SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron foto)
De nederlandse estafettemannen 4x400m pakten brons op de WK indoor eerder dit jaar.
Op de vorige olympische spelen verrasten zij vriend en vijand door het zilver te veroveren.
Nagemeten: minimaal 4950 meter was het.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry.
Ik heb geen PR op de 5000m, wel op de 5km: 20:57 (hoeveel meter dat echt precies was laten we in het midden, kan het nog wel eens nameten)
Wie is Daan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daan maar naar de hoogspringbaan met de kleppers.
Dat zouden we toch moeten kunnen als Nederlanders.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
WE zijn laatste en een-na-laatste bij het hoogspringen.
Ook niet heel verrassend, maar het is wel opvallend dat het zowel bij de dames als bij de heren consistent onze achilleshiel is Behalve bij Broersen voor haar blessure dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Langste volk ter wereld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik verspreek me, allemaal even lachen.quote:
correctquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allman kan weer douchen neem ik aan
EN NU KAN ER WEL EEN 2E SCHERM OPEENS?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:07 schreef Zipportal het volgende:
Trampoline op het 2e scherm.
Gelijk een faal.
tweede seriequote:
https://x.com/teambelgiumquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:09 schreef kilon het volgende:
Hoe heten deze Belgen ook alweer?
Belgian leopards ofzo
De Dutrouxs.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:09 schreef kilon het volgende:
Belgian leopards ofzo
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:09 schreef kilon het volgende:
Belgian leopards ofzo
quote:Het mixed relay-team op de 4x400 meter komt voorlopig niet verder dan de "Belgian Waffles", wat je niet meteen aan snelheid linkt.
Is dit humor?quote:
Maar sprinten is niet per se iets voor mensen die kip eten? Merk geen sprintkrachten door mijn kipinname namelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Terwijl kip bij uitstek voer voor sprinters is.
Als ik de honden loslaat wel.quote:
Belgian Mix...quote:
Paarsgepunte lans?quote:
En minder last van golven!quote:
Teveel details!quote:
AR15?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
USA heeft weer een nieuw supplement ontdekt
Wonderbaan.frquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Isaya Klein Ikkink, Lieke Klaver, Terrence Agard, Femke Bol liepen vorig jaar 3.12 in de series. Dat zal nu niet genoeg zijn en dan is de opstelling een stuk minder goed.
Zoveel eraf in een serie, pogacared.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
USA heeft weer een nieuw supplement ontdekt
En TeamNL in paarse zwemkledingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgende keer dus het water paars maken
Dit is wel even schakelen na het zwemmenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:18 schreef Aguero het volgende:
WR NR NR NR NR NR
De Paarse Wonderbaan van Parijs
Ze hadden op deze baan moeten zwemmen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is wel even schakelen na het zwemmen
Even een flesje paarse kleurstof kopen, scheelt zo een paar tienden per baan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is wel even schakelen na het zwemmen
Je hebt een NR te veel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:18 schreef Aguero het volgende:
WR NR NR NR NR NR
De Paarse Wonderbaan van Parijs
Die mogen op de loservlucht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
WR-NR-NR-NR-SB-NR
Kenia en Bahama's floppers
Het lek is boven!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Even een flesje paarse kleurstof kopen, scheelt zo een paar tienden per baan.
Het WR is natuurlijk ook een NR!quote:
Kunnen ze mooi acht keer op de avond naar hem schakelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah daar is Sedoc voor de duiding.
Alleen in de banen waar TeamNL in zwemt pleasequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Even een flesje paarse kleurstof kopen, scheelt zo een paar tienden per baan.
Dat dacht ik ook even jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:21 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik dacht legit dat Bonevacia in zIjn video ging zeggen dat hij kanker had 😳
Prof. dr. mr. ir. Sedocquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah daar is Sedoc voor de duiding.
En ook nog eens een AR (Area record).quote:
Gamekingsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Dit kon echt niet. @:powerloungen
Laat die mafkees lekker gamen.
Regenboog zwembad over 4 jaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alleen in de banen waar TeamNL in zwemt please
Doe dan eerst dit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:23 schreef Redefine het volgende:
Lekker even herhalen en terugkijken terwijl Nederland bijna begint.
Eerst even het resultaat afwachten zodat ze de kijkers kunnen voorbereiden voor het geval het niets is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:23 schreef Redefine het volgende:
Lekker even herhalen en terugkijken terwijl Nederland bijna begint.
WR op de marathon schrijf maar op. (jaja ik weet dat het totaal geen WR parkoers of wedstrijd is)quote:
Ja dat zou natuurlijk te logisch zijn.quote:
Of lekker reppen over mongolen-Fristiquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Dit kon echt niet. @:powerloungen
Laat die mafkees lekker gamen.
Tv maakt niet altijd dikquote:
Of Deborah Epstein.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thomas Barr in de baan.
Ik eis een trouwerij met Audrey Leduc.
Ik ook.quote:
TV is op het moment niet beschikbaar om iets live te kijken helaas, daar kijk ik nog naar balletje in netje gooien op een half veldquote:
Nee hoor.quote:
Ik mis inderdaad een loopnummer stream.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:25 schreef Nober het volgende:
[..]
En ze hebben geen andere stream zonder die schijtinterviews.
Doe nou niet, straks krijg je het halve forum over je heen.quote:
HBOquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:27 schreef Arizona het volgende:
Wiezo zie ik interviews en jullie schijnbaar een race
Omdat wij geld betalen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:27 schreef Arizona het volgende:
#werkenbijdenosquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:27 schreef Arizona het volgende:
Omdat de NOS aan het choken is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:27 schreef Arizona het volgende:
quote:
Ik heb ook HBO maar ik had een naief vertrouwen in de NOS.quote:
Kan Bol niet ipv een man?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keurig. Toch mis je in finale Liemarvin
Daarmee ga je echt niet sneller.quote:
Toch wel lekker voor de 4x400 vrouwen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Peeters op 50.11 gezet, dat is erg snel.
Haha, jij denkt dat de U S of A het stokje laat vallenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:28 schreef Nober het volgende:
Onder de 3:11.
Morgen, of wanneer is die finale, goud!!
Dat zou heel netjes zijn al vertrouw ik die splits nooit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die wordt toch ook een beetje in de schaduw snel beterquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goed teken voor de 4x400v.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je bedoelt tattoomevrouw?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die goede Poolse doet niet de 4x400 mixed toch?
Eens. Blijven doneren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
HBO heeft echt een renstream nodig zonder ES meuk.
De NOS is weer erg lekker bezigquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:31 schreef Dutch_view het volgende:
NOS zend geen 4x400M estafette met NL live uit?
Eerst de 5k samenvatten, want dat hebben ze gemist voor een tenniswedstrijd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:31 schreef Dutch_view het volgende:
NOS loopt achter de feiten aan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:31 schreef Dutch_view het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |