offff een heel gekke gedachte misschien, en dat zal wellicht voor iedereen gelden. Misschien moet iedereen alles online niet al te serieus nemen. Dingen die hier gezegd/gedaan worden zelfs als het in DM gebeurt op zo'n manier getuigd alleen van basisschoolniveau sorry dat ik het zo zeg voor degenen die het ook lezen en zich aangesproken voelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik reageer amper op haar. Echter hoor ik dan terug dat ze in dm zit te klagen over me.. en komt ze regelmatig sneren. Heb ik ook geen zin in..
ze moet me gewoon met rust laten. Meer vraag ik niet.
Maar dit is het internet, dit is geen echt leven. Waarom je opwinden over wat een ander zegt? Laat lekker gaan en reageer niet. Ik snap er echt geen kut meer van
Hier ga ik een TR voor zetten. Dan weet je dat alvast. Ik houd niet van dit soort beschuldigingen. Ik ben heel erg benieuwd bij wie ik in DM over jou zit te klagen en van wie je dat hebt gehoord. Wat een onzin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik reageer amper op haar. Echter hoor ik dan terug dat ze in dm zit te klagen over me.. en komt ze regelmatig sneren. Heb ik ook geen zin in..
ze moet me gewoon met rust laten. Meer vraag ik niet.![]()
Ja sorry, je liet nogal wat klei achter die aangekoekt was..... Owww Die ging wel heel ver over randjequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vandaar die hoge waterrekening van jou![]()
Sorry
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Excuses aanvaard! (snap toch niet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry, je liet nogal wat klei achter die aangekoekt was..... Owww Die ging wel heel ver over randje![]()
Sorry)
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Dat was van je pottenbakles, daarna de gootsteen schoonmaken na je weg was dat was een hel!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Excuses aanvaard! (snap toch niet wat je bedoelt)
ik vind het gewoon achterbaks....precies om wat jij zegt.. basisschoolniveau. Dingen worden hier, weet jij ook, vaak totaal uit zijn verband gehaald, anders opgevat, vaak persoonlijk opgevat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja offff een heel gekke gedachte misschien, en dat zal wellicht voor iedereen gelden. Misschien moet iedereen alles online niet al te serieus nemen. Dingen die hier gezegd/gedaan worden zelfs als het in DM gebeurt op zo'n manier getuigd alleen van basisschoolniveau sorry dat ik het zo zeg voor degenen die het ook lezen en zich aangesproken voelen.
Maar dit is het internet, dit is geen echt leven. Waarom je opwinden over wat een ander zegt? Laat lekker gaan en reageer niet. Ik snap er echt geen kut meer van
Kun je daar niet goed tegen is het wellicht handiger om uit DTS te blijven.
Ik wind me er niet over op maar zeg er soms wel wat van omdat ik het zure gezeur dan wel zat ben![]()
Als ik zurigheid wil ga ik me wel een kopje azijn drinken
Het is wel lekker weer he. Boh.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
je grote vriend zal wel mee zitten te lezen..... mag geen dm openbaren hier dat weet jij net als ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Hier ga ik een TR voor zetten. Dan weet je dat alvast. Ik houd niet van dit soort beschuldigingen. Ik ben heel erg benieuwd bij wie ik in DM over jou zit te klagen en van wie je dat hebt gehoord. Wat een onzin.
je gaat op de foe
Achterbaks is dat je zegt dat ik over jou in DM zit te klagen. Ongefundeerde beschuldigingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik vind het gewoon achterbaks....precies om wat jij zegt.. basisschoolniveau. Dingen worden hier, weet jij ook, vaak totaal uit zijn verband gehaald, anders opgevat, vaak persoonlijk opgevat.
Ik wind me er niet over op maar zeg er soms wel wat van omdat ik het zure gezeur dan wel zat ben![]()
Als ik zurigheid wil ga ik me wel een kopje azijn drinken![]()
Dat is niet zozeer wat ik zeg, wat ik eigenlijk zei is... Negeer gewoon iets als het je niet aanstaat om op te antwoorden. Weet je hoe vaak ik dat doe? En ik denk heel veel mensen op dit forum. En dan loopt een topic gewoon weer verder zonder de vlam in de panquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik vind het gewoon achterbaks....precies om wat jij zegt.. basisschoolniveau. Dingen worden hier, weet jij ook, vaak totaal uit zijn verband gehaald, anders opgevat, vaak persoonlijk opgevat.
Als ik zurigheid wil ga ik me wel een kopje azijn drinken
Pottenbakken lijkt me best wel leuk om als date te doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat was van je pottenbakles, daarna de gootsteen schoonmaken na je weg was dat was een hel!
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Wie is mijn grote vriend?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je grote vriend zal wel mee zitten te lezen..... mag geen dm openbaren hier dat weet jij net als ik.
je gaat op de foe![]()
Oh een beetje wat de wereld met Israël doet dus?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is niet zozeer wat ik zeg, wat ik eigenlijk zei is... Negeer gewoon iets als het je niet aanstaat om op te antwoorden. Weet je hoe vaak ik dat doe? En ik denk heel veel mensen op dit forum. En dan loopt een topic gewoon weer verder zonder de vlam in de pan
Ook gewoon negeren.... zou dat niet helpen? 3 posts later is iedereen het weer vergeten en gaat door. Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Achterbaks is dat je zegt dat ik over jou in DM zit te klagen. Ongefundeerde beschuldigingen.Lach met een schone bips![]()
Negeren is uiteraard een prima manier!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is niet zozeer wat ik zeg, wat ik eigenlijk zei is... Negeer gewoon iets als het je niet aanstaat om op te antwoorden. Weet je hoe vaak ik dat doe? En ik denk heel veel mensen op dit forum. En dan loopt een topic gewoon weer verder zonder de vlam in de pan
En tegelijk lijkt het me ook niet oké dat sommige mensen achterbaks sneren.♡♡♡♡![]()
Gelukkig sneren we ALLEMAAL, ook de mensen die menen het niet te doen.
Het gaat mij erom hoe ik hier word neergezet en dat kan ik echt niet negeren. Dat doet me wel wat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook gewoon negeren.... zou dat niet helpen? 3 posts later is iedereen het weer vergeten en gaat door. Ik snap het niet.![]()
ALLEMAALquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:19 schreef aeque het volgende:
Gelukkig sneren we ALLEMAAL, ook de mensen die menen het niet te doen.Smile, it's free therapy.![]()
Haaiii .......Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Maar dan kun je beter een TR zetten en verder negeren?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Negeren is uiteraard een prima manier!
En tegelijk lijkt het me ook niet oké dat sommige mensen achterbaks sneren.
Ik heb iig nooit zin om me met dit soort discussies te bemoeien, dat moge wel duidelijk zijn, maar dat is wel lastig als het hele topic er door over genomen wordt.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
ALLEMAAL dan doel ik op @maily en @MizzezAmyquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ALLEMAAL weer lief zijn't was zo gezellie vanavond
waar we het al dagen over hebben hier![]()
Zeker. Maar niet alles hoef je over je kant te laten gaan. Er is n groot verschil tussen grappig gesneer waar dts vol mee staat of echt achterbaks op de man spelen. Als je iemand zo vreselijk stom vindt, negeer diegene dan..lijkt me zo. Beetje vreemd dat je niks mag zeggen tegen mensen die je afzeiken..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan kun je beter een TR zetten en verder negeren?
Ik heb iig nooit zin om me met dit soort discussies te bemoeien, dat moge wel duidelijk zijn, maar dat is wel lastig als het hele topic er door over genomen wordt.
[ Bericht 3% gewijzigd door HappyCharly op 03-08-2024 01:33:37 ]♡♡♡♡![]()
Je kan ook iets als een sneer opvatten. Ik ken Shii al heel lang en die zal nooit sneren of in dm achterbaks doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker. Maar niet alles hoef je over je kant te laten gaan. Er is n groot verschil tussen grappig gesneer waar dts vol mee staat of echt achterbaks op de man spelen. Als je iemand zo vreselijk stom vindt, negeer diegene dan..lijkt me zo.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik kwam juist voor shii op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook iets als een sneer opvateen. Ik ken Shii al heel lang en die zal nooit sneren of in dm achterbaks doen.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook iets als een sneer opvatten. Ik ken Shii al heel lang en die zal nooit sneren of in dm achterbaks doen.Oh oke.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Tiswat he. Ik weet niet wat erger is, dat je het een kut TT vindt of dat je zo snel mogelijk wil openen met dezelfde TT.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dit is heel lief van je dat je het voor me opneemtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook iets als een sneer opvateen. Ik ken Shii al heel lang en die zal nooit sneren of in dm achterbaks doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ALLEMAAL dan doel ik op @:maily en @:mizzezamy
waar we het al dagen over hebben hier![]()
waarom heb jij het al dagen over mij?
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ik heb het ook niet tegen jou ook al quote ik je.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Dit is heel lief van je dat je het voor me opneemtAwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vind t kut voor je
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kan het ook weer gewoon klaar zijn en we weer vieze praat gaan ventileren?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Dit is heel lief van je dat je het voor me opneemtNiet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is natuurlijk wel een beetje onduidelijk danquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet tegen jou ook al quote ik je.
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet mijn type, niks Asian in je repertoire?
Be careful what you wish forquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet mijn type, niks Asian in je repertoire?
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ik hou toch meer van de wat donkere asians, maar ze is wel cute. Kun je nog een gooi doen?quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]waarom heb jij het al dagen over mij?
![]()
Gelukkig weet ik dat jij wel tegen een stootje kanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet zou verwachten
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou toch meer van de wat donkere asians, maar ze is wel cute. Kun je nog een gooi doen?
Oh dear. Dus alleen anderen kunnen sneren. Oke.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh sneren vind je ook als ik reageer op een sneer over een kut TT? Dat is bijzonder.
Niet over doorgaan. Hier wordt altijd voor de lol over de TT gezeken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh sneren vind je ook als ik reageer op een sneer over een kut TT? Dat is bijzonder.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja wat de fuck is een donkere asian.quote:
Tis de nuance.. nét binnen de lijntjes wel..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet over doorgaan. Hier wordt altijd voor de lol over de TT gezeken.
Maar goed.. ik heb honger. Wie maakt er eten voor me
♡♡♡♡![]()
Ho nee, hij helpt mij met Amy versieren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wtf zoek je eigen fap materiaal![]()
![]()
![]()
Ik dacht het...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit! Ik roep sowieso iedere TT "KUT TT" gewoon omdat het moet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet over doorgaan. Hier wordt altijd voor de lol over de TT gezeken.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja wat de fuck is een donkere asian.Zoek wat nieuws, mijn bibliotheek is uitgeput.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Zoek wat nieuws, mijn bibliotheek is uitgeput.
Zoiets?Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ohw ik dacht omdat je een lul bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit! Ik roep sowieso iedere TT "KUT TT" gewoon omdat het moet.
met een kerstslinger of watquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ho nee, hij helpt mij met Amy versieren.
Dat kan ook los van elkaar bestaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ik dacht omdat je een lul bent.
Een beetje op elkaar reageren prima, maar ik heb het gevoel dat ik hier nu het pispaaltje ben en aangepakt wordt alsof ik een achterbakse bitch ben en daar pas ik voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dear. Dus alleen anderen kunnen sneren. Oke.![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Zoek wat nieuws, mijn bibliotheek is uitgeput.![]()
Ben jij zeker niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Een beetje op elkaar reageren prima, maar ik heb het gevoel dat ik hier nu het pispaaltje ben en aangepakt wordt alsof ik een achterbakse bitch ben en daar pas ik voor.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Je kent me beter dan dat, ik hou van jou long time... Ook al plaag ik je wel eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ik dacht omdat je een lul bent.Lach met een schone bips![]()
Wat is daar donkerder aan dan die ik plaatste?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je zou een hele goeie lesbian zijn, deze kan er mee door
Deze is ook wel "donker"?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je zou een hele goeie lesbian zijn, deze kan er mee door
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Meh niet mijn type...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze is ook wel "donker"?
[ afbeelding ]
Doe is niet zo moeilijk man.quote:
Doe ik toch ook vaak zeker tegen degene waarvan ik weet dat ze het kunnen hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je kent me beter dan dat, ik hou van jou long time... Ook al plaag ik je wel eens.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
geef dan een voorbeeld van je typequote:
maakt het zoeken voor aims makkelijkerSmile, it's free therapy.![]()
Ja, is toch genoeg dat het een vrouw is? Of naja iig lijktquote:
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kijk die SWJ even een score hebben neergezet trouwens.
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Idd. Ben ik even een paar dagen weg...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wij allemaal.
ALLEMAAL!
zonder @:JustinK loopt het zo erg uit de hand dat DTS dicht gaat![]()
![]()
Ik merk gisteren the witcher, daar noemden ze ook iemand de lepelaar
Weet niet precies waaromLemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Waarom is iedereen zo vroeg op?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:
quote:quote:quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wij allemaal.
ALLEMAAL!
zonder @:JustinK loopt het zo erg uit de hand dat DTS dicht gaat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Om 00.30 uur al vannacht, waarom omdat ik wakker gebeld werd en daarna niet meer kon slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vreemd ja dat iedereen tegelijk in dit topic vliegtWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Niks ernstigs ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om 00.30 uur al vannacht, waarom omdat ik wakker gebeld werd en daarna niet meer kon slapenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
ZO vroeg is het niet het is 9 uurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je doet anders aardig meequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vreemd ja dat iedereen tegelijk in dit topic vliegt
Helaas wel, niet iets met een ziekte of iets dergelijks maar wel heel ergquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij deze, ik ben verslaafdquote:Werewolf
Ik hou puberslaaptijden aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO vroeg is het niet het is 9 uur
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas wel, niet iets met een ziekte of iets dergelijks maar wel heel erg![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik al, zie je anders nooit zoveel postenquote:
O dat is het betere werkquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, zie je anders nooit zoveel posten![]()
Ik ga straks aan mijn opdracht werken anders komt der niks van.Werewolf
Save the best for lastquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik voelde me al enigszins genegeerd![]()
![]()
Ik let wel op, gooi de boel wel dicht als het uit de hand loopt kan jij in de avond als je even tijd hebt op je vakantie de boel rustig nakijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En bij spanningen verdwijn ikWerewolf
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik let wel op, gooi de boel wel dicht als het uit de hand loopt kan jij in de avond als je even tijd hebt op je vakantie de boel rustig nakijken.
Beter gooit hij de boel open, kan het goed door luchtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik let wel op, gooi de boel wel dicht als het uit de hand loopt kan jij in de avond als je even tijd hebt op je vakantie de boel rustig nakijken.
Ja gooi maar weer dicht DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan het nu even luchten,quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter gooit hij de boel open, kan het goed door luchten
Lurkmodus plus bolk voor de komende 5 jaar hihiWerewolf
Ow jeetje dotquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas wel, niet iets met een ziekte of iets dergelijks maar wel heel erg
Houdt niet op of welEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Knuffelquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas wel, niet iets met een ziekte of iets dergelijks maar wel heel ergWerewolf
Dit is niet het jaar van Dotquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow jeetje dot
Houdt niet op of wel![]()
![]()
![]()
There is no spoonquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Wat dat betreftquote:
Die heeft in alle jaren al zoveel voor de kiezen gehad
En toch blijft ze optimistisch
Petje af
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dotquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat dat betreft
Die heeft in alle jaren al zoveel voor de kiezen gehad
En toch blijft ze optimistisch
Petje af![]()
![]()
![]()
nee alweerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas wel, niet iets met een ziekte of iets dergelijks maar wel heel erg![]()
Hond 2 hier heeft een appel tik
Er liggen tig appels hier op het terras die hij van onder de bomen verzameld heeft
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Eet hij daar niks van?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
Er liggen tig appels hier op het terras die hij van onder de bomen verzameld heeftSmile, it's free therapy.![]()
Zeer duidelijk, de hond wil appelmoes!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
Er liggen tig appels hier op het terras die hij van onder de bomen verzameld heeft
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeer duidelijk, de hond wil appelmoes!verse
Hij lust geen appelquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeer duidelijk, de hond wil appelmoes!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat natuurlijk is
Want de pitjes zijn giftigEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daarom wil hij ook appelMOESquote:
Effe iets anders doen.
Volgens mij heb ik een punt te weinig maar daar val ik niet over.Werewolf
Das bijna onmogelijk een punt te weinigEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik krijg al jaren miljarden punten te weinig![]()
Van wat ik begrepen heb is elke minuut later een punt. Wat als het 2 minuten zijn?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
Das bijna onmogelijk een punt te weinigWerewolf
Maar je maakt er nooit een punt vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef DerRabbit het volgende:
Ik krijg al jaren miljarden punten te weinig![]()
![]()
![]()
Dan moeten het echt 2 volle minuten zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb is elke minuut later een punt. Wat als het 2 minuten zijn?
Niet 1 minuut 58Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee, ik ben hier enkel voor de lieflijke bolkjes niet voor de puntjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je maakt er nooit een punt van
Ah ok. Dat zie ik niet mobiel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moeten het echt 2 volle minuten zijn
Niet 1 minuut 58Werewolf
En even een aantal minuten wachten tot de stand is bijgewerktquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moeten het echt 2 volle minuten zijn
Niet 1 minuut 58![]()
![]()
5 geloof ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
En even een aantal minuten wachten tot de stand is bijgewerktEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bolkquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier enkel voor de lieflijke bolkjes niet voor de puntjes![]()
![]()
![]()
Gelukkig ben ik niet meer gevallen
Werewolf
jaaaa maar het heeft al geregendquote:
toch niet bij jou weer zon en blauwe lucht??Smile, it's free therapy.![]()
Zon welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaaa maar het heeft al geregend
toch niet bij jou weer zon en blauwe lucht??
Geen blauwe luchtEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je ligt nog in bedquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Even opgestaan.
Blauwe lucht, veel wolkenook en wat zon
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: