Je doet anders aardig meequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vreemd ja dat iedereen tegelijk in dit topic vliegt
Helaas wel, niet iets met een ziekte of iets dergelijks maar wel heel ergquote:
Bij deze, ik ben verslaafdquote:
Ik hou puberslaaptijden aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO vroeg is het niet het is 9 uur
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas wel, niet iets met een ziekte of iets dergelijks maar wel heel erg
Dat dacht ik al, zie je anders nooit zoveel postenquote:
O dat is het betere werkquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, zie je anders nooit zoveel posten
Save the best for lastquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik voelde me al enigszins genegeerd
Ik let wel op, gooi de boel wel dicht als het uit de hand loopt kan jij in de avond als je even tijd hebt op je vakantie de boel rustig nakijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik let wel op, gooi de boel wel dicht als het uit de hand loopt kan jij in de avond als je even tijd hebt op je vakantie de boel rustig nakijken.
Beter gooit hij de boel open, kan het goed door luchtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik let wel op, gooi de boel wel dicht als het uit de hand loopt kan jij in de avond als je even tijd hebt op je vakantie de boel rustig nakijken.
Ja gooi maar weer dicht DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan het nu even luchten,quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter gooit hij de boel open, kan het goed door luchten
Ow jeetje dotquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knuffelquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |