hilarisch ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
stop met deze sneren..... als iets je niet aanstaat zet je een tr
kan @:swj beoordelen of het wel of niet iemand in de zeik nemen is.
Maar stop met deze onzin.
Zeikerd ben je ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar was ook wel terecht wel, dat je zijn mozzarella niet wil...
Klopt ook wel, maar komt ook wel door jou. Iedere ochtend me eerst naar de douche sturen dat vieze ding eerst te wassenquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar was ook wel terecht wel, dat je zijn mozzarella niet wil...
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je hoeveel ik dan inmiddels alweer moet quoten![]()
Ik snap de haat soms gewoon niet onderling hier, die van op het 1 of andere moment kan ontbranden. Gaat soms weken goed, en ineens... Poef...
ik reageer amper op haar. Echter hoor ik dan terug dat ze in dm zit te klagen over me.. en komt ze regelmatig sneren. Heb ik ook geen zin in..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Misschien elkaar negeren een idee? Kweenie. Doe ik ook met posts waar ik geen zin in heb.
Beats per second?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben weer vergeten waar bps70 v stond.. iets met muziek geloof ik
Vandaar die hoge waterrekening van jouquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maar komt ook wel door jou. Iedere ochtend me eerst naar de douche sturen dat vieze ding eerst te wassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |