Be careful what you wish forquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet mijn type, niks Asian in je repertoire?
Ik hou toch meer van de wat donkere asians, maar ze is wel cute. Kun je nog een gooi doen?quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]waarom heb jij het al dagen over mij?
Gelukkig weet ik dat jij wel tegen een stootje kanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet zou verwachten
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou toch meer van de wat donkere asians, maar ze is wel cute. Kun je nog een gooi doen?
Oh dear. Dus alleen anderen kunnen sneren. Oke.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh sneren vind je ook als ik reageer op een sneer over een kut TT? Dat is bijzonder.
Niet over doorgaan. Hier wordt altijd voor de lol over de TT gezeken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh sneren vind je ook als ik reageer op een sneer over een kut TT? Dat is bijzonder.
Ja wat de fuck is een donkere asian.quote:
Tis de nuance.. nét binnen de lijntjes wel..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet over doorgaan. Hier wordt altijd voor de lol over de TT gezeken.
Ho nee, hij helpt mij met Amy versieren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wtf zoek je eigen fap materiaal![]()
![]()
![]()
Ik dacht het...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit! Ik roep sowieso iedere TT "KUT TT" gewoon omdat het moet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet over doorgaan. Hier wordt altijd voor de lol over de TT gezeken.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja wat de fuck is een donkere asian.
Zoek wat nieuws, mijn bibliotheek is uitgeput.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Zoek wat nieuws, mijn bibliotheek is uitgeput.
Ohw ik dacht omdat je een lul bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit! Ik roep sowieso iedere TT "KUT TT" gewoon omdat het moet.
met een kerstslinger of watquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ho nee, hij helpt mij met Amy versieren.
Dat kan ook los van elkaar bestaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ik dacht omdat je een lul bent.
Een beetje op elkaar reageren prima, maar ik heb het gevoel dat ik hier nu het pispaaltje ben en aangepakt wordt alsof ik een achterbakse bitch ben en daar pas ik voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dear. Dus alleen anderen kunnen sneren. Oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |