En minder last van golven!quote:
Teveel details!quote:
AR15?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
USA heeft weer een nieuw supplement ontdekt
Wonderbaan.frquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Isaya Klein Ikkink, Lieke Klaver, Terrence Agard, Femke Bol liepen vorig jaar 3.12 in de series. Dat zal nu niet genoeg zijn en dan is de opstelling een stuk minder goed.
Zoveel eraf in een serie, pogacared.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
USA heeft weer een nieuw supplement ontdekt
En TeamNL in paarse zwemkledingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgende keer dus het water paars maken
Dit is wel even schakelen na het zwemmenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:18 schreef Aguero het volgende:
WR NR NR NR NR NR
De Paarse Wonderbaan van Parijs
Ze hadden op deze baan moeten zwemmen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is wel even schakelen na het zwemmen
Even een flesje paarse kleurstof kopen, scheelt zo een paar tienden per baan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is wel even schakelen na het zwemmen
Je hebt een NR te veel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:18 schreef Aguero het volgende:
WR NR NR NR NR NR
De Paarse Wonderbaan van Parijs
Die mogen op de loservlucht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
WR-NR-NR-NR-SB-NR
Kenia en Bahama's floppers
Het lek is boven!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Even een flesje paarse kleurstof kopen, scheelt zo een paar tienden per baan.
Het WR is natuurlijk ook een NR!quote:
Kunnen ze mooi acht keer op de avond naar hem schakelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah daar is Sedoc voor de duiding.
Alleen in de banen waar TeamNL in zwemt pleasequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Even een flesje paarse kleurstof kopen, scheelt zo een paar tienden per baan.
Dat dacht ik ook even jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:21 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik dacht legit dat Bonevacia in zIjn video ging zeggen dat hij kanker had 😳
Prof. dr. mr. ir. Sedocquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah daar is Sedoc voor de duiding.
En ook nog eens een AR (Area record).quote:
Gamekingsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Dit kon echt niet. @:powerloungen
Laat die mafkees lekker gamen.
Regenboog zwembad over 4 jaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alleen in de banen waar TeamNL in zwemt please
Doe dan eerst dit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:23 schreef Redefine het volgende:
Lekker even herhalen en terugkijken terwijl Nederland bijna begint.
Eerst even het resultaat afwachten zodat ze de kijkers kunnen voorbereiden voor het geval het niets is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:23 schreef Redefine het volgende:
Lekker even herhalen en terugkijken terwijl Nederland bijna begint.
WR op de marathon schrijf maar op. (jaja ik weet dat het totaal geen WR parkoers of wedstrijd is)quote:
Ja dat zou natuurlijk te logisch zijn.quote:
Of lekker reppen over mongolen-Fristiquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Dit kon echt niet. @:powerloungen
Laat die mafkees lekker gamen.
Tv maakt niet altijd dikquote:
Of Deborah Epstein.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thomas Barr in de baan.
Ik eis een trouwerij met Audrey Leduc.
Ik ook.quote:
TV is op het moment niet beschikbaar om iets live te kijken helaas, daar kijk ik nog naar balletje in netje gooien op een half veldquote:
Nee hoor.quote:
Ik mis inderdaad een loopnummer stream.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:25 schreef Nober het volgende:
[..]
En ze hebben geen andere stream zonder die schijtinterviews.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |