quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Zoek wat nieuws, mijn bibliotheek is uitgeput.
Ben jij zeker niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Een beetje op elkaar reageren prima, maar ik heb het gevoel dat ik hier nu het pispaaltje ben en aangepakt wordt alsof ik een achterbakse bitch ben en daar pas ik voor.
Je kent me beter dan dat, ik hou van jou long time... Ook al plaag ik je wel eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ik dacht omdat je een lul bent.
Wat is daar donkerder aan dan die ik plaatste?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je zou een hele goeie lesbian zijn, deze kan er mee door
Deze is ook wel "donker"?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je zou een hele goeie lesbian zijn, deze kan er mee door
Meh niet mijn type...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze is ook wel "donker"?
[ afbeelding ]
Doe is niet zo moeilijk man.quote:
Doe ik toch ook vaak zeker tegen degene waarvan ik weet dat ze het kunnen hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je kent me beter dan dat, ik hou van jou long time... Ook al plaag ik je wel eens.
geef dan een voorbeeld van je typequote:
Ja, is toch genoeg dat het een vrouw is? Of naja iig lijktquote:
quote:
Idd. Ben ik even een paar dagen weg...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wij allemaal.
ALLEMAAL!
zonder @:JustinK loopt het zo erg uit de hand dat DTS dicht gaat
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wij allemaal.
ALLEMAAL!
zonder @:JustinK loopt het zo erg uit de hand dat DTS dicht gaat
Om 00.30 uur al vannacht, waarom omdat ik wakker gebeld werd en daarna niet meer kon slapenquote:
Niks ernstigs ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om 00.30 uur al vannacht, waarom omdat ik wakker gebeld werd en daarna niet meer kon slapen
ZO vroeg is het niet het is 9 uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |