ALLEMAALquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:19 schreef aeque het volgende:
Gelukkig sneren we ALLEMAAL, ook de mensen die menen het niet te doen.
Maar dan kun je beter een TR zetten en verder negeren?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Negeren is uiteraard een prima manier!
En tegelijk lijkt het me ook niet oké dat sommige mensen achterbaks sneren.
ALLEMAAL dan doel ik op @maily en @MizzezAmyquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ALLEMAAL weer lief zijn't was zo gezellie vanavond
Zeker. Maar niet alles hoef je over je kant te laten gaan. Er is n groot verschil tussen grappig gesneer waar dts vol mee staat of echt achterbaks op de man spelen. Als je iemand zo vreselijk stom vindt, negeer diegene dan..lijkt me zo. Beetje vreemd dat je niks mag zeggen tegen mensen die je afzeiken..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan kun je beter een TR zetten en verder negeren?
Ik heb iig nooit zin om me met dit soort discussies te bemoeien, dat moge wel duidelijk zijn, maar dat is wel lastig als het hele topic er door over genomen wordt.
Je kan ook iets als een sneer opvatten. Ik ken Shii al heel lang en die zal nooit sneren of in dm achterbaks doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker. Maar niet alles hoef je over je kant te laten gaan. Er is n groot verschil tussen grappig gesneer waar dts vol mee staat of echt achterbaks op de man spelen. Als je iemand zo vreselijk stom vindt, negeer diegene dan..lijkt me zo.
Ik kwam juist voor shii op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook iets als een sneer opvateen. Ik ken Shii al heel lang en die zal nooit sneren of in dm achterbaks doen.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook iets als een sneer opvatten. Ik ken Shii al heel lang en die zal nooit sneren of in dm achterbaks doen.
Oh oke.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Tiswat he. Ik weet niet wat erger is, dat je het een kut TT vindt of dat je zo snel mogelijk wil openen met dezelfde TT.
Dit is heel lief van je dat je het voor me opneemtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook iets als een sneer opvateen. Ik ken Shii al heel lang en die zal nooit sneren of in dm achterbaks doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ALLEMAAL dan doel ik op @:maily en @:mizzezamy
waar we het al dagen over hebben hier![]()
Ik heb het ook niet tegen jou ook al quote ik je.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Dit is heel lief van je dat je het voor me opneemtAwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vind t kut voor je
♡♡♡♡
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kan het ook weer gewoon klaar zijn en we weer vieze praat gaan ventileren?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Dit is heel lief van je dat je het voor me opneemtNiet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Dat is natuurlijk wel een beetje onduidelijk danquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet tegen jou ook al quote ik je.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet mijn type, niks Asian in je repertoire?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |